TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קאנוניק חתמה על הסכם מסחרי ראשון לגידול זני הקנאביס הרפואי שלה


עופר חביב מנכל אבוגן קרדיט: יחצ
עם חתימת הסכם הגידול עם חברת טלקאן, קאנוניק (חברת בת של אבוג'ן) השלימה חלק מהותי מהתשתית לייצור מוצרי הקנאביס הרפואי שהיא מפתחת, לקראת מסחור מוצר ראשון ב-2022 בישראל
קאנוניק, חברה בת בבעלות מלאה של אבוג'ן בע"מ (NASDAQ: EVGN), (TASE: EVGN), המתמקדת בפיתוח מוצרי קנאביס רפואי, הודיעה היום על חתימת הסכם מסחרי ראשון עם מגדל מורשה של קנאביס רפואי, חברת טלקאן (Telcann), אשר יספק לקאנוניק שירותי גידול בישראל. בכך השלימה קאנוניק נדבך מהותי בתשתית הייצור הנדרשת ליצור מסחרי בישראל של מוצרי הקנאביס הרפואי שלה, MetaYield ו-Precise. עם תשתית זו, קאנוניק מתכוונת להמשיך בישום תוכניתה למסחור בישראל של מוצרי הקנאביס הרפואי אותם היא מפתחת, כך שהמוצר הראשון מתוכנית MetaYieldצפוי להיות ממוסחר החל משנת 2022.
נתונים סטטיסטיים של היחידה לקנאביס רפואי (יק"ר) , מראים שבשנת 2020 קיימים בישראל כ-75,000 מטופלים פעילים הצורכים כ-30 טונות של קנאביס לשנה, נתון המצביע על גודל שוק של כ-220 מיליון דולר . לאור קצב הגידול הנוכחי ולפי הערכות בתעשייה, עד שנת 2025 יגיע מספר המטופלים בישראל לכ-250,000 .

קאנוניק מתכוונת לשווק את מוצרי הקנאביס הרפואי שלה תחת המותג שלה לבתי מרקחת ולמפיצים בישראל. קאנוניק מתכוונת לבסס שרשרת ערך מלאה המתחילה בגנומיקה ועד למוצר הסופי לצרכן, כאשר חלקים מסוימים בשרשרת הערך, כגון גידול, ייצור והפצה, יתבצעו במיקור חוץ. קאנוניק תמקד את פעילותה בחלקים בשרשרת הייצור בהם יש לה יתרון יחסי, כגון פיתוח זני הקנאביס וייצור שתילים.

טלקאן הינה חברה מובילה לגידול קנאביס רפואי בישראל, המחזיקה ברישיון גידול מטעם היחידה לקנאביס רפואי (יק"ר) ומפעילה חממות בשטח של 12 דונם לגידול ועיבוד קנאביס. קאנוניק בחרה להתקשר בהסכם עם טלקאן לאחר הערכה של היכולות האגרונומיות של טלקאן ולאחר שהחלה בפיילוט גידול של זני הקנאביס שהיא מפתחת בחממות של טלקאן. טלקאן מספקת שירותי גידול לחברות קנאביס נוספות בישראל.

על פי ההסכם, קאנוניק מצפה למסור שתילי קנאביס רפואי ראשוניים לטלקאן במהלך שנת 2021, שמקורם בחוות הריבוי של קאנוניק, אשר קיבלה לאחרונה אישור לפעילות מסחרית (IMC-GAP) מהיק"ר. טלקאן צפויה לגדל את צמחי הקנאביס, לקצור אותם ולעבדם, ולאחר מכן להעבירם למפעל ייצור העומד בתקן תנאי הייצור הנאותים להשלמת תהליך הייצור של מוצרי הקנביס הרפואי והכנתם לשיווק.

במקביל להשלמת התשתית כאמור, קאנוניק מקדמת את פיתוח זן הקנאביס המסחרי הראשון שלה, כחלק מתוכנית MetaYield. בנוסף, על מנת להשלים את המסגרת המסחרית לפעילותה, קאנוניק מתכננת להתקשר בשנת 2021 בהסכמי ייצור והפצה שיתמכו במסחור המוצר הראשון שלה בשנת 2022 תחת המותג קאנוניק.

ד"ר ארנון הימן, מנכ"ל קאנוניק, אמר, "אנו שמחים לשתף פעולה עם טלקאן, מגדל קנאביס מוביל ולבסס את תשתית הייצור שלנו, תוך שאנו מתקדמים לעבר מסחור מוצרי קנאביס רפואי מדויקים ויציבים. בהסכם זה, קאנוניק משלימה אבן דרך חשובה בתשתית היצור לקראת הפיכתנו לחברה מסחרית של קנאביס רפואי."

מר עופר חביב, יו"ר קאנוניק ומנכ"ל אבוג'ן, אמר, "אני שמח לראות שתוך זמן קצר קאנוניק הקימה מערך תשתיות מרשים אשר צפוי להגיע לבשלות בשנת 2022 עם מכירות ראשונות בישראל של מוצרי קנביס רפואי. אני בטוח שלגישה לכלי הבינה המלאכותית של אבוג'ן, GeneRator AI, יהיה תפקיד מכריע בהצלחתה של קאנוניק להביא לשוק מוצרי קנאביס ייחודיים מבחינה גנטית."

אודות קאנוניק:
קאנוניק, חברה בת בבעלות מלאה של אבוג'ן (NASDAQ: EVGN), (TASE: EVGN), מפתחת בעזרת פלטפורמת חיזוי ביולוגית (CPB) מוצרי קנאביס רפואי. מוצרי החברה מכוונים ליבול גבוה של חומרים פעילים, יציבות גנטית, והתאמה ספציפית לטיפול. אסטרטגיית החברה היא לפתח זני קנאביס לטובת מסחור מוצרי קנאביס רפואי באופן עצמאי או דרך שיתופי פעולה. קאנוניק מחזיקה ברשיון בלעדי לשימוש בטכנולוגיות הגנומיות והקניין הרוחני של אבוג'ן לפיתוח מוצרי קנאביס רפואי. למידע נוסף, אנא בקרו: https://www.canonicbio.com/.
אודות אבוג'ן בע"מ:
אבוג'ן בע"מ (NASDAQ: EVGN), (TASE: EVGN) הינה חברת ביולוגיה מיחשובית מובילה ששמה לעצמה מטרה לקדם מהפכה בתהליך הגילוי ופיתוח מוצרים לתעשיות המבוססות על מדעי-החיים, ובהן בריאות האדם וחקלאות, על ידי שימוש בפלטפורמת ה-CPB לחיזוי ביולוגי מיחשובי. פלטפורמת ה- CPB, המשלבת הבנה ביולוגית מעמיקה ומינוף יכולות ביג-דאטה ובינה מלאכותית (AI), תוכננה לגילוי המיחשובי ולהכוונה ייחודית של של פיתוח מוצרים בתחומי מדעי חיים המבוססים על מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים. תוך שימוש בפלטפורמת ה-CPB, אבוג'ן וחברות הבנות מקדמות כעת צנרת מוצרים בפיתוח לתרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי דרך ביומיקה בע"מ, קנאביס רפואי דרך קאנוניק בע"מ, אג-ביולוג'יקלס דרך לביא ביו בע"מ, כימיה לחקלאות דרך אגפלנוס בע"מ ופתרונות חקלאיים לייצור שמן קיקיון דרך קסטרה בע"מ. למידע נוסף, אנא בקרו: www.evogene.com.

מידע צופה פני עתיד:
הודעה זו כוללת "הצהרות צופות פני עתיד". ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד אלו באמצעות ביטויים כגון "מאמין", "צופה", "אמור", "מתוכנן", "משוער", "מתכוון", "פוטנציאלי" או ביטויים דומים בעלי משמעות דומה. לדוגמא, אבוג'ן וקאנוניק עושות שימוש בהצהרות צופות פני עתיד בהודעה זו כאשר הן דנות בתוכניות המסחור, ובכלל זה לוחות זמנים, סוגי מוצרים, ותוכניות לשווק מוצרי קאנוניק תחת המותג שלה, הערכות וצפי ביחס לגודל השוק, הסכמי יצור והפצה עתידים, ביסוס שרשרת הערך, וסדרי עדיפויות במחקר ופיתוח. הצהרות אלו מתבססות על הציפיות, ההערכות, התחזיות וההנחות בעת הזו, מתארות דעות בנוגע לאירועים עתידיים, מערבות סיכונים מסוימים ואי-וודאות אותן קשה לצפות ושאינן מבטיחות ביצועים עתידיים. אי-לכך, יתכן ותוצאות, ביצועים או הישגים עתידיים בפועל, ומגמות בעתידה של אבוג'ן ו/או החברות הבנות שלה יהיו שונים באופן מהותי מהמתואר או המשתמע מהצהרות צופות פני עתיד אלו עקב מגוון גורמים, רבים מהם אינם בשליטתה של אבוג'ן, בהם, בין היתר, ההתפשטות הגלובאלית של וירוס הקורונה (COVID-19), המגבלות השונות הנגזרות ממנה, ואותם גורמים וסיכונים המפורטים בדו"ח השנתי שלנו (20-F) ובדו"חות נוספים אותם אבוג'ן מגישה מעת לעת לרשות ניירות ערך בארה"ב ולרשות ניירות ערך בישראל. בנוסף, אבוג'ן נסמכת, וצפויה להמשיך ולהסתמך, על צדדים שלישיים לביצוע מגוון פעילויות כגון ניסויי שדה וניסויים פרה-קליניים. אם צדדים שלישיים אלו לא יעמדו בהתחייבויות החוזיות שלהם, לא יעמדו בדרישות הרגולטוריות או לא יעמדו בלוחות הזמנים הצפויים (לרבות בעקבות השפעות וירוס הקורונה), אבוג'ן עלולה לחוות עיכובים משמעותיים בביצוע פעילויותיה. למעט בהתאם לחובות גילוי לפי חוקי ניירות ערך החלים על החברה, אבוג'ן איננה נוטלת על עצמה כל התחייבות לעדכן מידע הכלול בהודעה זו או לפרסם את התוצאות של שינויים להצהרות אלו כתוצאה מאירועים או התפתחויות עתידיים, או שינויים בציפיות, הערכות, תחזיות או הנחות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il