TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צור שמיר השלימה את ההסכם למכירת 4% מחברת הבת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות לענקית הביטוח היפנית MSI


צור שמיר
העסקה משקפת לחברת הבת שווי של כ-1.93 מיליארד שקל. MSI קיבלה אופציה להעלות את שיעור ההחזקה שלה עד ל-20%
צור שמיר מדווחת היום כי השלימה את ההסכם למכירת 4% ממניותיה של ביטוח ישיר- השקעות פיננסיות (דיפי) שבידיה תמורת כ-77 מיליון שקל לענקית הביטוח היפנית Mitsui Sumitomo Insurance (MSI). העסקה משקפת לדיפי שווי של כ- 1.93 מיליארד שקל. בנוסף, MSI קיבלה אופציה להעלות את שיעור ההחזקה שלה בדיפי עד ל-20%, חלק באמצעות רכישת מניות נוספות של דיפי מצור שמיר וחלק באמצעות הנפקת מניות על ידי דיפי וזאת בתמורה למחיר שייקבע בין הצדדים במועד הרלוונטי.

MSI היא חברת ביטוח של התאגיד היפני MS&AD Insurance Group Holdings (MS&AD) אשר נסחרת בבורסת טוקיו לפני שווי של כ-17.5 מיליארד דולר. MS&AD היא קבוצת הביטוח הגדולה ביפן והחמישית בגודלה בעולם בתחום האלמנטרי.

מוקי שנידמן, מנכ"ל החברה ומבעלי השליטה מסר: "אנו שמחים מאד להשלים הסכם השקעה ייחודי זה עם גוף בינלאומי מוביל. ההסכם, אשר מושלם בתקופה זו של אי וודאות גלובלית מהווה עבורנו עדות מוחשית נוספת לערך המשמעותי הטמון בקבוצת צור שמיר ובכוונתנו להמשיך במאמצים, בכל חברות הקבוצה, להשאת ערכם לטובת כל בעלי המניות."

יוסי קוצ'יק, יו"ר החברה: "הודעה משמחת זו מגיעה בסופה של שנה מאתגרת בה כל אחת מהחברות בקבוצה הפגינה יציבות מרשימה. החברות השקיעו מאמצים רבים בהתאמת פעילותן לתנאי השוק המשתנים תוך דגש לשמירה על איתנות פיננסית ומומנטום עסקי חיובי ואנו שמחים כי הם נשאו פרי."

דיפי נמחקה מהמסחר לפני כשנה והיא מוחזקת על ידי צור שמיר בשיעור של כ-92%, היתרה מוחזקת על ידי לאומי פרטנרס. דיפי מחזיקה בכ-49% ממניות איי.די.איי ביטוח, חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל הפועלת כבר למעלה מ-20 שנה והינה הגדולה והמובילה בתחומה. כ-41% מאדגר הפועלת בתחום הנדל"ן המניב ובבעלותה נכסים בשווי כולל של למעלה מ-4 מיליארד ש"ח וכ-56% מחברת מימון ישיר אשר עוסקת בעיקר בהלוואות לרכישת כלי רכב והונפקה מוקדם יותר השנה בבורסה ונסחרת לפי שווי של כ-1.5 מיליארד שקל. לצור אחזקה ישירה בחברת אדגר בשיעור של כ-4%.

עוה"ד יעקב אנוך ודודי יעקבי ממשרד מ.פירון ושות' ליוו את צור שמיר בעסקה. הגב' בתיה טוקטלי תיווכה בעסקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il