TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנהלת חברת אנרג'ין טכנולוגיות פתחה את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה


לוגו הבורסה
הבוקר (4.3.21) פתחה הנהלת חברת אנרג'ין טכנלוגיות את המסחר לרגל הנפקת מניות החברה בבורסה לניירות ערך. אנרג'ין מתמחה ומובילה בתעשיית השבחת הזרעים באמצעות בינה מלאכותית בעולם הגנומיקה
החברה היא אחת מ-22 החברות החדשות שהצטרפו לשוק המניות בבורסה בתל אביב מתחילת השנה ומצטרפת לסקטור חברות ההייטק בבורסה, הכולל כיום 151 חברות, בשווי כולל של כ-300 מיליארד שקל. מתחילת 2021 נרשמו בבורסה 16 חברות ושותפויות הייטק בבורסה, זאת בנוסף ל- 19 החברות שנרשמו בשנת 2020.

אנרג'ין הוקמה בשנת 2009 על ידי ד"ר גיל רונן, המשמש כיום כמנכ"ל החברה, ועל ידי גיא קול שמשמש כסמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים, כיו"ר החברה מכהן מר אסף לוי, מנהל קרן ההשקעות פלואו Flow וכסמנכ"ל הכספים מכהן מר אהוד בלדר.

אנרג'ין פיתחה תוכנה המבוססת על בינה מלאכותית, המנתחת מידע גנטי רב (Big Data) במטרה לייעל השבחת זנים של צמחים ובעלי חיים בענפי החקלאות והמזון, ללא הנדסה גנטית. הטכנולוגיה הינה ייחודית ופורצת דרך ומאפשרת ללקוחותיה פיתוח מואץ של זנים עתירי יבול, עמידים למחלות ולתנאי אקלים קיצוניים, ובעלי הרכב תזונתי בריא יותר. הטכנולוגיה של אנרג'ין מקצרת משמעותית את משך הזמן הנדרש להשבחת זרעים ובע"ח, ועל ידי כך מוזילה את עלויות הגידול. לחברה מכירות ב 30 מדינות בעולם ובין לקוחותיה נמנים מספר תאגידים בינלאומיים מהמובילים בעולם בתעשיות שונות כגון חקלאות, מזון ומשקאות, קנאביס, נייר, גומי ועוד.

החברה גייסה בדרך של הצעה לא אחידה מניות בסכום של כ-97.5 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ-366 מיליון שקל. מניית החברה צפויה להיכנס בתחילת אפריל 2021 למדדי הבורסה: ת"א-צמיחה, ת"א טק-עילית, ת"א גלובל-בלוטק ות"א-טכנולוגיה.

ד"ר גיל רונן, מנכ"ל ומייסד אנרג'ין, אמר: "הנפקת אנרג'ין בבורסת תל-אביב מהווה אבן דרך חשובה עבורנו כחברה. גיוס הכספים יאפשר האצת הצמיחה הן במכירת רישיונות תוכנה והן בפיתוח של מוצרי קצה בתחום החקלאות והמזון עם שותפים מובילים עולמיים. הרחבת הפעילות נשענת על הפתרון הטכנולוגי פורץ הדרך שלנו שהוכח ביעילותו עד היום ביותר מ-250 פרויקטים עם לקוחות בינלאומיים. הפיכתה של החברה לחלק קריטי בתהליכי אופטימיזציה בחקלאות ובתעשיית המזון תשפיע בסופו של דבר גם על איכות המזון שאנו אוכלים, הבגדים אותם אנו לובשים ואפילו על הצמיגים של הרכבים שלנו. אנרג'ין היא שחקן חשוב ומוביל, אנו מקווים שהפעילות הגלובלית בסינרגיה עם שותפים לדרך תציג תוצאות גם למשקיעים בבורסה."
יאנה צ'רניאק, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה אמרה: "הבורסה בתל אביב, מאמינה בהייטק ובחדשנות הישראלית והיא המקום הטבעי לחברות בדרך לצמיחתן, וזאת על מנת שהציבור הישראלי יוכל גם הוא ליהנות מפירות ההצלחה של החדשנות והיוזמה הישראלית הייחודית כל כך בעולם וכן להניע את מנוע הצמיחה של הכלכלה בישראל. אנו מאחלים לחברה, מנהליה ועובדיה, המשך הצלחה והתפתחות, לטובת שוק ההון והמשק הישראלי כולו."

בתמונה מימין לשמאל: אהוד בלדר, סמנכ"ל כספים אנרג'ין; אסף לוי, יו"ר הדירקטוריון אנרג'ין; גיל רונן, מנכ"ל ומייסד אנרג'ין; גיא קול, סמנכ"ל לקוחות אסטרטגיים ומייסד אנרג'ין, שחר חורי PwC Israelויאנה צ'רניאק, כלכלנית ביחידת ההנפקות בבורסה.
קרדיט לתמונה: הבורסה לניירות ערך



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il