TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביקושי יתר גבוהים בהנפקת אגרות החוב של מליסרון


אופיר שריד מנכל מליסרון M- קרדיט סיון פרג
החברה זכתה לביקושים של כ-1 מיליארד שקל בשלב המוסדי של הרחבת סדרה י"ז – למעלה מפי 3 מהיקף הגיוס המתוכנן; החברה תגייס כ-674 מיליון שקל
השלב המוסדי ננעל במחיר המשקף תשואה שנתית צמודה של 0.61% במח"מ של כ-5.7 שנים

קבוצת מליסרון, בניהולו של אופיר שריד, השלימה בהצלחה רבה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב בדרך של הרחבת סדרה י"ז. במסגרת השלב המוסדי, זכתה החברה לביקושים גבוהים של כ-1 מיליארד שקל, מתוכם תגייס כ-674 מיליון שקל.

בעקבות ביקושי היתר הגבוהים, השלב המוסדי של ההנפקה ננעל במחיר של 1,126 שקל ליחידה (לכל 1,000 שקל ע.נ.) המשקף תשואה שנתית צמודה (לפני עמלות) של 0.61% (מרווח מממשלתי של 165 נ"ב) – נמוך מהתשואה המקסימאלית שהוצעה במכרז שעמדה על כ-1% (מרווח ממשלתי של כ-200 נ"ב).

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב צמודות למדד (סדרה י"ז) במח"מ ארוך של כ-5.7 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי של איגרות החוב יהיה בחודש ינואר 2032. איגרות החוב של החברה ללא בטחונות ומדורגות על ידי חברת הדירוג מעלות S&P בדירוג 'AA-'.

לקראת ההנפקה הודיעה החברה כי בכוונתה לגייס אגרות חוב בהיקף של עד 300 מיליון שקל, אך לאור הביקושים הגבוהים בשלב המוסדי, החליטה החברה להגדיל משמעותית את היקף הגיוס עד לכ-674 מיליון שקל, בכפוף לקבלת אישור חברת הדירוג מעלות.

את ההנפקה הובילה חברת החיתום האנטר קפיטל, לצד קונסורציום החתמים הכולל את מנורה חיתום, לידר הנפקות, לאומי פרטנרס חתמים, ווליו בייס, ברק קפיטל, אקלנס חיתום, אפסילון חיתום ואייפקס הנפקות.

בחודש שעבר פרסמה החברה את דוחותיה הכספיים "לשנת הקורונה" – בשנת 2020 קניוני מליסרון היו סגורים במצטבר במשך כ-150 ימים ולמרות זאת הציגה החברה FFO של 461 מיליון שקל, לאחר מתן הקלות לשוכרים בסכום כולל של כ-351 מיליון שקל. כמו כן, בשנת 2020 הציגה החברה יציבות בשיעורי התפוסה בתחום המסחר ועלייה בשיעור התפוסה בתחום המשרדים, עלייה בשכר הדירה הריאלי בחוזים חדשים ובחידושי אופציות וגידול בפדיונות הקניונים בתקופות שבין הסגרים.

אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון מסר: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת, דבר המבטא פעם נוספת את הבעת האמון בחברה, בהנהלתה ובפעולות שנקטנו להבטחת הנזילות והאיתנות הפיננסית במהלך משבר הקורונה. גיוס חוב זה ייאפשר להמשיך ולהוזיל את עלויות החוב של החברה לטווח הארוך ולהגדיל את ה-FFO.
ממועד הפתיחה המחודשת של המשק בחודש פברואר השנה ועד היום אנו עדים לגידול חד של למעלה מ-30% בפדיונות לפי נתוני RIS ואנו שמחים לשוב ולראות את ציבור הלקוחות מגיע בהמוניו לקניונים ונהנה מחווית קנייה ובילוי".

חברת מליסרון, בשליטת עופר השקעות ובניהולם של ליאורה עופר (יו"ר) ואופיר שריד (מנכ"ל), הינה חברה המתמחה בהקמה, החזקה וניהול של קניונים ומתחמי משרדים וקמפוסי היי-טק הממותגים תחת השם "עופר" והינה מהחברות המובילות בישראל בתחום זה. נכון ליום לסוף שנת 2020, בבעלות החברה ובניהולה 26 נכסים מניבים בשטח כולל של כ-814 אלף מ"ר בתוספת 26,000 מקומות חנייה. שטחי השכרה המאוכלסים בשיעורי תפוסה גבוהים של כ-97%. בין הנכסים המרכזיים של מליסרון: עופר רמת אביב, עופר הקריון, עופר גרנד קניון באר-שבע, עופר גרנד קניון חיפה, עופר רחובות, עופר הקניון הגדול פתח-תקוה, עופר בילו סנטר outlet, פארק עופר פתח תקווה East, פארק עופר פתח תקווה West ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il