TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת דלק הטמיעה את SAP Sales Cloud: פלטפורמת המכירות של SAP בענן


קובי יוסף, סמנכל טכנולוגיות וחדשנות בדלק צילום פרטי
הפתרון מספק תובנות בזמן אמת ומאפשר להאיץ את ביצועי המכירות בעזרת אופטימיזציה של תמריצים ותגמולים, לנהל הכנסות, ואף מציע הדרכות והמלצות על מנת לעזור לצוותי מכירות ליעל את הזמן והעבודה שלהם מול הלקוחות
חברת דלק השלימה לאחרונה בהצלחה פרויקט הטמעת פלטפורמת המכירות של SAP בענן: SAP Sales Cloud באמצעות שותף עסקי של SAP ישראל, Value Plus. SAP Sales Cloud הוא פתרון CRM (ניהול קשרי לקוחות ותהליכי מכירה) המסייע לארגונים לשמור על תקשורת רציפה עם לקוחותיהם לאורך מסע הקנייה שלהם. הפתרון מספק תובנות בזמן אמת ומאפשר להאיץ את ביצועי המכירות בעזרת אופטימיזציה של תמריצים ותגמולים, לנהל הכנסות, ואף מציע הדרכות והמלצות על מנת לעזור לצוותי מכירות ליעל את הזמן והעבודה שלהם מול הלקוחות. לאחר בחינה מעמיקה של מספר פתרונות מובילים בשוק, בחרה חברת דלק בפלטפורמת המכירות של SAP.
SAP Sales Cloud מתממשקת לפתרונות המחשוב הקיימים של החברה בקלות (פתרונות שאינם SAP), ומספקת פתרון אחיד, רחב וכולל, מקצה לקצה, שיודע לספק תמונה של 360 מעלות על הלקוח, לרכז את כל המידע הנדרש לצוות ולנהל את כל הפעולות ממקום אחד, המערכת בנויה לשימוש מלא ופשוט במובייל עם אפליקציות ייעודיות וכן עבודה מלאה גם במצב אופליין כשאיש מכירות נמצא במקרה במקום ללא קליטת רשת.
בנוסף לכך, המערכת מאפשרת תקשורת דיגיטלית מרחוק לעשרות עובדי החברה, אנשי מכירות ואנשי שירות, אנשי שטח ואנשי מטה שיכולים להתחבר למערכת מכל מכשיר. המערכת אף מתממשקת ישירות למאות אלפי לקוחות דלק שיכולים לבקש שירות באופן ישיר ולקבל חווית שירות לקוחות דיגיטלית, מהירה, פשוטה ויעילה.
לדברי קובי יוסף, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות בדלק: "בעבר היו לחברה אוסף של פתרונות נקודתיים כדי לענות על כלל הצרכים שלנו. כחלק מאסטרטגיית החברה השואפת לספק חווית לקוח מיטבית והרחבת השירותים הדיגיטליים אותם אנו מציעים ללקוחותינו, החלטנו להתקדם לפתרון אחד כולל שידע למקד את כל המידע ולייעל את כלל התהליכים הרלוונטיים. זו מהפכה בדלק ובפרט בהצעת הערך שלנו ללקוחותינו וביכולת שלנו לנהל באופן הוליסטי ורציף את מסעותיהם בין מכלול השירותים והצרכים שאנו מציעים. בחרנו במערכת של SAP כי היא עונה באופן מיטבי על הדרישות שלנו וכי התרשמנו כי מדובר בפתרון דינאמי שמתחדש ומשתפר כל הזמן. בנוסף לכך, SAP היא חברה אמינה וגלובלית ואנחנו שמחים להצטרף ללקוחותיה בארץ ובעולם."
לדברי שירה צור לדון, מנהלת פעילות SAP ב- ValuePlus: "יישום תהליך המכירות במערכת ה- C4C בדלק כולל פתרון שלם מקצה לקצה, החל מתהליך פתיחת הליד מערוצים שונים, רישום לקוחות במערכת באמצעות טפסים דיגיטליים וכלה בהעברת החוזה למערכת ההתחשבנות הארגונית. הפרויקט עצמו נעשה בשלבים וכולל סוגים שונים של משתמשים, פנימיים וחיצוניים. משבר הקורונה העמיד בפנינו אתגר לא פשוט אך יכולנו לו באמצעות שיתוף הפעולה המצוין עם הלקוח."


לדברי טל זייברט, מומחה לתחום חווית לקוח ב-SAP ישראל: "הפתרון של SAP לתחום המכירות הוא פתרון עם יכולות טכנולוגיות מובילות וחזון חדשני. SAP רואה בפתרון זה פוטנציאל גדול לעתיד הקרוב ומשקיעה קפיצות שיפור בכל רבעון. בשנת 2019 פותחו והוטמעו למעלה מ-300 דרישות של לקוחות לשיפורים ותוספות בפתרון שהגיעו מתוך קהילת המשתמשים. הממשק החדש של ה- CRM ותוספות ניהול תיעדוף הביקורים אצל לקוחות קידמו את הפתרון בשנה האחרונה והפכו אותו לפתרון מוביל בשוק ואנו חווים את זה מול אלפי לקוחות ומעל למיליון משתמשים בעולם."
------------------------------
אודות "דלק ישראל" : דלק – חברת הדלק הישראלית בע"מ היא חברת הדלק הראשונה שהוקמה בישראל לאחר הקמת המדינה, בשנת 1951. מאז נחשבת "דלק" לאחת החברות המובילות בתחום הדלק בישראל, ומחזיקה בנתח שוק של כ-21%. לדלק פריסה של כ-250 תחנות וכ-200 חנויות נוחות "מנטה" המשרתות כ-135 אלף לקוחות מדי יום.
מירב התחנות פתוחות ועובדות 24/7.

אודות SAP : SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים. למידע נוסף בקרו באתר החברה:
www.sap.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il