TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עלבד נערכת להמשך הגידול בביקושים בשווקי היעד המרכזיים


על בד
מדווחת על שינוי ארגוני שיתמוך בצמיחה מואצת באירופה ובארה"ב וניצול טוב יותר של הזדמנויות עסקיות
עלבד תפעל באמצעות חמש חטיבות
הפעילות בארה"ב ובאירופה גדלה בתשעת החודשים הראשונים של 2020
לרווח נקי של כ-90 מיליון שקל

מיקי לזר, יו"ר הדירקטוריון:
"התקשרויות ארוכות טווח עם לקוחות ומפיצים חדשים כמו גם הגדלת כושר הייצור נוסכים בנו את הביטחון שהביקושים ישמרו על רמתן הגבוהה גם עם היציאה ממשבר הקורונה"

חברת עלבד מודיעה כי במסגרת אסטרטגיית הצמיחה החליטה החברה על שינוי במבנה הארגוני ומעבר לפעילות באמצעות חמש חטיבות שיאפשרו מיקוד עסקי ומקסום הגידול בביקושים באירופה ובארה"ב. פעילות החברה תתרכז בשלוש חטיבות מגבונים גאוגרפיות (אירופה, ארה"ב וישראל ושאר העולם), חטיבת בדים שתרכז את ייצור הבדים (בטכנולוגיות השונות) וחטיבת הטמפונים. עלבד תעבור לפעול על בסיס המבנה החטיבתי החדש החל בינואר 2021.

משבר הקורונה יוצר לעלבד הזדמנויות עסקיות, לאור הביקוש הגבוה באירופה ובארה"ב למוצרי מגבונים בכלל ולמגבוני חיטוי בפרט. בהמשך לכך, דירקטוריון החברה הנחה את ההנהלה לבחון ולקדם דרכים שיבטיחו התמקדות בפיתוח ליבת העסקים באירופה ובארה"ב והגדלת היכולת הוורטיקלית של החברה. עלבד סמוכה ובטוחה כי המבנה הארגוני החדש שגובש כחלק מהמלצות התהליך האסטרטגי בהובלה של חברת הייעוץ TASC, יסייע ויתמוך בצמיחה המואצת ובמימוש הזדמנויות עסקיות בשנים הקרובות.

הפעילויות בארה"ב ובאירופה גדלו לאור הגידול בביקוש ובתשעת החודשים הראשונים של 2020 דיווחה החברה על רווח נקי של כ- 90 מיליון שקל. השינוי הארגוני הוא תוצאה, בין היתר, גם של מימוש פעילות מוצרי הספיגה, ביולי 2020, אשר העיבה על התוצאות הכספיות של החברה בשנים האחרונות, ופחות התאימה לליבת העסקים של החברה, וכן של ביצוע השקעות משמעותיות בהגדלת אמצעי הייצור בפעילות ייצור המגבונים בכ-15 מיליון יורו, מאז חודש אפריל ועד לסוף השנה.

החטיבות יתנהלו באופן עצמאי ובסינרגיה של פעילות הייצור והמכירות באזורן הגיאוגרפי, ומנהלי החטיבות יהיו כפופים למנכ"ל החברה. הנהלת החברה פרט לחמשת מנהלי החטיבות, תכלול את סמנכ"ל הכספים, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק, סמנכ"לית משאבי אנוש וסמנכ"ל טכנולוגיות. מנהלי החטיבות שנבחרו לכהן הינם: חטיבת אירופה - וולפגאנג טנבוש (מנכ"ל אירופה לשעבר), חטיבת ארה"ב – ג'ים פליאוטס (מנכ"ל ארה"ב לשעבר), חטיבת ישראל – שלומי שעובי (מנהל מפעל המוצרים לשעבר), חטיבת הבדים – גדי חורש (מנהל אתר דימונה לשעבר) וחטיבת הטמפונים – עדי מאור.

מיקי לזר, יו"ר הדירקטוריון, מסר: "המבנה הארגוני החדש יאפשר לעלבד גמישות ניהולית מיטבית אל מול ההזדמנויות העסקיות והגידול בביקושים בשווקי היעד המרכזיים של החברה. הפעולות שבהן נקטנו בשנה האחרונה, בכללן התקשרויות ארוכות טווח עם לקוחות ומפיצים חדשים כמו גם הגדלת כושר הייצור, נוסכים בנו את הביטחון שביקושים אלו ימשיכו לשמור על רמתן הגבוהה גם עם היציאה ממשבר הקורונה, ולאחריו. אני בטוח שבאמצעות צוות הניהול והעובדים המצוין שלנו נדע לעמוד ביעדים העסקיים ל-2021 ולשנים הבאות, ולהמשיך ולהשיא ערך למשקיעים".

דן מסיקה, מנכ"ל עלבד, מסר: "התוכנית האסטרטגית החדשה של עלבד מתמקדת בצמיחה מואצת באירופה ובפרט בארה"ב. התאמת המבנה הארגוני לתוכנית על ידי מעבר לחמש חטיבות עסקיות תחזק מאוד את ההתנהלות שלנו אל מול לקוחות, ותמקד את החברה טוב יותר במענה מיטבי לצרכי הלקוחות. עלבד ערוכה כעת טוב מאי פעם כדי לממש את הפוטנציאל העסקי שאנו מזהים בגידול בביקושים למגבונים ולהמשיך את תנופת הצמיחה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il