TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקופיה מחזקת את הנוכחות במזרח התיכון עם פרויקט ראשון במצרים


אקופיה
אקופיה, שכבר מוכרת כמובילה העולמית בפתרונות רובוטיים לתעשייה הסולרית, חתמה על הסכם עם חברת אנרגיה בינ"ל על התקנה של הפתרונות הרובוטיים שלה בפארק הסולרי בנבן, מצרים
תל אביב, 25 בפברואר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Ecoppia TASE:ECPA, החלוצה והמובילה העולמית בפתרונות רובוטיים לסולרי פוטו-וולטאי, הודיעה היום על פרויקט חדש באחד מהפארקים הסולריים הכי גדולים בעולם בבנבן, מצרים.

לפארק הסולרי בנבן, שנמצא ליד העיר המצרית הדרומית אסואן, יש קיבולת ייצור כוללת של 1,650 MWp שמתאימה לייצור שנתי של בערך 3.8 TW, והוא משתרע על קרוב ל-40 ק"מ. המתקן נהנה משיעורי קרינה מאוד גבוהים, אבל גם סובל מהרבה לכלוך וחולות מדבר, שמחייבים ניקוי תכוף כדי להבטיח ייצור יציב ואופטימלי.

הפתרונות הרובוטיים של אקופיה הוכחו כמאוד יעילים, והם מנקים קרוב ל-10 מיליון פנלים סולריים בכל לילה בתנאי אקלים קשים, על פני התקנות של בערך 2,500MW בכל העולם. הרובוטים לא רק יעילים, הם הוכחו גם כבטוחים ואמינים לחלוטין בכל סוגי המודולים, כולל זכוכית על זכוכית ודו-צדדי.

הפתרונות הרובוטיים הייחודיים של אקופיה אוטונומיים לחלוטין, ללא מים ולא תלויים אנרגטית, ומאפשרים לבעלי האתרים ליהנות מהיתרונות של ביצועי שיא כל השנה תוך הורדת הוצאות התפעול והתחזוקה שלהם, עלות האנרגיה המפולסת (LCOE) שלהם.

הפרויקט הזה בבנבן יכלול את הפתרון קל המשקל Ecoppia T4, שתוכנן במיוחד לעוקבים חד מסלוליים.

זאת עוד הבעת אמון באקופיה על ידי חברת אנרגיה רב לאומית מובילה, בעקבות ההתקשרויות ארוכות הטווח שכבר קיימות עם מובילות שוק כמו Engie, EDF, First Solar, Fortum, ReNew Power, Azure Power ואחרות.

"אנחנו נרגשים ליטול חלק במהפכת הקיימות במזרח התיכון", אמר ז'אן סממה, מנכ"ל אקופיה. "כמובילים בפתרונות ניקוי רובוטיים לסולרי, הכניסה למדינה חדשה היא ציוד דרך גדול בצמיחה של החברה, במיוחד כשהפרויקט הוא אחד מהפארקים הסולריים הכי גדולים וחשובים בעולם", הוסיף. "הניסיון ללא מקבילים שלנו באזור - אנו פועלים במזרח התיכון מתחילת 2014 - מאפשר לנו להביא ערך רב לפרויקטים כאלה, כשאנו רואים יותר ויותר חברות אנרגיה שמתקדמות אל אוטומציה מלאה בפעולות התפעול ותחזוקה שלהן", סיכם.

אודות אקופיה

עם הסכמים חתומים של יותר מ-16GW, אקופיה Ecoppia (TASE: ECPA) היא חלוצה ומובילה עולמית בפתרונות רובוטיים לסולרי פוטו-וולטאי. המערכות הרובוטיות האוטונומיות, ללא מים ומבוססות ענן של אקופיה מסירות אבק מפנלים סולריים כל יום תוך שימוש בטכנולוגיות מתוחכמות ויכולות מתקדמות של בינה עסקית. הפלטפורמה של אקופיה שמנוהלת ונשלטת מרחוק מאפשרת לאתרים סולריים לשמור על ביצועי שיא עם עלות והתערבות אנושית מינימליות. האלגוריתמים והפתרונות הרובוטיים הקנייניים של אקופיה הופכים את התפעול והתחזוקה היומיומיים באתרים סולריים ליותר בטוחים, יעילים ואמינים. אקופיה, שהיא חברה ציבורית ונתמכת על ידי קרנות השקעות בינ"ל בולטות, עובדת עם חברות האנרגיה הכי גדולות ברחבי העולם, ומנקה מיליוני פנלים סולריים בכל יום. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.ecoppia.com.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il