TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ווליו בייס מעלים את מחיר היעד למניית להב ל-6.66 שקלים – אפסייד של כ- 63% על מחיר השוק של המניה


אנליסט shutterstock
שי ליפמן, כתב כי "החזון של רכישת דלק ישראל (40% ) מתבהר ויוביל את המנייה למדד ת"א 125"
בנק ההשקעות ווליו בייס העלה את מחיר היעד למניית להב אל.אר ל-6.66 שקלים, מחיר המהווה אפסייד של כ-63% על מחיר השוק של מניית להב בסגירת המסחר אתמול – 4.09 שקלים. מחיר היעד הקודם למניה היה 3.96. האנליסט שי ליפמן כתב כי "החזון של רכישת דלק ישראל (40% ) מתבהר ויוביל את המנייה למדד ת"א 125.

עוד כתב ליפמן כי "אנו מתרשמים מקצב הצמיחה, מביצוע העסקאות ומביסוס זרוע האנרגיה בחברה. השלמת רכישת דלק ישראל דרמטית עבור החברה" וכי החברה "תנצל את הפוטנציאל הלא ממומש בדלק ישראל ותשיא רווח לבעלי המניות לצד המשך פיתוח הפעילות המניבה בגרמניה וביסוסה מחדש של זרוע אנרגיה ירוקה בישראל שכבר זכתה לאמון מצד נוקד ותצעד להנפקה בעתיד".

ליפמן הוסיף כי "החברה תנצל את הידע והניסיון של אלי להב לצורך פיתוח והשבחת הפעילות הקמעונאית בדלק וביסוס סופרים של מנטה גם מחוץ למתחמי התדלוק", וסיכם וכתב כי "הנפקה עתידית של החברות הבנות בין באנרגיה הירוקה או בדלק נכסים תציף עוד ערך בעתיד, לא לקחנו זאת בחשבון. להערכתנו קיימת היתכנות כי מניית החברה תצורף במהלך השנה הקרובה למדד תל אביב 125 בו היא ראויה להיכלל".

באוקטובר 2020 השלימו להב אל.אר (35%), בשליטת אבי לוי ובניהולה של חוה זמיר-טואף, ואורי מנצור (35%), רכישת 70% מהון המניות של דלק ישראל תמורת כ-525 מ' שקל, כאשר במהלך הרבעון הראשון 2021 הגדילה להב אל.אר את חלקה בחברה לכ-40%. הרוכשים פעלו לפיצול דלק לשתי חברות. הראשונה, דלק נכסים שעוסקת ביזום ניהול הקמה הפעלה של נכסי נדל"ן מניב בזכויות בנייה של אלפי מ"ר בתחנות, והחברה השנייה, דלק ישראל שעוסקת בפיתוח, ניהול והפעלה של נכסי קמעונאות, מכירת דלקים, הפעלת תחנות ואנרגיה. ההליך כולו אושר ע"י רשויות המס.

לפני כשבוע הודיעה להב אל.אר כי קרן נוקד תשקיע בחברה הבת שלה – להב אנרגיה ירוקה, כ-25 מיליון שקל לפי שווי חברה של כ-125 מיליון שקל (אחרי הכסף), כאשר קרן נוקד תחזיק כ-20% ממניות להב אנרגיה ירוקה ערב ההנפקה לציבור.

לפני כשבועיים הודיעה להב אל. אר על רכישה משותפת ראשונה לדלק נכסים ואזורים. החברות רוכשות תחנת תדלוק בצומת פת בירושלים תמורת כ-92.5 מיליון שקל זאת לאחר שהוקמה שותפות בחלקים שווים בין דלק נכסים ואזורים לזיהוי, ייזום, תכנון ופיתוח של פרויקטים בתחום המגורים בתחנות דלק. במקביל, החברות רכשו את הקרקע מרשות מקרקעי ישראל תמורת כ-40 מיליון שקל, יפעלו להקמת פרויקט יוקרתי של 220-250 דירות במתחם ושטחי מסחר בהיקף של כ-5,000 מ"ר על פי תוכנית המתאר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il