TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קומפיוג'ן מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2020‎


קומפיוגן
סימנים מעודדים של פעילות אנטי-סרטנית בניסויי שלב 1 עבור COM701 כמונותרפיה או כטיפול משולב, כולל תגובות ארוכות טווח ותגובה אחת מלאה, בסוגי סרטן שלרוב אינם מגיבים למעכבים של חלבוני בקרת מערכת החיסון
התוכנית הקלינית לבחינת השערת ציר DNAM תורחב ותכלול הרחבת הניסוי שלב 1b עבור COM701 עם Opdivo® ברבעון השני של 2021, וניסוי שלב 1 לבדיקת השילוב של COM701 עם COM902 במחצית השנייה של 2021

נתונים ראשוניים מניסויי העלאת המינונים של שילוב שלושת המעכבים של COM701 עם Opdivo® ומעכב TIGIT של בריסטול מאיירס סקוייב וכן מהניסוי של COM902 כמונותרפיה צפויים להתקבל כמתוכנן ברבעון הרביעי של 2021

קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה מובילה בגילוי חישובי ופיתוח של תרופות ראשונות מסוגן לאימונותרפיה של סרטן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון הרביעי לשנת 2020 ועבור השנה שהסתיימה, ב-31 בדצמבר 2020.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאת ומנכ"לית קומפיוג'ן, אמרה, "הנתונים החדשים מאששים את בטחוננו באסטרטגיית הפיתוח הקליני שלנו, שמטרתה לבחון בצורה מקיפה שילוב של שניים או שלושה מעכבים של PVRIG ו-TIGIT, בציר הביולוגי DNAM, יחד עם מסלול PD-1 שמצטלב עם ציר זה. אנו עדים לתגובות ממושכות בחולים שטופלו עם COM701 כמונותרפיה ובשילוב Opdivo®, ובכללן תגובה מלאה מאומתת עליה דיווחנו מוקדם יותר היום. ראוי לציין שהתגובות הממושכות וסימנים של פעילות אנטי-סרטנית שהתקבלו בניסויי COM701 שלנו התקבלו בחולים עם עמידות גבוהה לטיפולים ועם התוויות שלרוב אינן מגיבות למעכבים של חלבוני בקרת מערכת החיסון. סימנים מעודדים אלו מעידים ש-COM701 פעיל קלינית ומחזקים את ההשערה שלנו ש-PVRIG הוא מטרה חדשה וחשובה לאימונותרפיה, והיוו בסיס להרחבת שיתוף הפעולה שלנו עם בריסטול מייארס סקוייב".

דר' כהן-דייג הוסיפה, "עם המידע החדש שבידנו, אנחנו מתמקדים כעת בקידום והרחבת התוכנית הקלינית שלנו. ברצוני להדגיש שאנו החברה היחידה עם תוכניות קליניות בבעלות מלאה הן כנגד PVRIG והן כנגד TIGIT, ומשום כך אנחנו בעמדה ייחודית שמאפשרת לנו להעריך את הפעילות של עיכוב PVRIG עם PD-1 או TIGIT, או עיכוב של שלושתם יחדיו. אנו מצפים להתחיל את הניסוי המשולב של COM701 ו- COM902 במחצית השניה של השנה ולחלוק נתונים ראשוניים מניסויי העלאת המינונים עבור COM902 כמונותרפיה ועבור שלב העלאת המינונים בניסוי המשולש במהלך הרבעון הרביעי השנה. אנחנו מצפים להמשיך ולחשוף את הפוטנציאל הטמון בציר DNAM לצורך הרחבת ההשפעה של טיפולי אימונותרפיה גם בחולים שלא מגיבים לטיפולים הקיימים כיום".

ציוני דרך שהושגו לאחרונה כולל מהרבעון הרביעי של 2020

הודעה על נתונים מעודכנים מניסויי COM701 כמונותרפיה ובשילוב Opdivo®.
הודעה על הרחבת שיתוף הפעולה הקליני עם בריסטול מאיירס סקוייב, עם ניסוי שלב 1b להערכת COM701 עם Opdivo® בסרטן השחלות, השד, רירית הרחם, וסרטן המעי הגס מסוג MSS. הניסוי צפוי להתחיל ברבעון השני של 2021.
הודעה על השגת אבן דרך ראשונה ותשלום של 2 מיליון דולר במסגרת ההסכם עם אסטרהזניקה לפיתוח נוגדנים בי-ספציפיים ומולטי-ספציפיים.
הצגת נתונים פרה-קליניים בכנס דיגיטלי על תרופות מבוססות TIGIT שמדגימים את הפוטנציאל של עיכוב PVRIG להפעיל תאי T ולעודד אותם לחדור לסביבת הגידול הסרטני, הן בגידולים מודלקים והן במודלקים פחות. הנתונים מספקים גם תמיכה נוספת לשילוב מעכבי TIGIT ו-PD-1 כדי לטפל באוכלוסיות חולים שלא מגיבות לטיפולים הקיימים במעכבים של חלבוני בקרת מערכת החיסון.
הרחבת פורטפוליו הקניין הרוחני עבור COM902 עם פטנט הרכב חומרים בסין, שנשען על פטנטים של הרכב חומרים ושימוש עבור COM902 שהוענקו בעבר בארה"ב ובאירופה.


תוצאות כספיות הרבעון הרביעי ושנת 2020:

הכנסות החברה ברבעון הרביעי שהסתיים ב-31 בדצמבר 2020 הסתכמו בכ-2.0 מיליון דולר. ההכנסות מיוחסות לתשלום בגין אבן דרך במסגרת הסכם הרישיון עם חברת אסטרהזניקה לפיתוח תרופות מבוססות נוגדנים בי-ספציפיים ומולטי-ספציפיים.

הוצאות המחקר והפיתוח ברבעון הרביעי ובשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2020 הסתכמו לסך של כ-8.1 מיליון דולר, וכ-22.8 מיליון דולר בהתאמה, בהשוואה לכ-4.3 מיליון דולר וכ-19.8 מיליון דולר בתקופות המקבילות אשתקד. הגידול בהוצאות המחקר והפיתוח בתקופות המדווחות, נובע בעיקר מעלייה בהוצאות הקשורות לניסויים הקליניים שלב 1 אותם עורכת החברה, בייצורCOM701 ו- COM902 ובפעילויות כימיה, ייצור ובקרה (CMC).

הוצאות הנהלה וכלליות ברבעון הרביעי ובשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר, 2020 הסתכמו לסך של כ-2.7 מיליון דולר, וכ-9.8 מיליון דולר בהתאמה, בהשוואה לכ-2.2 מיליון דולר, וכ-8.4 מיליון דולר בתקופות המקבילות אשתקד. הגידול ברבעון הרביעי ובשנה, מיוחס בעיקר להוצאות הקשורות בכח אדם ובהוצאות תאגידיות אחרות.

ההפסד הנקי ברבעון הרביעי של 2020 הסתכם בכ-8.6 מיליון דולר, או 0.10 דולר למניה (בסיסי ובדילול מלא), בהשוואה להפסד נקי של כ-6.5 מיליון דולר, או 0.10 דולר למניה (בסיסי ובדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי בשנה שהסתיימה ב 31 בדצמבר, 2020 הסתכם בכ-29.7 מיליון דולר, או 0.37 דולר למניה (בסיסי ובדילול מלא), בהשוואה להפסד נקי של כ-27.3 מיליון דולר, או 0.43 דולר למניה (בסיסי ובדילול מלא) בתקופה המקבילה אשתקד.

נכון ליום ה-31 בדצמבר, 2020 סך יתרות המזומנים, יתרות הקשורות למזומנים ופיקדונות לטווח קצר וארוך הסתכמו לסך של כ-124.4 מיליון דולר בהשוואה לכ-43.9 מיליון דולר ליום 31 בדצמבר 2019. לחברה אין הלוואות.

Opdivo® הוא סימן רשום של חברת בריסטול מאיירס סקוייב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il