TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת חמת הודיעה על גיוס הון של כ-19 מיליון שקל בהקצאה פרטית לנוקד, פסגות והפניקס


חמת
החברה תקצה למשקיעים כ-3.62% מההון; בעקבות ההקצאה תהפוך נוקד קפיטל לבעלת עניין בחברה
ניר קלין, מנכ"ל החברה: "אנו מודים למשקיעים המוסדיים על האמון הרב שרוכשים לחברה ופעילותה. בשנים האחרונות החברה ביצעה שורה של מהלכים אסטרטגיים לא מבוטלים, ועל אף ששנת 2020 הייתה שנת קורונה מאתגרת, התחלנו לקטוף במהלכה את פירות מהלכים אלה. פרסמנו בשבוע שעבר את התוצאות הכספיות לשנת 2020, שהיו תוצאות שיא, ששיקפו גם שיפור בפרמטרים התפעוליים ועלייה ברווחיות במגזרי הפעילות שלנו. הנפקת המניות נועדה לחזק את מבנה ההון של החברה ולאפשר לה נזילות וגמישות פיננסית רבה יותר בהמשך פיתוחה וצמיחתה של החברה, בהתאם לתוכניותיה העסקיות".

קבוצת חמת מדווחת היום על גיוס הון בדרך של הקצאה פרטית. במסגרת הנפקת ההון, החברה צפויה לגייס סכום של כ-19 מיליון שקל תמורת הקצאה של כ-3.62% מהון החברה לאחר ההקצאה. ההנפקה תבוצע לפי מחיר של 14.5 שקל למניה. יצוין, כי מניית חמת נסחרה בסוף שבוע המסחר החולף לפי שווי של כ-522 מיליון שקל, וזאת לאחר שעלתה בשנה האחרונה בכ-112%.

בגיוס ההון הנוכחי נטלו חלק הגופים נוקד קפיטל, פסגות והפניקס. נוקד קפיטל צפויה בעקבות ההקצאה להפוך לבעלת עניין בחברה. הפניקס שהינה בעלת עניין עם כ-12% מהון החברה תגדיל את אחזקותיה. כמו כן, בית ההשקעות פסגות ישתתף בהקצאה באמצעות קופות הגמל המפעליות שבניהולו. יצוין, כי המניות שיונפקו חסומות למכירה בבורסה למשך חצי שנה מיום השלמת ההנפקה.

גיוס ההון נועד לחזק את מבנה ההון של החברה לאור התרחבותה המואצת בשנים האחרונות, כשבשנה החולפת רכשה חמת את רשת שיש אלוני תמורת כ-65 מיליון שקל. רכישה זו מצטרפת לשורה של מהלכים אסטרטגיים קודמים שהחברה ביצעה בשנים האחרונות, ביניהן רכישת מפיץ הכיורים והברזים Houzer בארה"ב, רכישת חברת חזיבנק דיזיין, סגירת מפעל הכלים הסניטריים "חרסה" שהיה הפסדי והקמת מפעל הכלים הסניטריים בטורקיה, הרחבת מפעל הפלסטיק "ליפסקי" ועוד.

את ההנפקה הובילה אקסטרה מייל חיתום, בניהולו של גלעד שמעוני.

קבוצת חמת פרסמה בשבוע שעבר את תוצאותיה הכספיות לשנת 2020, שלימדו על שיפור משמעותי בפעילותה. הכנסות החברה בשנת 2020 צמחו לעומת 2019 בכ-54.6% לכ-697.1 מיליון שקל, הרווח התפעולי טיפס בכ-220% לכ-76.5 מיליון שקל והרווח הנקי זינק בכ-422% לכ-51 מיליון שקל.

קבוצת חמת בע"מ (לשעבר: מרחב) הונפקה ב- 1993 בבורסה לניירות ערך בת"א. הקבוצה פועלות בעיקר תחת המותגים "חמת", "חרסה", "ליפסקי", "חזיבנק", "Houzer" - בתחום של ייצור, ייבוא, שיווק ומכירה של מוצרי גמר בניה ועיצוב הבית לחדרי אמבטיה, חדרי שירותים ומטבחים. מוצריה העיקריים של הקבוצה הינם ברזים, כלים סניטריים, מוצרי אינסטלציה ומקלחונים. עיקר פעילות הקבוצה הינה בישראל. מחוץ לישראל פועלת הקבוצה בעיקר באמצעות חברת הבת "Houzer". קבוצת חמת מתאפיינת בניסיון רב שנים בתחום פעילותה. בנוסף, החל מחודש יולי 2014, פועלת הקבוצה בתחום של יבוא והפצה של מוצרי אינסטלציה, אביזרי השקיה, ברזים, כלים סניטריים ואביזרים נלווים לאמבטיה ללקוחות קמעונאיים. בינואר 2018 רכשה הקבוצה את "חזיבנק דיזיין" ובפברואר 2020 רכשה את רשת "שיש אלוני" ובכך הפכה לקבוצה דומיננטית בישראל בשוק קמעונאות הקרמיקה ומוצרי הגמר בניה. קבוצת חמת, על חברות הבנות שלה, שוקדות כל העת על פיתוח עיצובים חדשים וטכנולוגיות חדישות, במטרה לתת מענה איכותי מקסימאלי לדרישות ולסטנדרטים של בעלי המקצוע – אדריכלים ומעצבי פנים וכן של הצרכנים הפרטיים, הן בשוק המקומי והן בשווקים הבינלאומיים. יו"ר החברה הוא מר יואב גולן, מנכ"ל החברה הוא מר ניר קליין וסמנכ"ל הקבוצה הוא מר יאיר לוי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il