TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ברנמילר בדרך להקמת מפעל חדש בדימונה


אבי ברנמילר יו"ר ומנכ"ל צילום באדיבות אתר החברה
בנק ההשקעות של האיחוד האירופי EIB יעמיד מימון לברנמילר אנרג'י בהיקף של כ-30 מיליון שקל להקמת מפעל ייצור בדימונה למערכות אגירת אנרגיה תרמית חדשניות
מימון זה מתאפשר כתוצאה מהשתתפות ישראל בתכנית המסגרת האירופית הורייזן 2020 לקידום מחקר וחדשנות.

המפעל החדש בדימונה צפוי להעסיק כ-100 עובדי ייצור

ההלוואה נתמכת ע"י הנציבות האירופית במסגרת המימון שלInnovFin Energy Demonstration Projects

פתרון האגירה של ברנמילר אנרג'י מאפשר אגירת אנרגיה ליותר מ-8 שעות, עם עלויות נמוכות ובצורה קלה להרחבה

בנק ההשקעות האירופי (EIB) וברנמילר אנרג'י, חברה ישראלית לפתרונות תעשייתיים לאגירת אנרגיה, חתמו על הסכם מימון בסך כ-30 מיליון שקל (כ-7.5 מיליון אירו) לתמיכה בבניית המפעל הראשון של החברה בדימונה בקנה מידה גדול לייצור יחידת האגירה bGen. ההלוואה תאפשר לחברה למסחר את הדור השלישי של מערכות אגירת החום וגנרטור הקיטור שלה ברחבי אירופה, צפון אמריקה ואפריקה, ובכך לגשר על הפער בין האנרגיה המתחדשת והקונבנציונאלית. העסקה
נתמכת במסגרת InnovFin Energy Demonstration Project,

התכנית נגישה לחברות ישראליות כחלק מהשתתפותה של ישראל בתכנית הורייזן 2020, תכנית הדגל של האיחוד האירופי לקידום מחקר וחדשנות , Horizon 2020.

המערכת של ברנמילר אנרג'י לאגירת אנרגיה תרמית מורכבת משלושה אלמנטים מרכזיים: אגירת אנרגיה תרמית, מחליפי חום וגנרטור קיטור, הכלולים באותה יחידה. יחידה זו משתמש בסלע מרוסק כחומר האגירה, וכך מבטיחה ביצועים גבוהים ותחזוקה נמוכה לאורך זמן, וכן מחזור ייצור ידידותי לסביבה. בנוסף, הטכנולוגיה יכולה להשתמש במקורות חום מרובים כגון חום שיורי, ביומסה וחשמל, באמצעות תנורי חימום חשמליים המוטמעים בה. באותה מידה, יחידת האגירה מתאפיינת ברב שימושיות גם מבחינת פריקת האנרגיה. היא יכולה לספק אנרגיה בצורה של קיטור, מים חמים, אוויר או חשמל.

אגירת אנרגיה תרמית היא טכנולוגיה רוחבית שתתרום למערכת אנרגיה ירוקה ובת קיימא על ידי הגדלת חלקן של האנרגיות המתחדשות, וכן הוספת גמישות תפעולית לתהליכים תעשייתיים; אפשרות להשבת חום מבוזבז בתהליכים תעשייתיים; והגברת היעילות האנרגטית בתהליכים ומבנים תעשייתיים.

אבי ברנמילר, מנכ"ל ברנמילר אנרג'י, "הפחתת פליטות של חימום תעשייתי והסקה מרכזית הוא אחד האתגרים הגדולים במאבק נגד שינויי האקלים. אני מאמין שטכנולוגיית האחסון התרמי הייחודית שלנו תשחק תפקיד משמעותי באינטגרציה של אנרגיה מתחדשת במגזר התעשייתי, וכך תאפשר אינטגרציה מעמיקה יותר של אנרגיה מתחדשת ברשת החשמל. שיתוף הפעולה עם EIB הוא אבן דרך מרכזית לקראת מסחור מלא של הטכנולוגיה שלנו. התמיכה של EIB תאפשר הגדלה מהירה של קווי הייצור שלנו ותאפשר לנו לעמוד בביקוש הגובר למוצרינו".

תומס אוסטרוס, סגן הנשיא של EIB האחראית על תחום האנרגיה, "יותר ויותר מדינות באירופה ובכל רחבי העולם התחייבו להגביר את ייצור החשמל הירוק. למרות שזהו מהלך הכרחי, אנרגיה מתחדשת לבדה לא תפתור את בעיית האקלים. אגירת אנרגיה תצטרך למלא תפקיד חשוב לא פחות. רק באמצעות מערכות אגירה אמינות נוכל ליצור גיבוי לאנרגיה מתחדשת שאינה זמינה ברציפות, להאיץ את הדה-קרבוניזציה של רשת החשמל ולשפר את הביטחון והיעילות של העברת החשמל, ובמקביל להבטיח אספקת אנרגיה ברמת ביטחון גבוהה יותר. העיסקה היום תומכת בספקית טכנולוגיה מבטיחה בתחום זה, ואני שמחה ש-EIB יכולה לעזור לחברה הצעירה והחדשנית הזו להרחיב את הייצור שלה".

מריה גבריאל, נציבת האיחוד האירופי לחדשנות, מחקר, תרבות, חינוך ונוער: "כל הפתרונות לאגירת האנרגיה, כולל תרמיות, ישחקו תפקיד מכריע בדרכנו למערכת אנרגיה נקייה מפחמן. זו פעילות המימון הראשונה שלנו במסלול חדשנות זה בישראל וסיפור הצלחה נוסף של שיתוף הפעולה בן 25 שנים בין האיחוד האירופי לישראל בתחום המו"פ. פרויקט זה תואם את סדרי העדיפויות של האיחוד האירופי תחת ה European Green Deal. "

עמי אפלבוים, יו"ר רשות החדשנות: "פעילות ה- EIB בישראל הנה בעלת חשיבות משמעותית בקידום האקו-סיסטם ושוק האנרגיה המקומי. פעילות זו הינה תולדה של השתתפותה של ישראל בתכנית המסגרת האירופית הורייזן 2020. אנו מברכים על השקעה בעולם אגירת האנרגיה, המהווה נדבך חשוב במעבר לאנרגיה ירוקה ושמירה על תוחלת מקורות אנרגיה מתחדשים כחלק מהאתגר העולמי בהתמודדות מול משבר האקלים."

אודות EIB
בנק ההשקעות האירופי (European Investment Bank) הוא הבנק של האיחוד האירופי. זהו מוסד ההלוואות לטווח הארוך של האיחוד האירופי, והוא הבנק היחיד שבבעלותן של המדינות החברות באיחוד האירופי ושמייצג את האינטרסים שלהן. בנק ההשקעות האירופי עובד בשיתוף פעולה הדוק עם מוסדות אחרים באיחוד האירופי על מנת ליישם את מדיניות האיחוד האירופי. ההשקעה בברנמילר אנרג'י התאפשרה במסגרת InnovFin Energy Demonstration Projects, שהיא יוזמה משותפת עם הנציבות האירופית.

חברת ברנמילר אנרג'י הוקמה בשנת 2012 ע"י אבי ברנמילר, לשעבר מנכ"ל סימנס CSP וסולל, ופועלת בתחום האנרגיה המתחדשת וההתייעלות האנרגטית, בדגש על אגירת אנרגיה תרמית.
החברה הינה חברה טכנולוגית אשר פיתחה טכנולוגיה יעילה וחסכונית לשימור אנרגיה ע"י חום. כחלק מאסטרטגיית החדרת הטכנולוגיה לשווקים, פועלת החברה בייזום, תכנון, הקמה והפעלת מתקנים לייצור חשמל וחום לתעשייה ומסחר, וכן במכירת ציוד ופתרונות אגירה.
לחברה מספר פרויקטים מרכזיים אשר יאפשרו חשיפה מהירה ורחבה של הטכנולוגיה ללקוחות השונים בעולם, ביניהם:
1)רותם 1, להקמה והפעלת תחנת כוח לייצור חשמל באמצעות שילוב אנרגיה מקרינת השמש ומגז טבעי, שיימכר לחברת החשמל - ממוקם בפארק התעשיות רותם, הסמוך לדימונה.
2)ENEL איטליה, חברת החשמל הגדולה באירופה, שדרוג תחנת כוח גזית ע"י הוספת אגירה, הפתרון יאפשר הפעלה לצד אנרגיות מתחדשות ביעילות גבוהה.
3)NYPA – חברת החשמל של ניו יורק, מחברות החשמל הגדולות בארה"ב, שדרוג מערך אספקת החשמל והחום של קולג' בניו יורק, פרויקט התייעלות אנרגטית בשיטת קו-גנרציה.
4)FORTLEV ברזיל, מחברות ציוד המים הגדולות בעולם, שדרוג קווי ייצור ע"י אגירת חום.
הידע והמומחיות של ברנמילר אנרגיה מבוססים על ניסיון של שנים בתחום בתכנון, בנייה והפעלה של תחנות כוח סולאריות בארצות הברית ובספרד של מעל 500 מגה וואט ובהיקפים של מיליארדי דולרים. ברנמילר אנרגיה הונפקה בבורסת ת"א באוגוסט 2017. יו"ר ומנכ"ל החברה הינו אבי ברנמילר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il