TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת ברן חתמה על הסכם לביצוע פרויקט גדול נוסף בתחום המים באפריקה


ברן
ההסכם בהיקף של כ-180 מיליון ש״ח לשיקום תשתיות מים במדינה במערב אפריקה
לדברי שרון זייד, מנכ״ל ברן: ״ ברן צוברת נכסים מיתוגיים ומקצועיים ברחבי יבשת אפריקה כחברה מובילה אשר יודעת ליישם מגה פרויקטים בתחומי המים והתשתיות תוך בנייה והתאמה של הפרויקט לכל מדינה ומדינה בהיבטים של מימון, יישום וביצוע.
זכיה זו מצטרפת להודעות מהותיות נוספות עליהן הודענו בחודשים האחרונים ואנחנו מתכוונים להמשיך ולחזק את אחיזתנו ביבשת אפריקה המהווה עבורינו פוטנציאל רב, ובתחום המים בפרט.
אנחנו ממשיכים ליישם את תוכנית העבודה הרב שנתית כפי שהוצגה לשוק ההון בחודשים האחרונים ומגדילה את צבר ההזמנות של החברה על ידי זכייה במגה פרויקטים בינלאומיים, זאת במקביל להגדלת הפעילות בישראל.
כחברה ישראלית וגלובלית אנו גאים לקחת חלק משמעותי בקידום יבשת אפריקה בתחומי המים והמזון ולהביא את הבשורה למדינות רבות.״


תל אביב, 11 לפברואר 2021 - (ת״א: ברן) חברת ברן הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם מדינה במערב אפריקה, באמצעות משרד ממשלתי, הסכם EPC מפורט, על פיו תבצע החברה פרויקט הנדסי רחב היקף של תכנון אספקה וביצוע של שיקום תשתיות מים בשדות אורז בשטחים נרחבים, בתמורה בסך של כ-180 מיליון ש״ח (45.7 מיליון יורו).

התמורה לא כוללת מיסים ומכס שישולמו על ידי המדינה. התמורה תשולם לברן בהתאם להתקדמות בביצוע הפרויקט, ישירות מהבנק הממן, כאשר לפני תחילת ביצוע העבודות תשולם מקדמה של כ-27.5 מיליון שקל (6.85 מיליון יורו) כנגד ערבות מקדמה הפוחתת בהתאם לביצוע. במסגרת הפרויקט יועמדו על ידי חברת הבת ערבויות ביצוע ובדק.

על פי ההסכם, הפרויקט צפוי להתבצע במשך שלוש שנים ממועד תחילת ביצוע העבודות.

ההסכם מותנה בהשלמת מספר תנאים ובכלל זה סגירת הסכם המימון הסופי על בסיס מכתב הכוונות שנחתם בין הבנק המממן ומשרד האוצר של המדינה.
חבילת המימון לפרוייקט זה אורגנה ונבנתה ע"י החברה בעזרת בלובירד מימון ופרויקטים, בהובלת ניר ברקת ורם שליטא, שמתמחה בארגון חבילות מימון לפרויקטי תשתיות גדולים במדינות מתפתחות.


אודות קבוצת ברן:


קבוצת ברן הינה חברת הנדסה בינלאומית המעניקה פתרונות הנדסה לניהול ותכנון של תשתיות מבנים, תעשיה וטכנולוגיה הפועלת בישראל ובחו"ל. פעילות הליבה של הקבוצה הינם ניהול, תכנון והקמה של פרויקטים מורכבים בתחומי התשתית, בנייה ותעשיה משולבי מערכות, אנרגיה, חקלאות ומים, בארץ ובחו"ל. הקבוצה מציעה שירותי פרויקט משולבים מלאים, החל מבדיקת התכנות, תכנון ראשוני-קונספטואלי, תכנון מפורט, שירותי רכש, ניהול פרויקט ופיקוח על ביצועו, אירגון חבילות המימון, וכלה בביצוע מלא של פרויקטים קבוצת ברן הינה בעלת שליטה בחברות בנות וקשורות הפועלות בארץ ובחו"ל ואחראית עד היום על ביצוע של אלפי פרויקטים בארץ ובעולם קטנים וגדולים, מורכבים ופשוטים,עבור מאות לקוחות מרוצים במגוון רחב של ענפים. החברה מעסיקה כ-800 עובדים, כולל עובדי החברות בחו"ל.


פעילות הקבוצה מחולקת לשני מגזרים: ברן ישראל; וברן אינטרנשיונל.


ברן ישראל הינה הגוף המוביל בישראל בתחומה (על פי דירוג D&B) ומתמחה בניהול, תכנון וביצוע פרויקטים בישראל בתעשייה התהליכית, בתחומי הבינוי והתשתיות האזרחיות והטלקום הכוללים, בין היתר, את ענפי הכימיה, ביוטכנולוגיה, מזון, טיפול במים, אקולוגיה ואנרגיה מתחדשת, כבישים, מסילות ברזל ומבנים ציבוריים, וכן בתחום תשתיות תקשורת קווית וסלולארית.
ברן אינטרנשיונל מבצעת עבודות ופרויקטים בתחום תשתיות התקשורת הקווית והסלולרית, תעשייה כבדה, תחומי האנרגיה, מים וחקלאות, ותשתיות אזרחיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il