TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אשטרום מאמצת מדיניות חלוקת דיבידנד


גיל גירון, רמי נוסבאום צילום: ישראל הדרי
תחלק לבעלי מניותיה לפחות 25% מהרווח השנתי
ב-5 השנים האחרונות חילקה הקבוצה דיבידנדים בסך של כ-441 מיליון שקל טרום אימוץ מדיניות חלוקה קבועה

רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון קבוצת אשטרום: "קבוצת אשטרום החליטה לאמץ מדיניות חלוקת דיבידנדים לשנתיים הבאות, ובכך מאותתת לבעלי מניותיה שבכוונתה לחלק דיבידנד בשיעור קבוע ויציב. ב-5 השנים האחרונות חילקה הקבוצה דיבידנדים בסכום המתקרב לחצי מיליארד שקל, ללא מדיניות מוצהרת. עם זאת, כחברה ציבורית, שבשנים האחרונות צמחה משמעותית בהיקפי פעילותה, והנסחרת כיום בשווי המציב אותה בחזית אחת עם החברות הנכללות במדד ת"א 35 של הבורסה בתל-אביב, מצא לנכון דירקטוריון הקבוצה להכריז עתה על מדיניות חלוקה לשנתיים הבאות. אנו רואים בכלל בעלי המניות של הקבוצה שותפים מלאים בהצלחתה, ובהתאם רואים לנכון לשתפם גם ברווחיה השוטפים".


קבוצת אשטרום, מקבוצות הבנייה הגדולות בישראל, מאמצת מדיניות לחלוקת דיבידנדים לשנתיים הבאות. היום מדווחת קבוצת אשטרום, כי דירקטוריון הקבוצה אישר אימוץ של מדיניות חלוקת דיבידנד, כך שהקבוצה תחלק מדי שנה לפחות 25% מהרווח הנקי השנתי שלה, בכפוף להחלטות הדירקטוריון ולהתניות הפיננסיות. בכוונתה של הקבוצה לחלק כבר במהלך שנת 2021 דיבידנדים על פי המדיניות החדשה, וזאת בגין רווחי שנת 2020.

קבוצת אשטרום חילקה בפועל דיבידנדים לבעלי מניותיה מדי שנה מבלי שהייתה לקבוצה מדיניות מוצהרת כלשהי לחלוקת רווחים. במהלך 5 השנים האחרונות (2016-2020) חילקה קבוצת אשטרום בסך הכל סכום משמעותי של כ-441 מיליון שקל מרווחיה לבעלי המניות, כאשר בשנת 2020 לבדה חילקה הקבוצה דיבידנדים בסכום מצרפי של כ-160 מיליון שקל. עתה, מצהירה החברה על מדיניות חלוקת רווחים רשמית, וזאת כדי ליישר קו עם הפרקטיקה המקובלת בקרב החברות המובילות הנסחרות בבורסה בתל-אביב.

מניות קבוצת אשטרום, שהונפקו לראשונה בבורסה בשנת 2014, נסחרות כיום לפי שווי של כ-6.3 מיליארד שקל. לאחרונה השלימה הקבוצה מהלך של הצעת רכש לאחזקות המיעוט בחברת הבת, אשטרום נכסים, וזאת תמורת הקצאת מניות בקבוצת אשטרום.

קבוצת אשטרום פירסמה בנובמבר האחרון את תוצאותיה הכספיות לסיכום תשעת החודשים הראשונים של שנת 2020. הקבוצה סיימה את התקופה עם הכנסות בסך של כ-3.41 מיליארד שקל, ועם רווח נקי מיוחס לבעלי המניות בסך של כ-186 מיליון שקל.

קבוצת אשטרום היא מחברות הבנייה והנדל"ן המובילות בישראל. הקבוצה פועלת במספר מגזרי פעילות עיקריים: קבלנות בנייה ותשתית בישראל – פעילות הכוללת, בין היתר, עבודות בנייה של פרויקטים קבלניים בתחום הבניה למגורים ובתחום התשתיות; זכיינות – פעילות הכוללת השתתפות במכרזים וביצוע תכנון, תפעול ומימון של פרויקטים לאומיים גדולים בתחום התשתיות והדיור;


תעשיות – פעילות הכוללת בעיקר ייצור, שיווק ומכירה של חומרי גלם לענף הבנייה, וכן יבוא ושיווק של מוצרי גמר לענף הבנייה; קבלנות בנייה ותשתיות בחו"ל – פעילות המתבצעת על ידי אשטרום אינטרנשיונל, והכוללת עבודות בנייה ותשתיות בחו"ל במסגרת פרויקטים קבלניים בתחום הבנייה למגורים והתשתיות; יזמות נדל"ן למגורים בחו"ל – מתבצעת על ידי אשטרום אינטרנשיונל, בארה"ב ובאירופה; נדל"ן מניב להשקעה בחו"ל – פעילות הכוללת ייזום, הקמה, השכרה, השבחה ותפעול של מבנים הן לתעשייה והן למשרדים ומסחר בחו"ל; יזמות למגורים בישראל, באמצעות חברת הבת אשדר; נדל"ן להשקעה ויזמות, באמצעות חברת הבת אשטרום נכסים. יו"ר קבוצת אשטרום הינו מר רמי נוסבאום. מנכ"ל החברה הינו מר גיל גירון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il