TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ONE טכנולוגיות ממשיכה לצמוח:


וואן טכנולוגיות
רוכשת את Inspire הישראלית תמורת מיליוני שקלים
הרכישה תרחיב את מגוון הפתרונות והשירותים של חטיבת ONE BI בשוק המתפתח במהירות של ניהול דאטה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה
ONE טכנולוגיות, מחברות ה-IT המובילות בישראל, רוכשת את חברת אינספייר (Inspire), ספקית מובילה של שירותי מומחה בתחום הדאטה וה-BI (בינה עסקית). הרכישה היא חלק ממהלך שמובילה הנהלת ONE להרחבת מגוון הפתרונות והשירותים של חטיבת ONE BI בשוק המתפתח במהירות של ניהול דאטה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה.
אינספייר, אשר מעסיקה כ-30 עובדים, היא חברת מומחים בתחום מחסני הנתונים והדאטה-בייס, ושותפת זהב של מיקרוסופט בעולמות הדאטה וה-BI. אינספייר מתמחה ב-AZURE Data Platform וכן בהקמה וניהול של תשתיות ביג דאטה. החברה הוקמה ב-2007 על ידי איתן בר המכהן גם כמנכ"ל. בין לקוחותיה: כתר, הבורסה לניירות ערך, בזק, בנק ישראל, אלביט, שיכון ובינוי ועוד.
במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות, ONE טכנולוגיות רוכשת את הבעלות המלאה (100%) באינספייר, אשר תהפוך לחטיבה עסקית חדשה בקבוצת ONE. מייסד ומנכ"ל אינספייר, איתן בר, ימשיך לכהן כמנכ"ל החטיבה החדשה בתוך ONE וכל עובדי החברה הנרכשת ייקלטו לעבודה ב-ONE בעקבות המיזוג.
הרכישה תסייע ל-ONE להרחיב את המענה המקצועי ללקוחותיה בתחומי הדאטה, החל בניהול בסיסי נתונים והקמת תשתיות דאטה בסביבת הענן של Microsoft Azure, ועד לאספקת פתרונות מתקדמים כגון Elastic search ו-MongoDB.
עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת ONE BI, ONE טכנולוגיות: "בחרנו לרכוש את אינספייר כי תחום ההתמחות שלה משלים את סל היכולות שלנו, ולכן יאפשר לנו לספק פתרון מקיף וחדשני יותר ללקוחותינו בעולמות ה-BI והדאטה. אינספייר מביאה עימה הובלת שוק בתחום הדאטה בענן ומומחיות עמוקה בסביבות Azure ו-POWER BI של מיקרוסופט".
איתן בר, מנכ"ל אינספייר: "המיזוג עם חברת שירותי המחשוב החדשנית והמובילה בישראל יאפשר לנו למנף את היכולות המקצועיות המשותפות שלנו, ולהעניק ליותר ארגונים בשוק המקומי גישה לפתרונות דאטה ייחודיים ומתקדמים. אנו גאים להשתלב בארגון שמייצג ערכים דומים לאלה שלנו - מצוינות, אחריות והוגנות - ומתכוונים להמשיך ולהוביל יחד את שוק ה-BI בישראל".

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל. החברה מעסיקה כ-6,500 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות ליותר מ-2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדד ת"א 125 והכנסותיה השנתיות המצרפיות הן כ-2.5 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.
חברת ONE מציעה פתרונות טכנולוגיים ושירותי תוכנה ואינטגרציה לארגוני העתיד. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il