TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

LG מפסיקה את פעילות הסלולר שלה ברחבי העולם


LG
החברה לוקחת צעד אחורה מייצור וממכירת טלפונים ותתמקד בגידול בענפי המכוניות החשמליות, IOT ופתרונות B2B
חברת LG מכריזה שהיא סוגרת את היחידה העסקית שלה העוסקת בסלולר. ההחלטה אושרה על ידי מועצת המנהלים של החברה מוקדם יותר היום.

ההחלטה העסקית של LG לצאת משוק הסלולר התחרותי תאפשר לחברה להתמקד בגידול תחומים אחרים כגון רכיבים לרכבים חשמליים, מכשירים מחוברים, בתים חכמים, רובוטים, אינטליגנציה מלאכותית,B2B פלטפורמות ושירותים.

המלאי הנוכחי של הטלפונים של LG ימשיך להיות זמין לרכישה. LG תספק שירותי תמיכה ועדכוני תוכנה ללקוחות קיימים בעלי טלפונים סלולריים של החברה למשך התקופה הקרובה. LG תעבוד בשיתוף פעולה עם ספקי החברה ושותפיה העסקיים לאורך כל תהליך הסגירה של יחידת הסלולר של החברה. פרטים בנוגע לעובדי חטיבת המובייל בחברה יתקבלו ברמה המקומית בכל אזור.

LG תמשיך למנף את המומחיות שלה בתחום הסלולר ותפתח טכנולוגיות סלולאריות כגון 6G על מנת להמשיך ולחזק את התחרותיות בתחומים אחרים. טכנולוגיות הליבה שפותחו במהלך שני העשורים האחרונים בהם LG פעלה בעסקי הסלולר יישמרו ויוחלו על מוצרים קיימים ועתידיים.

הסגירה של עסקי הסלולר של החברה צפויה להסתיים ב-31.7, למרות שמלאי של חלק מהדגמים הקיימים ימשיך להיות זמין לאחר מכן. LG תמשיך לבחון מכירה אפשרית של נכסים מסוימים בעקבות סגירת פעילות הסלולר של החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il