TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פארמוקן מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2020


גיל חובש, מנכל פארמוקן - קרדיט יחצ
ההכנסות צמחו ב-34% ל-28 מיליון שקל; הרווח הנקי המתואם גדל ב-40% ל-5.9 מיליון שקל
גיל חובש, בעל השליטה ומנכ"ל פארמוקן: "אנו מסכמים שנה נוספת של צמיחה ורווחיות, בעוד מנועי הצמיחה החדשים של החברה בחו"ל, צפויים להתחיל לספק דחיפה חשובה במהלך המחצית השנייה של השנה. אנו מצפים לתחילת מימוש האסטרטגיה מעבר לים באמצעות הרכישה של קנזון וכן תחילת הפעילות באוסטרליה אשר אנו מאמינים שיתנו את הבסיס למכירות המוצרים הייחודים שפיתחנו במשך השנים.
השוק המקומי הפך תחרותי יותר ועבר שינוי בשל העלייה הדרמטית ב-2020 בביקוש הצרכנים לזני קנאביס רפואי בעלי ריכוז רכיב THC גבוה, בדחיפת זני הייבוא שהגיעו לישראל, בהתאם לכך החברה נערכת לגידול בתמהיל המתאים להעדפות השוק.
בתוך כך, במהלך הרבעון הראשון השנה השקנו את האצוה הראשונה של זן האינדיקה החדש, ג'ונגל דרימס (t22.3), אשר זכה לתגובות מעולות ואזל תוך ימים מהמדפים בבתי המרקחת. בשבוע שעבר אזל מלאי של 100 ק"ג נוספים מזן זה מבית המסחר תוך שעות ספורות, לאור הדרישה מבתי המרקחת. בכך פארמוקן מוכיחה כי יש לה את הידע והיכולת להתמודד היטב מול זני הייבוא מחו"ל ולבצע את ההתאמות הנדרשות מול התחרות בשוק המקומי שממשיך לצמוח בעקביות."
הכנסות החברה בשנת 2020, הסתכמו בכ-27.9 מיליון שקל, גידול של כ-34% בהשוואה להכנסות בשנת 2019.
הרווח הגולמי המתואם, לפני השפעת שינויים בשווי הוגן וללא הוצאות בגין הענקת כתבי אופציה בשנת 2020 הסתכם בכ-17.5 מיליון שקל (שיעור רווחיות גולמית של 63%), גידול של 46% בהשוואה לשנת 2019, אז הסתכם הרווח הגולמי המתואם בכ-12 מיליון שקל (שיעור רווחיות גולמית של 58%).
הרווח התפעולי המתואם, ללא השפעת שינויים בשווי הוגן וללא הוצאות בגין הענקת כתבי אופציה בשנת 2020 הסתכם בכ-7.3 מיליון שקל, וזאת לעומת רווח תפעולי מתואם של 5.6 מיליון שקל בשנת 2019. גידול של 29% בהשוואה לשנת 2019.
הרווח הנקי המתואם, ללא השפעת שינויים בשווי הוגן נטו ממס וללא הוצאות בגין הענקת כתבי אופציה בשנת 2020 הסתכם בכ-5.9 מיליון שקל, גידול של 40% בהשוואה לרווח הנקי המתואם בשנת 2019, שהסתכם בכ-4.2 מיליון שקל 2019.
ההון העצמי של פארמוקן בסוף שנת 2020 הסתכם בכ-41 מיליון שקל, וזאת לעומת הון עצמי של כ-31.6 מיליון שקל בסוף שנת 2019.


אודות פארמוקן
החברה הוקמה בשנת 2008 והנה אחת מחלוצות העשייה בתחום הקנאביס הרפואי בישראל. פארמוקן פועלת בתחום הקנאביס הרפואי כמגדלת ומשווקת מגוון זנים של צמח הקנאביס, מפתחת זנים ייחודיים, פועלת בתחום מיצוי שמנים מצמח הקנאביס, ייצור חיצוני של מוצרים גמורים בהתאם לתקני ה GMP-וכן בפיתוח עצמי של מוצרים נלווים ופורמולציות ייחודיות.
לחברה פעילות מחקר ופיתוח ענפה, החל מהליך ריבוי באמצעות תרביות רקמה ופיתוח זנים, דרך פיתוח מוצרים לתחום הפרה רפואי והקוסמטיקה וכלה בפיתוח מכשור ייעודי לתעשיית הקנאביס הרפואי המסייעים בתהליכי הייצור של הקנאביס. בבעלות החברה מעבדה לייצור תרביות רקמה, המאפשרת לרבות צמחים בנפחים מסחריים, זהים גנטית, נקיים ממזיקים וממחלות והכל על מנת להבטיח תרופה איכותית יותר ואחידה למטופלים. החברה החלה לפעול מחוץ לישראל במטרה להרחיב את שווקי היעד שלה ותחומי פעילותה, זאת על ידי קידום שיתופי פעולה בינלאומיים בתחומים מגוונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il