TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פנאקסיה מסכמת את שנת 2020 עם זינוק של מעל לפי 3 בהכנסות לשיא של 60.7 מיליון ש"ח


דר דדי סגל מנכל פנאקסיה-צילום חן גלילי
ההפסד התפעולי בשנת 2020 הסתכם בסך של כ- 35.3 מיליון ש"ח, גידול של כ- 22% בהשוואה להפסד תפעולי בסך כ- 29.0 מיליון ש"ח, תחת אסדרה ישנה, בתקופה המקבילה אשתקד
בסוף הרבעון הרביעי של 2020 החלה החברה ביצוא מסחרי לגרמניה, שוק הקנאביס הגדול והצומח באירופה וברבעון הראשון של 2021 נבחרה והחלה לספק מוצרי קנאביס עבור ממשלות צרפת וקפריסין.

דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל, מסר: "אנו שמחים לסכם שנה מוצלחת של צמיחה חזקה בפעילותנו בשוק הישראלי על אף התחרות הגוברת בענף, ששיאה בהשגת אבני הדרך הדרושות ליצוא מישראל ויצוא מסחרי ראשון של מוצרינו לגרמניה. שנת 2021 צפויה להיות שנת הפריצה של פנאקסיה בשוק הגרמני ובאירופה בכלל, עם זכייתנו לאחרונה הן כספק ראשי בתכנית הקנאביס היוקרתית של ממשלת צרפת והן כספק של ממשלת קפריסין המהווים הבעת אמון רגולטורית חזקה באיכות מוצרינו. בכוונתנו להמשיך השנה ביישום תוכניתנו האסטרטגית להתרחבות באירופה ולמדינות נוספות תוך התמקדות בייצור ושיווק מוצרי הפרימיום שלנו ולשוק המקומי וכן לייצוא."

(לוד, 31 במרץ 2021) – פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ )"פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX), יצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2020.

תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2020:
הכנסות החברה בשנת 2020 הסתכמו בסך של כ- 60.7 מיליון ש"ח, גידול של כ- 263%, מעל לפי 3, בהשוואה להכנסות בסך כ- 16.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה ברבעון הרביעי לשנת 2020 הסתכמו בסך של כ- 17 מיליון ש"ח, בדומה להכנסות הרבעון השלישי של 2020, ומשקפות גידול של כ- 154%, מעל לפי 2, בהשוואה להכנסות בסך כ- 6.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הגידול בהכנסות בהשוואה לאשתקד נובע הן מגידול במספר המטופלים ובמכירות מוצרים למטופלים באמצעות שירות ההפצה "פנאקסיה עד הבית" תחת האסדרה החדשה וכן מגידול משמעותי בהיקף המוצרים שנארזו ועובדו במפעל החברה.
תחילת יצוא: ברבעון הרביעי הכירה פנאקסיה בהכנסות ראשונות מיצוא, לאחר שבסוף חודש דצמבר 2020 קיבלה היתר יצוא ממשרד הבריאות וייצאה משלוח מסחרי ראשון של מוצרי קנאביס רפואי מישראל לגרמניה, השוק הגדול באירופה כיום. על פי התוכנית האסטרטגית של החברה, עם התחלת היצוא ומכירות בגרמניה, לצד תחילת יצוא לקפריסין עליו הודיעה החברה בשבוע שעבר וכניסה מתוכננת למדינות נוספות בשנת 2021, היא צפויה לבסס את הצמיחה ההכנסות מיצוא ברבעונים הבאים.

הרווח הגולמי בשנת 2020 הסתכם בסך של כ- 4.2 מיליון ש"ח (שיעור רווח גולמי של כ- 7.0%), בהשוואה להפסד גולמי של כ- 1.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הרביעי לשנת 2020, תחת האסדרה החדשה, הסתכם בסך של כ- 740 אלף ש"ח (שיעור רווח גולמי של כ- 4.4%), בהשוואה להפסד גולמי בסך כ- 1,270 אלף ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד התפעולי בשנת 2020 הסתכם בסך של כ- 35.3 מיליון ש"ח, גידול של כ- 22% בהשוואה להפסד תפעולי בסך כ- 29.0 מיליון ש"ח, תחת אסדרה ישנה, בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד התפעולי ברבעון הרביעי לשנת 2020, תחת האסדרה החדשה, והסתכם בסך של כ- 9.2 מיליון ₪. ההפסד התפעולי ברבעון המקביל אשתקד הסתכם בסך של כ- 20.7 מיליון ש"ח.

הגידול בהפסד התפעולי בהשוואה לרבעון ולתקופה המקבילה אשתקד הושפע בעיקר מגידול בהוצאות הנהלה וכלליות ובהוצאות מכירה ושיווק שחלק מהותי מהן נובע מהיערכות ובניית תשתית מסחרית ומשפטית ליצוא וכניסת החברה לשווקים הבינלאומיים..

ההפסד הנקי בשנת 2020 הצטמצם והסתכם בסך של כ- 35.9 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד נקי בסך של כ- 81.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד הנקי ברבעון הרביעי לשנת 2020, תחת האסדרה החדשה, הסתכם בסך של כ- 9.3 מיליון ₪. ההפסד הנקי ברבעון המקביל אשתקד הסתכם בסך של כ- 63 מיליון ש"ח.

תזרים המזומנים נטו ששימש לפעילות שוטפת בשנת 2020 הסתכם בסך של כ- 34.1 מיליון ש"ח, בהשוואה לתזרים מזומנים נטו ששימש לפעילות שוטפת בסך כ- 12 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. תזרים המזומנים נטו ששימש לפעילות שוטפת ברבעון הרביעי לשנת 2020 הסתכם בסך של כ- 10.7 מיליון ש"ח, בהשוואה לתזרים מזומנים נטו ששימש לפעילות שוטפת בסך כ- 7.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

סך המזומנים ושווי מזומנים נכון ל- 31 בדצמבר 2020 הסתכם בכ- 16.6 מיליון ש"ח, בהשוואה למזומנים ושווי מזומנים בסך כ- 14.3 מיליון ש"ח נכון ל- 31 בדצמבר 2019. בשנת 2020 חיזקה החברה את המאזן שלה על ידי גיוסי הון בסך כולל של כ- 47 מיליון ש"ח באמצעות הקצאות פרטיות במרץ ובאוקטובר 2020, של מניות חסומות וכתבי אופציה בלתי סחירים למשקיעים מוסדיים ומשקיעים בלתי תלויים נוספים, וקיבלה אשראי מגוף בנקאי בסך של כ- 10 מיליון ש"ח.

בסוף מרץ 2021 אושרה בדירקטוריון החברה תוכנית התייעלות עתידית לפיה יבוצעו, ככל שיידרש, התאמות למבנה העלויות של החברה על מנת להבטיח צמצום משמעותי של הפסדיה ושל צרכי המזומנים שלה. בנוסף, הועמדה מסגרת אשראי בסך כולל של 10 מיליון ש"ח לחברה, על ידי מר דדי סגל, מנכ"ל החברה הנמנה על בעלי השליטה בחברה, ומר יונתן קולבר, יו"ר דירקטוריון החברה ובעל עניין בה. מסגרת האשראי תשמש לצרכי פעילות החברה, ותהיה ניתנת לניצול עד ליום 30 באוגוסט 2022.


התפתחויות עסקיות עיקריות בשנת 2020 ולאחר תאריך המאזן:
רשמה שלושה הישגים רגולטוריים חסרי תקדים לחברה ישראלית היחידה עד היום:
(1) יוני 2020: קבלת תקן EU-GMP מרשות בריאות אירופאית, הדרוש לייצור ויצוא מסחרי של מוצרי קנאביס רפואי לאירופה
(2) נובמבר 2020: קבלת היתר שיווק מרשויות בריאות בגרמניה למוצרי הקנאביס הרפואי של החברה
(3) דצמבר 2020: קבלת היתר יצוא לגרמניה ממשרד הבריאות ויצוא מסחרי ראשון לגרמניה
נובמבר 2020: היתרי יצוא ויצוא מסחרי ראשון של מוצרים מוגמרים של תפרחות קנאביס רפואי לאוסטרליה, במסגרת שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת שיח מדיקל; של מוצרים מבוססי שמן קנאביס לאוסטרליה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת בטר; והיתר ליצוא מסחרי ראשון לפורטוגל של תפרחות קנאביס רפואי במסגרת שיתוף פעולה עם חברת קנדוק.
אפריל 2020: הסכם שת"פ אסטרטגי עם StenoCare בדנמרק
גרמניה: בפברואר 2021 החלה מכירות ראשונות של מוצרי החברה במיתוג משותף Panaxol-Naxiva עם שותפת הפארמה האירופאית של פנאקסיה, Neuraxpharm
צרפת: בינואר 2021 זכתה פנאקסיה כספק ראשי בתוכנית היוקרתית של ממשלת צרפת לאסדרת ענף קנאביס רפואי במדינה, ללא תמורה, לצד ענקיות קנאביס בינלאומיות כטילריי ואורורה. .סמוך לאחר זכיית החברה במכרז, קיבלה החברה היתרי שיווק למוצריה בצרפת מרשות התרופות של צרפת. במרץ הודיעה החברה על יצוא מסחרי ראשון לצרפת. התכנית בצרפת יצאה לדרך, כשבסוף השבוע שעבר החל ניפוק סדיר, עפ"י מרשם רופא, של מוצרי פנאקסיה ב- 42 בתי מרקחת ברחבי צרפת.
קפריסין: בפברואר 2021 נבחרה פנאקסיה על ידי ממשלת קפריסין כספק של שמני קנאביס רפואי, תחת המותג Panaxir, עבור מטופלי הקנאביס הרפואי במדינה. ייצוא מסחרי ראשון לקפריסין בוצע בשבוע שעבר.

אודות פנאקסיה מעבדות ישראל
פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (ת"א: פנאק, PNAX) היא יצואנית, יצרנית ומפעילת שרות הפצה-עד-הבית של מוצרי קנאביס רפואי הגדולה ביותר בישראל, והראשונה אשר קיבלה אישור משרד הבריאות לייצור תרופות מבוססות קנאביס רפואי (תקן GMP-IMC), והיחידה בישראל שקיבלה תקן ייצור אירופאי EU-GMP מרשות בריאות באיחוד האירופאי הדרוש לייצור ויצוא מסחרי של קנאביס רפואי ומוצריו לאירופה והיתרים רגולטוריים הנדרשים ליצוא ושיווק בגרמניה ובצרפת. פנאקסיה ישראל מייצרת מעל ל- 30 מוצרים תרופתיים מבוססי קנאביס רפואי ולה בסיס ידע קליני רחב המבוסס על עשרות אלפי מטופלים.
פנאקסיה ישראל הינה חברה בת של פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות אשר הוקמה על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, כחטיבת הקנאביס של קבוצת "סגל פארמה" הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ- 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ- 40 מדינות. פנאקסיה ארה"ב (חברה אחות של פנאקסיה ישראל) מייצרת בצפון אמריקה למעלה מ-60 מוצרים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות.
בקבוצת פנאקסיה מועסקים למעלה מ- 150 עובדים.
לפרטים נוספים באתר החברה: https://panaxia.co.il/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il