TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מאסטרקארד פותחת מעבדת חדשנות לתחומי הפיננסיים והסייבר בישראל


פינסק
מעבדת החדשנות של מאסטרקארד אירופה, בשיתוף עם Enel X מזמינות סטארטפים מתחומי הפיננסיים והסייבר, להירשם ולקחת חלק בקידום החדשנות בתחום הפינסק בישראל
מעבדת ה- FinSec Innovation הוקמה על ידי מאסטרקארד אירופה ו- Enel X לאחר זכייתן במכרז שערכה רשות החדשנות ובשותפות עם מערך הסייבר הלאומי, ה–CERT (המרכז הארצי לניהול אירועי סייבר) ומערך הסייבר במשרד האוצר.
המעבדה תאפשר לסטארטאפים מתחומי הסייבר, אבטחת מידע, בנקאות, העברת כספים, ארנק דיגיטלי, הונאות, סיכוני אשראי, אימות, ניהול פיננסי והכלה פיננסית, שנמצאים בשלבי POC, לפתח ולבחון את מוצריהם בסביבה מקצועית אשר נתמכת על תשתיות מתקדמות ועל ידע רב.


מעבדת החדשנות FinSec Innovation מזמינה סטארט-אפים ישראליים להגיש מועמדות להצטרפות למעבדה בתחומי הפינטק, אבטחת מידע וסייבר הנמצאים בשלב "Proof of Concept" דרך האתר (www.finseclab.com). מטרת המעבדה שהוקמה במאי 2020, הינה לקדם חדשנות בתחום הפינטק והסייבר עבור מערכות תשלומים ואנרגיה ברחבי העולם.

המעבדה תאפשר לסטארטאפים מתחומי הסייבר, אבטחת מידע, בנקאות, העברת כספים, ארנק דיגיטלי, הונאות, סיכוני אשראי, אימות, ניהול פיננסי והכלה פיננסית, שנמצאים בשלבי POC, לפתח ולבחון את מוצריהם בסביבה מקצועית אשר נתמכת על תשתיות מתקדמות ועל ידע רב.

סידני גוטסמן, מנכ"ל המעבדה הנבחר ציין כי "העולם עובר שינוי דיגיטלי מהותי המצריך הטמעת פתרונות חדשניים שיאפשרו ביצוע פעולות שמקלות על החיים, תוך דגש על אבטחת מידע והגנה על מידע של ארגונים, גופים ממשלתיים ושל הפרט. מטרת המעבדה היא לבסס מערכות יחסים ושיתופי פעולה אסטרטגיים שייצרו ערך כלכלי חדש וישנו את הפרדיגמות הקיימות על ידי פריצת דרך בתחומים אלו ודחיפת גבולות החדשנות קדימה".

הממשק הייחודי בין המעבדה למערך הסייבר הלאומי ומערך הסייבר במשרד האוצר, יאפשר ליזמים הישראלים שייקחו חלק בתהליך, גישה לתשתיות מתקדמות וכן תמיכה וקידום מוצרי פינטק מאובטחים וקישור לגופים ממשלתיים ופיננסיים ולגורמי רגולציה בארץ ובעולם. הסטארטפים שיבחרו יזכו להישען על הניסיון הטכנולוגי של מאסטרקארד אירופה ו-Enel X לרבות באמצעות גישה לתשתיות IT, תמיכה עסקית וטכנולוגית מתקדמת, ייעוץ וניתוח על ידי מומחים והוצאה לפועל של גרסאות שונות של המוצר עד להפיכתו לפתרון או שירות מסחרי.

המעבדה ממוקמת בבאר שבע, אשר הוגדרה על ידי ממשלת ישראל כבירת הסייבר הישראלית, ומאפשרת קרבה למרכזי פיתוח רבים ולמרכז הסייבר הלאומי. רישיון המעבדה הינו לשלוש שנים בהתאם להחלטת רשות החדשנות הישראלית אשר הודיעה על מימון ותקצוב בגובה 13 מיליון שקלים שיעמדו לרשות הסטארט-אפים שיאושרו על ידה. זאת במטרה להאיץ את צמיחתן של חברות חדשות בתחומי הפיננסיים והסייבר במדינה.

אודות מאסטרקארד
Mastercard הינה חברת טכנולוגיה עולמית בענף התשלומים, אשר משימתה היא לחבר ולעצב כלכלה דיגיטלית רחבה, המיטיבה עם כולם ובכל מקום על ידי הפיכת עסקאות לבטוחות, פשוטות, חכמות ונגישות. בעזרת נתונים ורשתות מאובטחים, שותפויות ותשוקה, החידושים והפתרונות של החברה עוזרים לאנשים, מוסדות פיננסיים, ממשלות ועסקים לממש את הפוטנציאל הגדול שלהם. עם קשרים ביותר מ -210 מדינות וטריטוריות, החברה בונה עולם בר-קיימא הפותח אפשרויות שוות והוגנות לכולם.

אודות Enel X
Enel X היא חטיבת העסקים העולמית של Enel המוקדשת לפיתוח מוצרים חדשניים ופתרונות דיגיטליים בענפים בהם האנרגיה מציגה את הפוטנציאל הגדול ביותר לשינוי: ערים, בתים, תעשיות וניידות חשמליות. החברה הינה מובילה עולמית בתחום פתרונות האנרגיה המתקדמים, ומנהלת שירותים כמו מענה לביקוש ליותר מ-6 ג'יגה-וואט קיבולת כוללת ברמה הגלובלית וכ-116 מגה-וואט קיבולת אחסון המותקנת ברחבי העולם, כמו גם מפעילה מובילה בתחום הניידות החשמליות עם למעלה מ-170,000 נקודות טעינה חשמליות ציבוריות ופרטיות של EV ברחבי העולם. חדשנות וקיימות הם לב האסטרטגיה של Enel X מאז הקמתה, כאשר הכלכלה המעגלית היא השילוב המושלם בין שני האלמנטים הללו, המיושמת ברבים מהמוצרים והשירותים של Enel X.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il