TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מגדל ביטוח בחרה ב-CloudBuzz מקבוצת ONE וב- AWS


תמי אוחנה קרדיט צילום-באדיבות מגדל
ההסכם מוערך במעל מיליון וחצי שקלים לשנה. המערכת הראשונה שתעבוד ב-AWS היא מערכת ליבה של SAP בתחום הפיננסי
CloudBuzz מקבוצת ONE טכנולוגיות, מחברות ה-IT המובילות בישראל, נבחרה על ידי מגדל ביטוח להרחבת פעילות הענן שלה לסביבת Amazon Web Services (AWS). במסגרת ההסכם, CloudBuzz תעניק שרותי מומחה ותוביל את המיגרציה לסביבת AWS. ההסכם בין מגדל ל-CloudBuzz מוערך ביותר ממיליון וחצי שקלים לשנה, עם אופציה להארכה לשנים נוספות וכן להרחבת התכולה בכפוף לצורכי מגדל בעתיד.

המערכת הראשונה של מגדל שתעבוד ב-AWS היא מערכת ליבה של SAP מסוג FPSL, אשר תומכת בתהליכים פיננסים הנדרשים על פי תקינת IFRS 17 החדשה לענף הביטוח. הפתרון מתבסס על Best Practices של SAP on AWS ומאפשר הקמה מהירה של המערכות השונות וכן יעילות גבוהה בתחזוקה, תוך שמירה על גמישות מרבית בסביבות הענן.

תמי אוחנה, משנה למנכ"ל, מנהלת חטיבת טכנולוגיות, מגדל: "השימוש בענן הולך ותופס תאוצה גם בענף הביטוח, וחברת מגדל מובילה ביישום החדשנות הטכנולוגית במטרה להגביר את היעילות ולשפר את איכות השירות. לאחר בחינה ארוכה בחרנו ב-AWS בשיתוף פעולה עם CloudBuzz מבית ONE טכנולוגיות. התחלנו את הפרויקט בתחום הכספים, עם מערכת SAP ליישום תקן חשבונאי חדש (IFRS17) אשר דורשת גמישות גבוהה ואבטחת מידע היקפית. בהמשך נבחן אפשרויות להרחיב את עבודתנו על גבי AWS".

נתי נחמיאס, משנה למנכ"ל CloudBuzz מקבוצת ONE טכנולוגיות: "הבחירה של מגדל ב-CloudBuzz למימוש פרויקט בסביבת AWS מדגישה את היתרונות הרבים של הפלטפורמה הן בהיבט עולמות הביטוח והן בעולמות הרגולציה ואבטחת המידע. הפתרון של AWS מאפשר לנו להציע למגדל מעטפת כוללת המתחשבת בכל ההיבטים הנחוצים לחברת מגדל, החל מאבטחת המידע וכלה בגמישות, חסכון בעלויות, ביצועים וזמינות גבוהה".

CloudBuzz מקבוצת ONE טכנולוגיות המתמחה בפתרונות AWS ומעניקה שירותי מומחה ואינטגרציה בענן. היא הוסמכה על ידי AWS העולמית כשותפה ומעניקה שירותי ייעוץ, אפיון, ארכיטקטורה, מיגרציה ויכולות פיתוח מתקדמות בסביבת AWS ללקוחות מכל מגזרי התעשייה, ביניהם: תנובה, TEOCO, כתר, OpenLegacy, טאואר ג'אז, Smart Eye Technology, LabTech ואחרות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il