TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

התייחסות מידרוג לדלק קידוחים


מידרוג
ככל והתנאים המתלים להשלמת עסקת המכר יתקיימו, השותפות תישען על מקור תזרימי עיקרי - מאגר לוויתן, בצד הכנסות עתידיות מתמלוגים מפרויקט כריש וכן תשלומים בגין מכר פרויקט כריש. נלקחה בחשבון מכירת החזקות השותפות במאגר תמר עד לסוף שנת 2021, כנדרש על פי מתווה הגז. מידרוג תמשיך ותעקוב אחר ההתפתחויות בנידון ותבחן את השלכותיהן על דירוג השותפות
דלק קידוחים - שותפות מוגבלת
ביום 26 באפריל 2021, דיווחה דלק קידוחים - שותפות מוגבלת (להלן: "השותפות"), המדורגת A2.il באופק יציב, כי התקשרה במזכר הבנות לא מחייב (להלן: "מזכר ההבנות") עם משקיעים בראשות Mubadala Petroleum (להלן: "מובאדלה פטרוליום" ו/או "הרוכשים") בקשר עם מכירת זכויותיה בשיעור של 22% בפרויקט תמר, לחברה בבעלות הרוכשים (להלן: "עסקת המכר" ו-"החברה הרוכשת", בהתאמה). למיטב ידיעת השותפות, מובאדלה פטרוליום הינה מקבוצת Mubadala Investment Company PJSC, חברה בבעלות ממשלת אבו דאבי.
במזכר ההבנות נקבעו העקרונות המסחריים להסכם המחייב בקשר עם עסקת המכר (להלן: "ההסכם המחייב"). כנגד קבלת זכויות השותפות במאגר תמר, ישלמו הרוכשים תמורה של עד 1.1 מיליארד דולר, שתכלול תמורה בלתי מותנית בסך של 1 מיליארד דולר ותמורה מותנית בסך של עד 100 מיליון דולר, אשר תשולם בכפוף להתקיימות תנאים ויעדים מסוימים, כפי שיוסכם בין הצדדים בהסכם המחייב, אשר יהיה כפוף לתנאים מתלים הכוללים, בין היתר, את אישור הממונה על ענייני הנפט. הצדדים יפעלו להשגת ההסכם המחייב בהקדם ולא יאוחר מיום 31 במאי 2021, והשותפות התחייבה כי לא תתקשר בהסכם למכירת הממכר עם צד שלישי כלשהו עד לתאריך האמור. לפירוט נוסף, ראה דיווח דלק קידוחים מיום 26 באפריל 2021 באתר מאי"ה. מכירת זכויות השותפות במאגר תמר צפויה להוביל לפירעון מיידי של אגרות חוב (סדרה א') של השותפות, עד ליתרה בלתי מסולקת של 50% מהערך הנקוב של אגרות החוב (סדרה א') שהונפקו על ידי השותפות.
בד בבד, ביום 28 באפריל 2021, דיווחה השותפות כי ביום 27 באפריל 2021, התקשרה בהסכם עם צד שלישי למכירה מחוץ לבורסה של מלוא החזקותיה (22.6%) בתמר פטרוליום בע"מ, בתמורה לסך כולל של כ-100 מיליון ₪ במזומן. העברת המניות כנגד תשלום התמורה תתבצע עד ליום 9 במאי 2021. לפירוט נוסף, ראה דיווח דלק קידוחים מיום 28 באפריל 2021 באתר מאי"ה.
ככל והתנאים המתלים להשלמת עסקת המכר יתקיימו, השותפות תישען על מקור תזרימי עיקרי - מאגר לוויתן, בצד הכנסות עתידיות מתמלוגים מפרויקט כריש וכן תשלומים בגין מכר פרויקט כריש. נציין, כי בתרחיש הבסיס של מידרוג, נלקחה בחשבון מכירת החזקות השותפות במאגר תמר עד לסוף שנת 2021, כנדרש על פי מתווה הגז. מידרוג תמשיך ותעקוב אחר ההתפתחויות בנידון ותבחן את השלכותיהן על דירוג השותפות.
כמו כן, ביום 4 במאי 2021, דיווחה השותפות כי בכוונתה, בכפוף לאישור בית המשפט, לכנס אסיפה של בעלי יחידות ההשתתפות של השותפות, לצורך אישור הסדר שעיקרו החלפת יחידות ההשתתפות של השותפות במניות רגילות של חברה חדשה שהתאגדה באנגליה (New Med Energy Plc.), אשר עתידה להחזיק במלוא זכויותיהם של השותף הכללי והשותף המוגבל בשותפות, באופן שבו תהפוך השותפות לשותפות בת של .New Med Energy Plc, ואשר מניותיה תירשמנה למסחר מקביל בבורסת תל אביב ובבורסת לונדון. לפירוט נוסף, ראה דיווח דלק קידוחים מיום 4 במאי 2021 באתר מאי"ה.

אודות השותפות
דלק קידוחים - שותפות מוגבלת התאגדה בחודש יולי 1993, מכוח הסכם שנערך בין דלק ניהול קידוחים (1993) בע"מ, כשותף כללי (להלן: "דלק ניהול קידוחים"), לבין חברת דלק נאמנויות קידוחים בע"מ, כשותף מוגבל, המשמש כנאמן (להלן: "דלק נאמנויות"). דלק ניהול קידוחים ודלק נאמנויות הינן חברות בנות של דלק מערכות אנרגיה בע"מ, חברה הנמצאת בשליטת קבוצת דלק, אשר בעל השליטה בה הינו יצחק שרון (תשובה). ביום 17 במאי 2017, התמזגה אבנר חיפושי נפט - שותפות מוגבלת עם ולתוך השותפות, העוסקת בהפקה ומכירה של גז טבעי וקונדנסט (Condensate) ממאגר תמר וממאגר לוויתן. בנוסף עוסקת השותפות בפעילויות קידום ותכנון הרחבת מאגר תמר ומאגר לוויתן, תכנון ופיתוח מאגר אפרודיטה, וכן בפעילויות חיפושי נפט וגז. יחידות ההשתתפות של השותפות רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בת"א. השותפות מחזיקה בשיעור של כ-22% במאגר תמר באופן ישיר, כ-45.3% במאגר לוויתן וכ-30% במאגר אפרודיטה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il