TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Pomvom מסכמת את שנת 2020


פוםוום
ההכנסות במחצית השנייה של 2020 טיפסו לכ-28.7 מיליון שקל בעקבות רכישת נכסי Picsolve
Pomvom השלימה בתחילת החודש הנפקת מניות ראשונה בת"א וגייסה כ-38 מיליון שקל


יהודה מינקוביץ, מנכ"ל החברה: "שנת 2020 הייתה מחד שנה משברית בענף בו אנו פועלים לאור התפרצות נגיף הקורונה ומגבלות התנועה וההתקהלות שהוטלו, ומאידך הייתה זו שנה של ניצול הזדמנות מבחינת Pomvom להרחבת פעילותה. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה החברה והרכישה החשובה שביצעה של חלק מנכסי חברת Picsolve - יש ביכולתה כיום לבצע מהפכה של ממש בתחום שירותי הצילום בעולם פארקי השעשועים ואנו פועלים לממש את הפוטנציאל הגדול הזה בשנים הקרובות, לצד הקורונה וביתר שאת לאחריה. בעקבות חידוש הסכמים עם מפעילי פארקים שביצענו בהמשך לרכישה נכסי Picsolve, רשמנו במחצית השנייה של 2020 הכנסות של כ-29 מיליון שקל, וזאת בתקופה שבה הוטלו מגבלות תנועה והתקהלות חמורות לאור אירוע הקורונה שהובילו לתפוסה ממוצעת נמוכה מאוד בפארקים. אנחנו חושבים שהדבר מעיד על הפוטנציאל קדימה. ל- Pomvom שיתופי פעולה מסחריים עם מפעילי פארקי שעשועים מהגדולים בעולם ואנו פועלים כיום להרחבת הפריסה הגיאוגרפית של החברה והרחבת נוכחותה בשוקי היעד הרלוונטיים".

חברת פוםוום שפיתחה מערכת טכנולוגית המאפשרת מתן שירותי צילום דיגיטלי מבוסס תוכנת זיהוי פנים ובינה מלאכותית בפארקי שעשועים וביצעה בתחילת החודש הנוכחי הנפקה ראשונית של מניותיה בבורסה בת"א, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לסיכום שנת 2020.

תוצאות החברה לשנת 2020 הושפעו באופן מהותי, מחד מאירוע הקורונה, ומאידך ובהקשר זה מכך שבחודש יוני 2020, לאור משבר הקורונה, רכשה החברה נכסים שונים של חברת Picsolve. במהלך הרבעון הראשון של שנת 2020 התפרץ משבר הקורונה בעולם והשפיע לרעה באופן מהותי על תרבות הפנאי בכלל ועל קיומם של אירועים המוניים בפרט. כדרך התמודדות עם התפרצות הנגיף, הוטלו מגבלות ברמות שונות על מכלול הפארקים והאתרים בהם פועלת החברה עד כדי שיתוקם באופן מלא או חלקי. להערכת החברה המשבר החריף בתחום פעילותה השפיע גם על מתחרותיה והוא היה אחד הגורמים המרכזיים שהובילו את חברת Picsolve, שהייתה מספקיות שירותי הצילום הגדולות בעולם בתחום פארקי השעשועים, למצב של חדלות פירעון וכניסה להליכי פירוק. בהמשך לכך, ניצלה החברה את ההזדמנות העסקית ורכשה נכסים שונים של Picsolve. החל מחודש יולי 2020 החלה החברה בחזרה הדרגתית לפעילות, בעיקר בכל הקשור להתקשרות בהסכמי מתן שירותים בקשר עם אתרים להם נתנה Picsolve שירותים בעבר.

נכון לסוף 2020 פעלה החברה ב-24 אתרים (פארקי שעשועים). פעילותה השוטפת של החברה נותרה חלקית במהלך התקופה ב-2020 וזאת מאחר שהאתרים בהם פועלת החברה פעלו במתכונות שונות לסירוגין, כאשר בתקופות מסוימות פעלו חלק האתרים באופן מלא וחלקם לא פעלו כלל. למועד הדוח, כל האתרים בהם פועלת החברה אינם פתוחים כתוצאה מנגיף הקורונה, זאת כיוון שהחל מחודש ינואר 2021 החל בעולם גל נוסף של התפרצות נגיף הקורונה, ומגבלות סגר חמורות הוטלו בחלק מהמדינות בהן החברה פועלת.

עיקרי התוצאות לשנת 2020 והמחצית השנייה של השנה:

ההכנסות בשנת 2020 (לפני חלוקת הכנסות עם הפארקים) צמחו לכ-29 מיליון שקל (רובן המכריע במחצית השנייה של השנה), לעומת הכנסות מזעריות במחצית המקבילה ב-2019. הגידול בהכנסות נובע מרכישת נכסים של חברת Picsolve ובהמשך לכך התקשרויות מחודשות שביצעה החברה עם מפעילי פארקים, וזאת חרף מגבלות תנועה והתקהלות ברקע לאירוע הקורונה שהביאו לתפוסה ממוצעת נמוכה בפארקים.

הרווח הגולמי בשנת 2020 הסתכם בכ-5.7 מיליון שקל (רובו המכריע במחצית השנייה של השנה), בהשוואה לרווח גולמי מזערי במחצית השנייה ב-2019. הגידול נובע מהגידול בהכנסות, כאמור.


ההפסד מפעולות רגילות בשנת 2020 הסתכם בכ-16.1 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-6.7 מיליון שקל ב-2019. השינוי נובע מגידול בהוצאותיה התפעוליות של החברה שנועד לשרת את גידול ההכנסות. בנוסף, החברה החלה בצעדים לייעול נכסי Picsolve שנרכשו.


בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד של כ-16.3 מיליון שקל ב-2020 בהשוואה להפסד של כ-6.7 מיליון שקל ב-2019. ההפסד במחצית השנייה של 2020 הסתכם בכ-10.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-3.4 מיליון שקל במחצית השנייה של 2019. הגידול נבע מהגידול בהוצאות התפעוליות, כאמור.


חברת Pomvom מספקת פתרון הכולל צילום של המבקרים בפארקי שעשועים, יצירת קטלוג תמונות באופן אוטומטי באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים והתאמתה למצולם יחיד, חיוב מקוון ומשלוח אוטומטי של התמונות למשתמש. להערכת החברה, נכון להיום מרבית הצילומים המבוצעים בפארקי החוויה השונים מתבצעים בטכנולוגיה ישנה ונמכרים בפורמט של תמונת סטילס או של הטבעה על גבי מוצרים, ובהתאם רק 5%-7% מהמבקרים באתרים רוכשים את התיעוד. להערכת החברה, בעקבות השימוש במערכת אותה פיתחה, המגבירה את מגוון האפשרויות לרכישת צילומים גם באופן דיגיטלי ישירות לטלפון הנייד, ניתן להגדיל את מספר הרוכשים באופן ניכר, תוך שיפור חיסכון משמעותי בהוצאות.

ל- Pomvomשיתופי פעולה מסחריים עם מפעילי פארקי שעשועים מהגדולים בעולם, ובהם מרלין אינטרטיימנט שהינה הקבוצה השנייה בגודלה בעולם, המפעילה , בין היתר, פארקים ואתרים, כגון: לגו-לנד, מאדם טוסו, לונדון איי ועוד. לחברה הסכמים נוספים עם פארקים מובילים באירופה, כדוגמת פורטו אונטורה בספרד, אפטלינג בהולנד.

בחודש מרץ 2021 ביצעה החברה הנפקה ראשונית של מניותיה בבורסה בת"א וגייסה כ-38 מיליון שקל תמורת כ-28% ממניותיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il