TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Dell Technologies חושפת מחשבים, תוכנות ומסכים חדשים בתערוכת CES 2021

בעזרת המכשירים החכמים, המאובטחים וה"ירוקים" ביותר בתעשייה, Dell משנה את חוויות העבודה ומאפשרת גמישות רבה יותר ויכולת לעבוד מכל מקום
• מציגה את המחשב הראשון בעולם בעל טכנולוגיית החיישן הוויזואלי של אינטל שנועד לזהות משתמשים ולהתאים אוטומטית את ההגדרות באמצעות AI.

• מציגה את המסכים הראשונים בעולם לפגישות וידאו שהוסמכו עבור Microsoft Teams.

• מציגה את טכנולוגיות Low Blue Light להגנה על העיניים שמקטינה את האור הכחול מבלי לגרוע מחוויית הצבעים הטבעיים.

• מציגה את ה- SafeShutter - עינית מצלמת הרשת האוטומטית הראשונה בתעשייה שיודעת מתי להיפתח או להסגר אוטומטית על ידי סנכרון עם יישומי פגישות הווידאו

• מציגה את אופציות החיבור המהירות ביותר בתעשייה עם WiFi 6E או 5G.

• מעלה את רף הקיימות על ידי המחשבים הראשונים שמשתמשים בביו-פלסטיק.


Dell Technology חושפת מוצרים חדשים בתערוכת CES 2021 אשר מארגנים מחדש את חוויית העבודה ומאפשרים להשיג את הביצועים הטובים ביותר. בעזרת המחשבים האינטליגנטים, המאובטחים וה"ירוקים" ביותר בתעשייה, Dell מאפשרת גמישות רבה יותר ויכולת לעבוד מכל מקום.

מעצימים את התפוקה
מכשירים חכמים לומדים ומגיבים תוך כדי העבודה ומעצימים את חוויית העבודה עם הטכנולוגיה. Dell ממשיכה לעדכן את פרופיל המכשירים המסחריים שלה עם תוכנת ה-Dell Optimizer הבלעדית, שמשתמשת בבינה מלאכותית ולמידת מכונה על מנת לשפר באופן אוטומטי את הביצועים של הסוללה, הסאונד, הקישוריות, התוכנות והאפליקציות.
הפיצ'ר האחרון של ה-Dell Optimizer משפר את החיבור לאינטרנט ואת אפשרויות העבודה המשותפת במכשירי ה-Latitude. ה- Optimizer בשיחות ועידה מבטל רעשי רקע בצורה חכמה, מאפשר השתקה אוטומטית והופך את חוויית העבודה עם השותפים לעבודה לקלה ויעילה יותר. בנוסף, מאפשר יכולת חכמה שמתעדפת את רוחב הפס לאפליקציות של פגישות על מנת למנוע ניתוקים.
ה-Latitude 9420 החדש מגיע עם מיקרופון ומצלמה משופרים מובנים, שמאפשרים גם תיקון של האור והרקע כך ששיחות הווידאו יעברו בצורה מיטבית. המחשב הינו הראשון בעולם בעל טכנולוגיית החיישן הוויזואלי של אינטל, שנועד לזהות משתמשים ולהתאים אוטומטית את ההגדרות ובהירות המסך באמצעות AI. בנוסף, הוא מגיע עם אופציות החיבור המהירות ביותר בתעשייה עם WiFi 6E או 5G, כמו גם מעבד Intel® Core™ i7 vPro דור 11 בעל פלטפורמת Intel® Evo™ שמעצימה את הביצועים ומקלה את העבודה על המחשב. עבור אלו שרוצים מסך רחב יותר, ה-Latitude 7520 מספק צג 4K UHD כמו כן, עבודה משותפת קלה יותר ויעילה יותר כאשר משתתפים בשיחות ועידה עם מסכי ה-24, 27 ו-34 Video Conferencing Monitors של Dell - המסכים הראשונים בעולם לפגישות וידאו שהוסמכו עבור Microsoft Teams. המסכים מספקים תהליכי כניסה מאובטחים עם טכנולוגית זיהוי פנים ופעולות ללא מגע יד בשביל להעצים את הביטחון, הסטריליות והנוחות.

ה-Latitude Portfolio ביחד עם פרופיל המסכים החדש של Dell, כולל מסך ה-40 inch ultrawide curved 5K2K הראשון בעולם וה-UltraSharp 40 curved WUHD – שמציעים צפייה נוחה, וכן את הפתרון הטכנולוגי ל-Low Blue Light להגנה על העיניים שמקטין את האור הכחול מבלי לגרוע מחוויית הצבעים הטבעיים.
הכי סביבתי
בהתאם לתוכנית ההשפעה החברתית Progress Made Real של Dell ולמטרות הארגוניות שהוצבו עד שנת 2030, Dellמשלבת פתרונות, חומרים ואריזות ברי קיימא שהביאו לפרופיל המחשבים המסחריים הברי קיימא ביותר בתעשייה. עם המחויבות של החברה לקיימות המשתרעת הן בתחום העיצוב והביצועים והן המחזור, אפשר להרגיש בטוחים לקנות, ובסיום השימוש למחזר את המחשב.
סדרת Latitude 5000 החדשה ו Precision 3560-לוקחות את הקיימות צעד נוסף קדימה, כמחשבים הראשונים שמשתמשים בביו פלסטיק מפסולת עצים לעיצוב שלהם. ביו פלסטיק מיוצר כתוצר לוואי של תהליך ייצור הנייר, מחשבים אלה מכילים 21% תוכן ביו-פלסטי, ותומכים במטרה שעד שנת 2030, מחצית מתכולת המחשבים תעשה בחומרים ממוחזרים או מתחדשים. ל- Dellאפשרות להשפיע על הקיימות הגדולה ביותר ולהפחית את טביעת הרגל של פחמן, מים ואנרגיה של המוצר, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים, עמידות וביצועים.

עבור סדרת Latitude 5000 לבדה, החברה מעריכה כי שינויים אלה בתכנון יביאו:
• הפחתת פליטת – פחמן דו חמצי המקבילה לאלו שנוצרו על ידי נסיעה של 24.2 מיליון מיילים (יותר מ-971 פעמים סביב כדור הארץ).
• חסכון באנרגיה להפעלת 5,564 בתים ממוצעים למשך שנה.
• חסכון במים למילוי 226 בריכות בגודל אולימפי.

הכי מאובטח
גישת האבטחה הפנימית הוותיקה של Dell בונה אבטחה חכמה ואוטומטית עמוק בתוך כל מערכת מחשב כדי לספק את המחשבים המסחריים המאובטחים ביותר בתעשייה. כעת, יכולות האבטחה של Dell מתחילות עם בקרת אבטחה ומרחיבות את אמצעי ההגנה המובנים שלה כדי למנוע, לזהות ולהגיב להתקפות זדוניות מתחת ומעל מערכת ההפעלה.
Latitude 9420 ו-9520 Latitude החדשים מספקים תכונות אבטחה מתקדמות כמו SafeShutter - עינית מצלמת הרשת האוטומטית הראשונה בתעשייה שיודעת מתי להיפתח או להסגר אוטומטית על ידי סנכרון עם יישומי פגישות הווידאו, כך שניתן לעבוד בצורה מאובטחת ובטוחה מכל מקום. כמו כן, על מנת לקבל פרטיות נוספת המיקרופון ומקשי ההשתקה מאובטחים לעבודה בביטחון מכל מקום.

במחשב Latitude 7320 החדש, אשר כולל את כל היציאות ותכונות האבטחה שנמצאות במסך הטאבלט ניתן לנתק את מסך המגע מגוף המחשב ללא חשש. הניתוק המאובטח ביותר כולל עט שנטען תוך חמש דקות ופועל כל היום לצורך רישום של פתקים.


עיצוב חכם לעיצוב חלל העבודה מחדש
Dell ממשיכה לשכלל את העיצוב של מוצריה כדי להשתלב בצורה חלקה יותר בסביבות המשרד הביתי החדשות. הרחבת הליין המודולרי עטור הפרסים הראשון בתעשייה המסתיר את המחשב בעמוד המסך, OptiPlex 3090 Ultra החדש הוא הפתרון החסכוני לעסקים קטנים ולמוסדות חינוך. OptiPlex 3090 Ultra מצטרף ל-OptiPlex 7090 Ultra החכם למשתמשים כבדים יותר.

המוצרים צפויים לנחות בישראל בהדרגה בין פברואר 2021 למאי 2021.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il