TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נוסטרומו מודיעה על גיוס מנכ"ל שיוביל את החברה לקראת צמיחה משמעותית של פעילות החברה בשוק האמריקאי.


יורם אשרי קרדיט צלמת-נועה אשרי
ירון בן-נון ימונה לתפקיד נשיא ומנהל טכנולוגיות ראשי- CTO
סומוטו חברה בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, בוידאו ובמובייל מודיעה כי בהתאם לתכניות חברת נוסטרומו ולאחר תהליך איתור ממושך, נוסטרומו חתמה על הסכם עם מר יורם אשרי, לשמש כמנכ"ל נוסטרומו ולהובילה אל השלב הבא של התרחבות משמעותית בפעילות החברה בקליפורניה, ארצות הברית ובשווקי יעד נוספים.

נוסטרומו, שהוקמה בשנת 2017, עוסקת בפיתוח, התקנה ותפעול של מערכות אגירת אנרגיה לבניינים מסחריים (כגון משרדים, קניונים, בתי חולים וחוות שרתים), מבני תעשיה וצרכנים נוספים של מיזוג אוויר מסחרי, היכן שפתרונות אגירת אנרגיה הקיימים לוקים, להערכתה, בחסרונות מהותיים. מערכת נוסטרומו מבוססת על תאי אנרגיה ייחודיים IceBrick, המכילים מים ומאפשרים המרה ואגירה של אנרגיה חשמלית לאנרגית קור באופן נקי, בטוח וללא כל השלכה שלילית על הסביבה. לאחר פיתוח שארך כ- 4 שנים, הדגמה מסחרית בישראל ולאור הבשלת הטכנולוגיה, נוסטרומו נמצאת בתחילת המסחור של מוצריה והקמת מערכות מסחריות נוספות בישראל וקליפורניה השנה. מחזור המכירות השנתי העולמי של מערכות אגירת אנרגיה (לרשת החשמל) עמד בשנת 2019 על כ- 9.1 מיליארד דולר, וצפוי לצמוח לכ- 111 מיליארד דולר עד 2035 (על-פי נתוני חברת המחקר LUX המתמחה בתחום).

בהתאם לתכניות החברה, לאור הפוטנציאל העצום והטכנולוגיה שהבשילה, נוסטרומו מינתה, את יורם אשרי כמנכ"ל החברה. יורם עתיד להתחיל את עבודתו במאי 2021.

עם הצטרפותו של יורם כמנכ"ל נוסטרומו, ירון בן-נון המנכ"ל הנוכחי ומייסד החברה, יתרכז בהובלה הטכנולוגית ופיתוח המוצרים של החברה ומימוש חזון החברה להפוך לשחקנית מובילה בשוק אגירת האנרגיה העולמי. ירון יכהן כנשיא החברה והמנהל הטכנולוגי הראשי שלה.

ליורם אשרי מעל 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בחברות ציבוריות ופרטיות, בהן מילא בהצלחה מגוון תפקידי מפתח, החל משלבי הפיתוח, דרך השקות מוצרים וצמיחה מהירה בשווקים גלובלים, שיתופי פעולה אסטרטגים עם חברות מובילות, הנפקות ציבוריות בבורסות שונות ורכישה על-ידי חברה רב-לאומית.

בשנים 2006-2000 היה סמנכ"ל פיתוח עסקי של גיוון אימג'ינג (Given Imaging), מפתחת גלולת הוידאו הנבלעת לאבחון אי-סדרים בדרכי העיכול, שהונפקה בנאסדק ב-2001 ונרכשה בידי קובידיין (Covidien), כיום מדטרוניק (Medtronic), בכמיליארד דולר. בשנים 2013-2007 מונה לתפקיד מנכ"ל אפוסנס (Aposense), תחת היו"ר דאז אלי הורביץ ז"ל, ובשנים 2017-2013 כיהן כנשיא הבינלאומי של חברת אנדוצ'ויס (EndoChoice), שהונפקה ב- 2015 ב- NYSE ונרכשה על-ידי בוסטון סיינטיפיק שנה לאחר מכן. החל מ- 2017 ועד היום מכהן מר אשרי כמנכ"ל נוביו, מובילה בתחום ננו-טכנולוגייה אנטימיקרוביאלית, אשר תחת ניהולו קיבלה תוך כשנתיים ארבע אישורי FDA ונכנסה לשיתופי פעולה עם חברות מובילות בעולם. מר אשרי בעל תארים ראשונים במשפטים ובכלכלה (בהצטיינות) מאוניברסיטת תל-אביב, ולפני כניסתו לתעשייה היה עו"ד ושותף במשרד עורכי-הדין צלרמאיר פילוסוף, לאחר התמחות אצל היועץ המשפטי לממשלה, השופט (בדימוס) מיכאל בן-יאיר.

"נוסטרומו היא חברה עם טכנולוגיה מוכחת. האתגר הבא העומד לפנינו הוא צמיחה משמעותית בפעילות הכוללת אתגרים לוגיסטיים וביצועיים מהמעלה הראשונה״ אמר ירון בן-נון, מייסד ומנכ"ל נוסטרומו, "הטכנולוגיה שפיתחנו חייבת למצוא את דרכה ללב תעשיית אגירת האנרגיה, כיוון שהיא נקייה, בטוחה ומבשרת איתה עתיד נקי באמת. יורם הוא ללא ספק האדם הנכון לחבור אלינו בשלב המרגש הזה. זאת רק ההתחלה של המסע המשותף שלנו"

"נוסטרומו יצרה הזדמנות נדירה בגודלה בתחום אגירת אנרגיה והמעבר למקורות מתחדשים, באמצעות טכנולוגיית מהפכנית, יעילה, בטוחה ונקיה לחלוטין, שפותחה כדי לתת מענה לכרבע מביקושי החשמל בשעות השיא, על-ידי אגירת אנרגית קור למערכות מיזוג-אויר" אמר יורם אשרי. "אני גאה ומודה לדירקטוריון ולמייסדים שבחרו בי כמנכ"ל הבא, לחבור אליהם בהובלת החברה למימוש הפוטנציאל האדיר שלה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il