TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סומוטו: לקוח אסטרטגי לטריניטי - חתמה על הסכם שת"פ עם ענק המדיה Forbes


סומוטו
ל-Forbes ישנן 115 מיליון כניסות לאתר מידי חודש והוא יצטרף לאתרים נוספים בהם מוטמע הנגן ההופך תוכן טקסטואלי לתוכן אודיו

מצטרף לאתרים כגון: קבוצת McClatchy ו-Lenovo News Room וכן אתרי חדשות ותוכן נוספים כמו India Today, Jagran New Media, Jerusalem Post ועוד

טריניטי פועלת לצרף שותפים אסטרטגיים, פיננסיים ועסקיים לתחום זה

סומוטו, חברה בעלת פעילות גלובלית מודיעה כי פעילות האודיו של החברה, טריניטי אודיו, שפיתחה מוצר אודיו להשמעה, תרגום והפצה מידית של תכני טקסט – חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אתר Forbes. אתר זה משתייך לקבוצת המדיה הגלובלית Forbes Media LLC הפועלת בתחומי העסקים, הפיננסיים, הטכנולוגיים, היזמות, המנהיגות ועוד.

אסי יצחיאק, מנכ"ל סומוטו: "פעילות טריניטי צומחת בקצב מהיר עם כניסה של עוד ועוד אתרים ואנו גאים מאוד לצרף את Forbes לרשימת קבוצות המדיה שמשתמשות בשירותי טריניטי ורואים בצעד זה הבעת אמון גדולה מאוד בטכנולוגיה וביכולות של טריניטי."

רון יבורסקי, מנכ"ל טריניטי: "אנחנו שמחים לצרף את Forbes לרשימת הפרטנרים שלנו, זהו עוד ציון דרך משמעותי בדרך להגשמת החזון של טריניטי אודיו, להפוך את רשת האינטרנט לנגישה יותר בעזרת הוספת מוצרי האודיו של החברה. אנו ממשיכים לפעול ליצירת ספרית אודיו ענקית ומגוונת. הפתרון שלנו מאפשר ליצרני התוכן יצירת תוכן בפורמט חדש הפוגש את משתמשי הקצה במקומות ומועדים אשר בעבר לא היו זמינים לו."

Forbes הוא מהאתרים הפיננסיים הגדולים בעולם ובעל השפעה משמעותית בעולם העסקי. לפי נתוני חברת SimilarWeb, היקף הכניסות החודשיות לאתר Forbes מגיע לכ-115 מיליון כניסות. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברה ל-Forbes, פתרון האודיו של החברה יוטמע על כלל האתר באופן שלאחר ההטמעה יוכלו גולשים באתר זה להאזין לתוכן הטקסטואלי המופיע בו.

בנוסף לאמור, ובמסגרת שיתוף הפעולה, Forbes התקשרה עם החברה לצורך שימוש במוצר ה- Octopus שפותח על ידי החברה ואשר הינו כלי ייחודי המאפשר לאתרי תוכן (פבלישרים) ליצור תכני אודיו בהתאמה אישית בצורה קלה ומהירה, ישירות באמצעות הפלטפורמה של החברה. בנוסף ליצירת תכני אודיו, Octopus מאפשר הפצתם בפלטפורמות אודיו כגון Apple News, Spotify, Google Podcast ואחרות, וברמקולים חכמים כגון Amazon Eco ו- Google Home, והכל תוך שימוש במערכת ניהול התוכן של החברה. להערכת הנהלת החברה, הסכם זה מהווה מימוש האסטרטגיה העסקית של טריניטי. החברה ממשיכה לפעול על מנת להמשיך ולצרף קבוצות מדיה משמעותיות נוספות. המוצר של טריניטי ממיר תוכן טקסטואלי לאודיו בזמן אמת (תוכן אשר ניתן להאזין לו) ומאפשר, בין השאר, לבעלי האתר להשמיע את תוכן האודיו בשפת המקור ובתרגום לשפות נוספות, להפיצו לפלטפורמות שונות ולשלב כלי פרסום אודיו בזמן ההשמעה. מוצר החברה מוטמע על גבי מאות אתרי תוכן ברחבי העולם. בין האתרים המובילים אשר בחרו בפתרון החברה ניתן למצוא את קבוצת McClatchy האמריקאית, אשר בבעלותה כ-30 חדרי חדשות ברחבי ארה״ב ובהם The Miami Herald, the Fort Worth Star-Telegram, The Kansas City Star ועוד; לצד אלה גם מותגים מובילים, דוגמת Decathlon UK, בחרו להטמיע את נגן החברה על אתריהם.

הנהלת החברה מאמינה כי השירותים שמספקת החברה יהפכו להיות הנורמה בעולם המדיה בשנים הקרובות, כחלק ממהפכת האודיו וה- Voice שמקבלת משנה תוקף בימים אלו. החברה רואה בפעילותה בתחום האודיו וה-Voice, בו היא שותפה טכנולוגית של אמזון, מנוע צמיחה עתידי על רקע צריכה הולכת וגוברת של תוכן בפורמט זה. בנוסף, החברה פועלת לצירוף שותפים אסטרטגיים, פיננסיים ועסקיים לתחום זה.


אודות טריניטי:
הנגן שפיתחה טריניטי אודיו מוטמע באתרי תוכן נוספים רבים, ומאפשר למשתמש לשמוע את התוכן הטקסטואלי המופיע באתרים בלחיצת כפתור, לתרגמו מיידית למגוון שפות ולתת המלצות תוכן למאזין. השימוש בנגן אינו מוגבל לסוג מכשיר כלשהו, וניתן להטמעה פשוטה בכל מקום באתר האינטרנט של יצרן התוכן. טריניטי אודיו מספקת למפרסמים ויצרני תוכן דרך חדשה לתקשור, צמיחה ויצירת תזרימי מזומנים על ידי הפיכת תוכן טקסטואלי לשמע, תוך מינוף יכולות 'אמזון פולי' (Amazon Polly). לצד מינוף הפעילות באמצעות אמזון, הנגן של טריניטי מהווה פתרון עבור אתרים הבנויים בטכנולוגיית WordPress ובשל כך מאפשר לחברה לפעול עם מספר גדול של אתרים ברחבי העולם.

כוונות החברה ותוכניותיה לגבי פעילותה העתידית של טריניטי אודיו, לרבות בקשר עם שימוש במוצר למשתמשי קצה, מימוש האסטרטגיה העסקית של טריניטי, הפיכת שירותי טריניטי לנורמה בעולם המדיה ופעילות החברה לצירוף שותפים אסטרטגיים, פיננסים ועסקיים לתחום הפעילות, הינם בגדר מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ל-1986, בדבר התפתחויות ואירועים עתידיים אשר מועד התרחשותם, אם בכלל, אינו ודאי ו/או אינו בשליטתה של החברה. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה מכפי שהוערך, כתוצאה מגורמים שונים, אשר אינם בשליטת החברה ו/או התממשות אי אילו מגורמי הסיכון הנזכרים בסעיף 35 לפרק א' לדוח התקופתי לשנת 2020 אשר פורסם ביום 15 במרץ 2021 (מס' אסמכתא: 2021-01-034533).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il