TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האם מחירי הפנטהאוזים יתייקרו בקרוב?


יד2
נתוני אתר יד 2 מגלים כי מאז חודש אוקטובר חלה עלייה חודשית בביקוש לדירות פנטהאוז בארץ עד לשיא של 122 אלף גולשים שחיפשו דירות כאלה בפברואר 2021 – כמעט פי 3 לעומת התקופה המקבילה
האם מחירי הפנטהאוזים בישראל יתייקרו בקרוב? לפי נתוני אתר יד 2, חלה עלייה חודשית עקבית בביקושים לדירות פנטהאוז מאז חודש אוקטובר 2020, ונכון לחודש פברואר האחרון היו באתר כ-122 אלף גולשים שחיפשו יח"ד כאלה, זינוק של כמעט פי 3 מכמות הביקושים בתקופה המקבילה ב-2020. בחודש פברואר הוצעו למכירה באתר 6,300 דירות פנטהאוז, כך שעל כל דירה היו 19 מתעניינים.

בסך הכל כ-709 אלף גולשים חיפשו בשנה האחרונה פנטהאוזים באתר יד 2, כשכמות החיפושים בחודש פברואר היתה הגבוהה ביותר בחלוקה לחודשים. לעומת הביקוש לפנטהאוזים, ההיצע לדירות כאלה באתר יד 2 הסתכם ב-18 אלף יח"ד בלבד בשנה האחרונה, יחס ביקוש/היצע של כמעט 40, כלומר שעל כל דירה שהוצעה למכירה היו 40 מתעניינים.

בחלוקה לערים, העיר תל אביב מובילה הן בביקוש לפנטהאוזים והן בכמות הדירות שהוצעו למכירה: בשנה האחרונה היו 66 אלף גולשים שחיפשו דירות כאלה בת"א, לעומת 2,600 מודעות מכירה - יחס ביקוש/היצע של כ-26. אחרי ת"א מדורגת ראשון לציון עם 50 אלף ביקושים והיצע של 835 יח"ד, ופ"ת עם 42 אלף ו-895 בהתאמה.

כפר סבא מובילה את דירוג הערים ביחס ביקוש/היצע - עם כ-79 מתעניינים על כל דירה שהוצעה למכירה, אחריה רחובות עם יחס של 65, וראשון לציון עם 60.

לדברי יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת אביסרור משה ובניו המשווקת דירות פנטהאוז במספר פרויקטים ברחבי הארץ, "פנטהאוזים תמיד היו מוצר מבוקש בקרב משפחות מבוססות שחיפשו איכות חיים בפרויקטים בסטנדרטים גבוהים, ושמשבר הקורונה העלה אף יותר את קרנן של דירות אלה הודות למרחב המחייה הפנימי והחיצוני הגדול שהן מאפשרות. אם פעם הפנטהאוזים היו נמכרים בעיקר לקראת סוף השיווק, אנחנו רואים איך המגמה הזאת משתנה וכיום הרוכשים לא מחכים וקונים את הדירות הללו בתחילת התהליך. בנוסף, לאחרונה אנו ערים לעלייה בביקוש לדירות פנטהאוז דווקא באזורי הפריפריה, לאחר שחלק ניכר מכוח העבודה עבר לעבודה מהבית בקורונה. האלמנטים הללו הפכו משמעותיים ביותר בתקופה מאתגרת זאת בה אנו מצויים, וניתן להעריך כי גם בשנתיים הקרובות נמשיך לראות עלייה בביקושים לדירות פנטהאוז".

לדברי אשר מנדל, מנהל השיווק והמכירות בפרץ בוני הנגב "בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בביקושים לדירות פנטהאוז בפריפרייה. עלייה שהגיעה לשיאה בשנה האחרונה. זה קורה ממספר סיבות. ראשית רוכשי הדירות הבינו שתמורת התרחקות קלה ממרכז הארץ הם יכולים לרכוש דירה גדולה יותר, עם נוף קסום יותר במחיר נמוך יותר. בנוסף, ישנם חברות שכבר הצהירו שלפחות מספר ימים בשבוע הם יאפשרו לעבוד מהבית והקרבה למקום העבודה כבר לא נמצא בראש סדר העדיפויות של רוכשי הדירות. הם מתמקדים באיכות חיים וחינוך".

בעיר רמת גן היו 27 אלף מתעניינים על 780 דירות - יחס ביקוש/היצע של כ-35. לדברי סופי סרוגו יוכלמן, מנכ"לית משותפת בחברת סרוגו הבונה ומשווקת יחד עם חברת צמח המרמן את פרויקט THE LAKE על הפארק הלאומי ברמת גן "משבר הקורונה שאפיין את שנת 2020 השפיע משמעותית על דפוסי הצריכה של ציבור מחפשי הדירות בישראל – השהייה הממושכת בבתים חידדה אצלם את החשיבות של מרחב המחייה הפנימי וגם החיצוני בדירות והביא לעלייה חדה בביקוש לדירות המאפשרות 'להרגיש בחוץ' כמו דירות הפנטהאוז שמציעות גם מרפסות ענקיות. את העדות לביקושים הללו ראינו מיד עם תחילת השיווק של הפרויקט, ובהתחשב בכך שהפנטהאוזים שלנו נהנים מנוף של 1,800 דונם של פארק ואגם, תוך חודשיים מכרנו 12 מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il