TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וולגרינז מודיעה על הרחבה נוספת של האסטרטגיה העסקית שלה בשירותים פיננסיים עם InComm Payments


Walgreens
וולגרינז תציע חשבון בנק חדש עם כרטיס חיוב של מסטרקארד תוך שימוש בפלטפורמה של InComm Payments
InComm Payments תשפר את תוכנית כרטיסי המתנה במותג של וולגרינז

דירפילד, אילינוי ואטלנטה, 30 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE):

וולגרינז Walgreens הודיעה היום על הסכם עם InComm Payments, חברה גלובלית מובילה בטכנולוגיות תשלומים, להספקת אפשרויות נוחות ונגישות של שירותים פיננסיים ללקוחות שלה. החברות ישיקו ביחד מוצר של חשבון בנק חדש ללקוחות שלהן שייווצר ב-MetaBank* עם כרטיס חיוב של מסטרקארד שישרת את הקונים של וולגרינז בחנות ובאינטרנט ויאפשר להם להרוויח הטבות myWalgreens במזומן בכל הקניות כחלק מתוכנית נאמנות הלקוחות החדשה myWalgreens שהושקה בנובמבר 2020.

ההסכם הזה הוא חלק מאסטרטגיית הרווחים החלופיים של וולגרינז והיוזמה הרחבה יותר שנמסר עליה לאחרונה להשיק מוצרים ושירתים פיננסיים חדשים שמחזקים את המחויבות המתמדת שלה להציע שירותים והטבות מובדלים ללקוחות שלה. פתרון הבנקאות החדש ישלים את התוכניות של וולגרינז להמשיך את המיקוד שלה בבריאות ושלומות ולשפר את תוכנית הנאמנות שלה וההתאמה האישית ללקוחות. הפתרון משתמש בפלטפורמת הבנקאות כשירות הדיגיטלית המודרנית של InComm Payments. הקונים של וולגרינז יוכלו למצוא את המוצר בחנות או להירשם ישירות באינטרנט ולאחר מכן לנהל בקלות את העניינים הפיננסיים שלהם ביישום סלולרי קל לשימוש חדש. חשבון הבנק צפוי להיות זמין בקרוב ב-9,000 חנויות וולגרינז ובאינטרנט במחצית השנייה של 2021.

"וולגרינז מחויבת לעזור ללקוחות בצורכי הבריאות והשלומות שלהם, ואנחנו שמחים להרחיב את היצע השירותים הפיננסיים שלנו כדי להעשיר עוד את החוויות והאופנים שבהם אנו עונים על הצרכים הפיננסיים של הלקוחות", אמר ג'ון סטנדלי, נשיא וולגרינז. "אנחנו מצפים לבדוק ולהנהיג יוזמות תשלומים בבריאות ושלומות שמתמקדות אפילו יותר בלקוח בעתיד הקרוב, תוך יצירת תזרימי הכנסות חדשים".

"לכבוד הוא לנו שוולגרינז בחרה בפתרונות השירותים הפיננסיים של InComm Payments כדי לתת יותר הטבות ללקוחות והקהילות שלה", אמר סטפן האפ, נשיא InComm Payments. "היצע המוצרים החדש הזה יבסס את וולגרינז כיעד של שירותים פיננסיים, תוך התבססות על המורשת של וולגרינז כחנות הכל במקום אחד של בתי מרקחת ונוחות".

בנוסף, וולגרינז ו-InComm Payments מתכננות להשיק מחדש את תוכנית כרטיסי המתנה במותג של וולגרינז. InComm Payments תפקח על הניהול של תוכנית כרטיסי המתנה הפיזיים הקיימת של וולגרינז, ותאפשר רכישה ופדיון דיגיטליים באתר walgreens.com. InComm Payments גם תאפשר הפצה רחבה יותר של כרטיס המתנה של וולגרינז בערוצי עסק לעסק, נאמנות, הטבות ומסחר אלקטרוני. ההרחבה מחזקת עוד את השותפות בת 12 השנים של InComm Payments ו-וולגרינז תוך חיזוק המותג של וולגרינז וחוויית הלקוח בחנות, האינטרנט ודרך הסלולר.

*חשבונות הבנק ייחשבו כחשבונות פיקדון שייווצרו אצל עם כרטיסי חיוב שיונפקו על ידי MetaBank®, N.A., חבר FDIC, בכפוף לרישיון של Mastercard International Incorporated.

אודות וולגרינז

Walgreens וולגרינז (www.walgreens.com) כלולה בחטיבת בתי המרקחת הקמעונאיים בארה"ב של Walgreens Boots Alliance, Inc. (Nasdaq: WBA), מובילה גלובלית בבתי מרקחת קמעונאיים וסיטונאיים. כחברת בתי המרקחת, הבריאות והביוטי האהובה ביותר באמריקה, המטרה של וולגרינז היא לתמוך בבריאות והשלומות של כל קהילה באמריקה. וולגרינז, שמפעילה יותר מ-9,000 סניפים קמעונאיים ברחבי אמריקה, פוארטו ריקו ואיי הבתולה של ארה"ב, גאה להיות יעד בריאות שכונתי שמשרת בערך 8 מיליון לקוחות כל יום. הרוקחים של וולגרינז ממלאים תפקיד קריטי במערכת הבריאות של ארה"ב על ידי הספקת מגוון רחב של שירותי רוקחות ובריאות. כדי לענות באופן הטוב ביותר על הצרכים של הלקוחות והמטופלים, וולגרינז מציעה חוויה רב ערוצית אמיתית, עם פלטפורמות שמפגישות את הפיזי והדיגיטלי, ונתמכת על ידי הטכנולוגיה הכי חדישה כדי לספק מוצרים ושירותים באיכות גבוהה בקהילות מקומיות בכל ארה"ב.

אודות InComm Payments

InComm Payments היא מובילה גלובלית בטכנולוגיות תשלומים חדשניות. תוך שימוש בטכנולוגיה דינמית וניסיון מוכח, InComm Payments מספקת פלטפורמות תשלומים מקצה לקצה משופרות ופתרונות מתפתחים של טכנולוגיות תשלומים שעוזרים לעסקים לצמוח במגוון רחב של ענפים כולל קמעונאות, בריאות, גביית אגרות מעבר ותנועה, תמריצים, ותשלומים ושירותים פיננסיים דרך הסלולר. InComm Payments מאפשרת קשרים רב ערוציים לבסיס צרכנים שגדל כל הזמן בסביבה שנעשית יותר ויותר דיגיטלית, ויוצרת חוויות מסחר יעילות ורבות ערך ברחבי העולם. עם יותר מ-27 שנות ניסיון, יותר מ-500,000 נקודות הפצה, 386 פטנטים גלובליים ונוכחות ביותר מ-30 מדינות, InComm Payments מובילה את ענף התשלומים מהמטה שלה באטלנטה, ג'ורג'יה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.InCommPayments.com.

אודות MetaBank®, N.A.

MetaBank®, N.A., בנק כלל ארצי, היא חברת בת של Meta Financial Group, Inc.® (Nasdaq: CASH), חברת החזקות פיננסיות ששוכנת בדקוטה הדרומית. MetaBank היא חברת איפשור פיננסי שפועלת להגדלת הזמינות, הבחירה וההזדמנות הפיננסיות לכולם. MetaBank חותרת לסלק חסמים שמוסדות פיננסיים מסורתיים שמים בפני הגישה לפיננסים, ולקדם ניידות כלכלית על ידי הספקת מוצרים פיננסיים אחראים, בטוחים ומאוד איכותיים שתורמים לאנשים וקהילות בליבה של הכלכלה הריאלית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.metapay.com או באתר www.metafinancialgroup.com.

מקור: Walgreens


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il