TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנוע צמיחה חדש לחברת האנרגיה המתחדשת: דוראל תוביל את הקיבוצים לעצמאות אנרגטית


וילה שמשלמת על עצמה - סולארית דוראל - הדמיה
בימים אלו משלימה החברה מתקן אגירה פרטי ראשון מסוגו בישראל בהספק של כ-1 מגה וואט
קבוצת דוראל אנרגיה מתחדשת, מובילת תחום אגירת האנרגיה בישראל, הודיעה הבוקר (א') על העמקת פעילותה בתחום ניהול רשתות החשמל ואגירת האנרגיה. בכוונת החברה להציע לקיבוצים, שרבים מהם כבר היום נהנים משותפות עם דוראל ולצרכני חשמל מהותיים נוספים (מפעלים, קניונים וכו'), לנהל עבורם את רשת החשמל בשילוב מתקני אגירת אנרגיה ולהובילם לקראת עצמאות אנרגטית תוך כדי לצמצום התלות בצריכת חשמל ממקורות חיצוניים.

לצורך כך, ובהתאם למצוי בכל קיבוץ, או צרכן חשמל גדול אחר יוקמו בשטחו מתקן אגירה, מערכת ניהול לייעול וניהול ייצור וצריכת החשמל וכן תיבחן הקמת מתקנים נוספים לייצור חשמל מאנרגיה מתחדשת בשטחי הקיבוץ. מתקן האגירה, יאפשר לאגור החשמל המופק בשעות בהן זורחת השמש ולנצלו בין היתר בשעות החשיכה. אגירת האנרגיה אף מאפשרת צריכה חכמה יותר – ניצול החשמל שנאגר בשעות בהן תעריף החשמל נמוך יותר באופן שיוזיל את עלויות החשמל של הקיבוץ ואף יוריד מהעומס הקיים על כלל מערכת החשמל הארצית בשעות הקצה ובכך יטיב עם כלל הצרכנים.

קיבוצים רבים בישראל מתבססים בשעות היום על אנרגיה מתחדשת אותה הם מייצרים באופן עצמאי וישנם אף קיבוצים שמייצרים יותר אנרגיה מאשר הם צורכים. אגירת אנרגיה וניהול הרשת באמצעות דוראל אנרגיה, יאפשרו להם ניצול מיטבי של האנרגיה המופקת מהשמש והפקת רווחים.

כבר בימים אלו, משלימה החברה הקמת מתקן ראשון מסוגו בישראל, בהספק של כ-1 מגה וואט לאגירת אנרגיה וניהול רשת החשמל באחד הקיבוצים. השטח הנדרש להקמת מתקן אגירה דומה עומד על כ-15-20 מ"ר בלבד, כך ששטח אינו מהווה מכשול.

פעילות זו מצטרפת לזכיותיה הגדולות של דוראל במכרזי רשות החשמל להקמת מתקני אנרגיה סולארית משולבי אגירה.

יקי נוימן, מנכ"ל קבוצת דוראל: "אנחנו ממשיכים לפתח את מנועי הצמיחה של החברה וגאים להציע לשותפינו העסקיים את היכולת להתנהל כיחידה אנרגטית עצמאית המבוססת רובה ככולה על אנרגיה מתחדשת. אגירת אנרגיה היא העתיד של עולם האנרגיה ודוראל, החברה המובילה בשוק האגירה בישראל, לאחר זכייתנו המשמעותית במכרזי רשות החשמל, פועלת כעת ליישום נוסף ומשמעותי של מתקני האגירה. אנו רואים בהקמת מתקני אגירה אלו הצעת ערך מוסף והתפתחות טבעית עבור השותפים שלנו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il