TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה השלימה את רכישת השליטה בחברת 'אפיקים' לפי שווי של כ-154 מיליון שקל


איתמר דויטשר מנכל קבוצת אלקטרה צילום: לירון אלוני
רכישת 'אפיקים' הינה אבן דרך משמעותית בפיתוח זרוע פעילות נוספת של אלקטרה הכוללת ניהול ותפעול תחום תשתיות לתחבורה בישראל
קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, דיווחה היום כי השלימה את רכישת 51% מהון המניות המונפק והנפרע של חברת אמנון מסילות, חברה פרטית-משפחתית, הכוללת גם את חברת 'אפיקים' שבבעלותה. בסך הכל, מבטאת העיסקה שווי של כ-154 מיליון שקל לאמנון מסילות ולאפיקים.

עיסקה זו מהווה נדבך משמעותי ביישום התכנית האסטרטגית של קבוצת אלקטרה, במסגרתה נכנסת הקבוצה לראשונה, באמצעות מגזר השירותים והאחזקה שלה, לתחום התחבורה.
רכישה זו עולה בקנה אחד עם אסטרטגיית 'מעגל החיים' של החברה, ומאפשרת לה להתרחב לתחום התפעול והתחזוקה של תחבורה בישראל. כידוע, בשנה האחרונה זכתה החברה, יחד עם שותפים, במכרז להקמה ותפעול של הנתיבים המהירים בכביש 2 ובכביש 20.
אלקטרה מספקת כיום שירותי ניהול ותפעול לפרויקטים מורכבים בתחומי החשמל, האנרגיה והגז – עתה, יתווסף למערך זה גם תחום התחבורה. העיסקה תאפשר שילוב של יכולות הליבה, הנסיון והידע של קבוצת אלקטרה יחד עם נכסיה של 'אפיקים', לרבות מיצוי סינרגיות וייצור הזדמנות לצמיחה משמעותית.

לאלקטרה ניתנה אופציה לרכוש מאמנון סלע, בעליה של אמנון מסילות, את יתרת מניות החברה בחלוף 8 שנים ממועד חתימת העיסקה, וזאת לפי שווי שייקבע על בסיס מנגנון שסוכם בין הצדדים. במקביל, ניתנה לאמנון סלע אופציה למכור את יתרת מניותיו לאלקטרה בשווי דומה. עוד סוכם בין הצדדים, כי ערן סלע יכהן כמנהל עסקים ראשי של החברה לפחות במהלך 5 השנים הבאות. יצויין, כי השלמת העיסקה כפופה להתקיימותם של מספר תנאים מתלים, לרבות אישור רשות התחרות ואישור משרד התחבורה.

חברת אמנון מסילות, במישרין ובאמצעות חברת אפיקים שבבעלותה, הינה חברה פרטית משפחתית, העוסקת בתחום התחבורה הציבורית. החברה מחזיקה בצי הכולל כ-850 אוטובוסים, ולמועד הדיווח הינה בעלת זיכיונות להפעלת חמישה אשכולות של קווי שירות בתחבורה הציבורית ברחבי הארץ, ומחזיקה ב-25% מחברת נתיב לעיר בע"מ.

קבוצת אלקטרה פירסמה במרץ האחרון את תוצאותיה הכספיות לשנת 2020. החברה הציגה עלייה של כ-10% בהכנסותיה לכ-7.7 מיליארד שקל, לצד רווח נקי בסך של כ-181.2 מיליון שקל. צבר העבודות של הקבוצה צמח לכ-18 מיליארד שקל, נכון לסוף פברואר 2021.

קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות ואחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il