TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דלתא גליל השלימה הנפקה ראשונה לציבור (IPO) של דלתא ישראל


דלתא
במסגרת ההנפקה, שבוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה למשקיעים מוסדיים, גייסה דלתא ישראל כ-263 מיליון ₪ (ברוטו) לפי שווי חברה של כ.1.3 מיליארד ₪ אחרי הכסף, תמורת 20% ממניות דלתא ישראל


· בעקבות הצלחת ההנפקה, בימים הקרובים יחלו מניות דלתא ישראל מותגים להיסחר בבורסה בתל אביב

· בהנפקה גייסה דלתא ישראל כ-263 מיליון ₪ (ברוטו) לפי שווי חברה של כ-1.3 מיליארד ₪, אחרי הכסף

· אייזיק דבח, מנכ"ל "דלתא גליל": "שמח ומברך על הצלחת ההנפקה. הפעילות הענפה והמשגשגת של דלתא ישראל והזינוק במכירות האונליין קידמו את המהלך המשמעותי של שיתוף הציבור"

· ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל: "הפיכת החברה לציבורית - שלב חשוב ומהותי בצמיחתנו. כספי ההנפקה ישמשו להאצת הצמיחה, להרחבת הפעילות ולבניית שיתופי פעולה ארוכי טווח"

קיסריה, 4 במארס

חברת "דלתא גליל" מודיעה כי ההנפקה הראשונה לציבור (IPO) של חברת הבת שלה, "דלתא ישראל מותגים בע"מ", הושלמה בהצלחה וכי בימים הקרובים יחלו מניותיה של דלתא ישראל להיסחר בבורסה בתל אביב (DLTI / דלתי). במסגרת ההנפקה, שבוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה למשקיעים מוסדיים, גייסה דלתא ישראל כ-263 מיליון ₪ (ברוטו) לפי שווי חברה של כ.1.3 מיליארד ₪ אחרי הכסף, תמורת 20% ממניות דלתא ישראל. בהנפקה נטלו חלק שורה של גופים מוסדיים מהמובילים בשוק הישראלי.

את ההנפקה הובילה חברת לידר הנפקות, ומשרד עוה"ד שליווה את ההנפקה הוא פישר, בכר, חן, וול אוריון ושות'.

הרווח הנקי של דלתא ישראל בשנת 2020 גדל ב-95% והסתכם בכ-90 מיליון ₪, לעומת כ-46 מיליון ₪ בשנת 2019. זאת בין היתר עקב גידול חד במכירות אונליין, ועל אף ירידה של 2% במכירות שנבעה מסגירה חלקית של החנויות לאורך משבר הקורונה. מכירות החברה ב-2020 הסתכמו ב-720 מיליון ₪. החברה מפעילה כ-200 חנויות ואתרי אינטרנט ייעודיים בישראל תחת המותגים "דלתא" ו"פיקס".

מנכ"ל דלתא גליל, אייזיק דבח: "אני שמח ומברך על הצלחת ההנפקה לציבור. הפעילות הענפה והמשגשגת של דלתא ישראל והזינוק הגדול במכירות האונליין, קידמו את המהלך המשמעותי של שיתוף הציבור. בתוך כך, דלתא גליל ממשיכה להשקיע בתחומי הפיתוח, הטכנולוגיה, העיצוב והייצור שבהם היא מתמקדת וצומחת במנועי צמיחה כגון מכירות האונליין".

מנכ"לית דלתא ישראל, ענת בוגנר: "אנו גאים בהצלחת ההנפקה, ומודים לציבור המשקיעים על הבעת האמון, הבאה לידי ביטוי בשורה של גופים מוסדיים מובילים שלקחו חלק בהנפקה. אנו רואים בהפיכת החברה לציבורית שלב חשוב ומהותי בצמיחת דלתא ישראל. כספי ההנפקה ישמשו להאצת הצמיחה, להרחבת הפעילות ולבניית שיתופי פעולה ארוכי טווח".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il