TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Else Nutrition מעדכנת: פוטנציאל צמיחה גבוה במכירות האונליין וברשתות המזון הקמעונאיות בארה"ב

מוצרי החברה, יצרנית ומפתחת פורמולה צמחית ומזון לתינוקות ניתנים לרכישה ברשתות המזון של - Sprouts Farmers market, Big-Y, באתרים המקוונים iHerb, Thrive Market, amazon.com, elsenutrition.com ובקרוב בחנויות קמעונאיות רבות ברחבי ארצות הברית ופלטפורמות קניה מקוונות פופולריות נוספות
-מוצרי החברה ניתנים לרכישה בכ-750 נקודות מכירה מקוונות וקמעונאיות
-החברה נמצאת בדיונים למכירת מוצריה ביותר מ-5000 נקודות מכירה נוספות
-המכירות באתר החברה וב-amazon מכפילות עצמן כל 3-4 חודשים
-החברה תשיק השנה מוצרים חדשים לילדים מעל גיל 6 חודשים ו-3 שנים
-החברה פתחה 12 מרכזי הפצה עם UNFI ו- KeHE
-החברה מתקדמת לקראת חתימה על הסכמי הפצה בצרפת וסין


ונקובר, קולומביה הבריטית, 27 באפריל, 2021 – חברת אלס נוטרישן הולדינגס אינק. (Else Nutrition Holdings Inc.) הנסחרת בבורסת טורונטו (BABY:(TSXV, בורסת ניו יורק (OTC Markets: BABYF) ובורסת פרנקפורט (FSE:0YL), יצרנית ומפתחת פורמולות צמחיות ומזון תינוקות שמחה להודיע על כניסה חזקה לשוק ומשובים חיוביים מלקוחות לאחר המכירות הראשונות בעקבות השקת מוצרי החברה באתרים המקוונים ובערוצים הקמעונאיים.

הפורמולה הצמחית של אלס נמכרת החל מחודש פברואר ברשת Sprouts Farmer Market ומהחודש ברשת Big-Y ובקרוב יהיה על מדפי קמעונאיות המזון Raleys ו Natural Grocers(Vitanmin Cottage) – בסה"כ כ-750 נקודות מכירה. האינדיקציות מהמכירות הראשונות ב- Sproutsמאוד מעודדות. החדירה המהירה לרשת מתחילה להניב זרם הכנסות שצפוי לצמוח עם התרחבות המכירות למדפים נוספים ויותר חשיפה של הצרכנים למותג.

החברה החלה מכירות מקוונות בארה"ב באוגוסט 2020 והחל מסוף ספטמבר ב-amazon.com. המכירות הראשונות המקוונות בשני הערוצים האלה הניבו צמיחה מהירה והן צפויות להכפיל עצמן כל 3-4 חודשים. המכירה החודשית הממוצעת באמזון יותר מהכפילה את עצמה מאז דצמבר 2020 ועד היום, גידול של יותר מ-20% חודש בחודשו. המוצר של החברה ניתן לרכישה גם באתרים מקוונים מובילים אחרים כגון iHerb, Thrive Market (פלטפורמת איקומרס בינלאומית למוצרי מזון טבעיים ב180 מדינות). החברה נמצאת בדיונים עם הברוקרים הקמעונאיים לגבי עשרות רשתות קמעונאיות עצמאיות גדולות וקטנות למזון טבעי, מוצרי מכולת ותרופות המייצגות ביחד יותר מ-5000 נקודות מכירה.

החברה מוכרת את מוצריה לשניים המפיצים הגדולים ביותר למוצרים טבעיים בצפון אמריקה: UNFI ו- KeHE המכסים יחדיו את מרבית השוק הקמעונאי בארצות הברית. ביחד הם פתחו 12 מרכזי הפצה עבור הלקוחות הקמעונאיים של החברה. בנוסף מוכרת החברה את מוצריה למפיצים מקומיים בצפון מזרח ארצות הברית כדוגמת Imperial ולקמעונאים רבים נוספים באזור.

מוצרים חדשים

בחודש הבא תשיק החברה קו מוצרים חדש – תזונה מלאה וצימחית לילדים מעל גיל 3. המוצר יוצע בהתחלה בטעם ווניל ושוקולד. מוצר זה יציע חלופה עדיפה, דלת סוכר, וטעימה למוצרים המבוססים על חלב או סויה הנמכרים כיום בשוק. במחצית השנייה של 2021 החברה מתכננת להשיק סדרה של מוצרי תזונה משלימה לתינוקות מגיל 6 חודשים ומעלה בטעמים שונים. כל אלה יגדילו את מגוון המוצרים וצפויים להאיץ את המכירות בכל הערוצים. בתחילת השנה הבאה החברה מתכננת להשיק גירסאות של משקה ארוחה מלאה (Ready To Drink) לילדים בארה"ב ואירופה.

תוכניות בינלאומיות להשקת מוצר

לאחר השלמת פיתוח מספר מוצרים התואמים את הרגולציה האירופאית, החברה מתקדמת לקראת חתימה על הסכמי הפצה בצרפת ביחד עם השותף האסטרטגי H&H. בנוסף החברה נמצאת בשיחות עם קבוצת H&H בקשר להפצת קו מוצריה בסין.

שיווק

החברה ממשיכה לייצר מודעות וביקוש למוצרי החברה ע"י:

+ מינוף של שיתופי פעולה עם סלבריטיס נבחרים בתוכניות טלוויזיה ורשתות חברתיות
+ הגברת נוכחות החברה ברשתות החברתיות עם עשרות אלפי עוקבים לעמודי החברה.
+ פרסום ממומן ברשתות החברתיות ובטלוויזיה
+ השקת חנות ייחודית של החברה באתר amazon.com
+ פעילות יחסי ציבור רחבה
+ פעילות קמפיינים ממומנים מקוונים לתמוך בהשקת הפעילות באתרים של Sprouts ו-Big Y

ייצור

החברה החלה בהרצה מסחרית (ייצורית) בפעם השישית מאז יולי 2020 וממשיכה לבנות מלאי לשרת את הרחבת הפעילות הקמעונאית בשוק האמריקאי.

"אנחנו מייעלים באופן בלתי פוסק את שרשת האספקה ותהליכי הייצור כדי לייצר באופן רציף מוצר טעים, מסיס ובאיכות גבוהה אומרת חמוטל יצחק, מנכ"ל החברה ומייסדת משותפת. מאז ההשקה בחנות שלנו (E store) ובפלטפורמות מקוונות אחרות, החברה זוכה לתמיכה הולכת וגוברת מהורים ואנשי מקצוע מעולם הבריאות".

השוק הרפואי/בריאות

החברה נמצאת בתהליך גיבוש תוכנית לשוק המקצועי בתחום הבריאות יחד עם הקמת אתר אינטרנט ממוקד לקהילה המקצועית. החברה מנהלת במקביל מספר מחקרים קליניים להוכחה מדעית שקו המוצרים תומך בהתפתחות וגדילה של התינוקות וכי המוצרים מתקבלים היטב וwell tolerated בקרב תינוקות בריאים כמו גם בקרב תינוקות ופעוטות הסובלים מבעיות בריאות שונות. החברה נמצאת בשלבים סופיים לגיבוש פרוטוקולים למחקר פעוטות (מעל גיל שנה) בריאים ומחקר נוסף לצורך קבלת הוכחת היפואלרגניות לפעוטות עם אלרגיה לחלב פרה.



אודות Else Nutrition

החברה הינה חברת מזון ישראלית המתמקדת בפיתוח ושיווק מותרי תזונה 100% צימחיים לתינוקות, ילדים ובוגרים. החברה פיתחה פורמולה פורצת דרך לתינוקות, מוגנת פטנט שאיננה מבוססת על חלב או סויה עם רכיבים נקיים ותוית נקייה, שמהווה תחליף לפורמולות החלב והסויה הקיימות בכל העולם. למנהלי החברה ניסיון רב בתחום המזון לתינוקות וחברי הדירקטוריון וה- Advisory Board שלה תורמים ידע רב ויכולות בינלאומיות נרחבות. מניית החברה נסחרת בבורסה בטורונטו, ב- OTC MARKETS בניו יורק ובפרנקפורט.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il