TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אספן גרופ מרחיבה את פעילותה בישראל


קרדיט צילום: תומר לוי
תשקיע כ-405 מיליון שקל תמורת הקצאת מניות בשיעור של 50% ממניות חברת 'פאי סיאם' שנמצאת בבעלות יזם הנדל"ן שלמה דהוקי
במקביל, ישקיע דהוקי כ-37 מיליון שקל באספן גרופ כנגד הקצאת מניות בשיעור 5% מהון המניות של החברה לפי מחיר מניה של 11.68 שקל

פאי סיאם מחזיקה במלונות מניבים, מלונות בהקמה ובקרקעות באזורי ביקוש בתל אביב ובירושלים

לאחר ביצוע העסקה, יעמוד הונה העצמי של פאי סיאם על כ-800 מיליון שקל

גיא פרג, יו"ר דירקטוריון אספן גרופ: "אנו שמחים להודיע על חתימתה של עסקה להשקעה בחברת פאי סיאם. זוהי עסקה אסטרטגית עבור אספן גרופ, ובאמצעותה תוכל אספן להרחיב משמעותית פעילותה בתחומי המלונאות והדיור המוגן. תחומים אלה אלו הינם בעלי פוטנציאל משמעותי להשבחת נכסים קיימים וליצירת ערך מנכסי ייזום באזורי ביקוש בתל אביב ובירושלים, וכל זאת לצד הפעילות הנוכחית של החברה בתחום הנדל"ן המניב. בכוונתנו לפעול יחד עם צוות פאי סיאם להמשך פיתוח פאי סיאם, ולהנפקתה בבורסה בתל-אביב במהלך השנים קרובות, מהלך שיציף ערך נוסף לבעלי המניות של החברה".

צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ: "פעילות פאי סיאם מתמקדת בהקמת מלונות באזורי הביקוש של תל-אביב וירושלים, והפעלתם או השכרתם באמצעות חברות מלונאיות מהמובילות בארץ ובעולם. אנו צופים שנוכח החתימה על הסכמי השלום יחזור תחום המלונאות לפריחה ושגשוג, ובכך יביא להשבחתם של הנכסים. כמו כן, הכניסה לתחומי המלונאות והדיור המוגן והרחבת הפעילות של אספן בישראל תאפשר לאספן לגוון את פורטפוליו הנכסים שלה ולפזר את סיכוניה העסקיים".
לחברת פאי סיאם ניסיון עשיר של שנים רבות בתחומי הייזום והמלונאות, ושיתוף הפעולה בין הצדדים יביא ליצירת חברה חזקה, עם איתנות פיננסית גבוהה והון עצמי של כ-800 מיליון שקל, שתהנה מהיתרונות היחסיים שמביא עימו כל אחד מהצדדים לעסקה המשותפת".

שלמה דהוקי, מסר: "אני שמח על השותפות החדשה עם אספן גרופ. החיבור בין הצדדים וההון שיגויס במסגרת העסקה, יאפשרו לפאי סיאם לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בפעילותה ולהאיץ את צמיחתה בשנים הבאות. במקביל, לאספן קיימים נכסים איכותיים עם פוטנציאל השבחה מהותי, וההשקעה שלנו במניות אספן מהדקת את השותפות בין הצדדים, ומשקפת את אמוננו באספן ובפעילותה בטווח הארוך".

אספן גרופ, הפועלת בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל, מודיעה היום על עסקה אסטרטגית להרחבת פעילותה, בעיקר בתחום המלונאות בישראל. החברה מדווחת היום, כי חתמה על הסכם עם חברת הנדל"ן פאי סיאם, שבבעלות היזם שלמה דהוקי. במסגרת העסקה, תשקיע אספן גרופ סכום כולל של כ-405 מיליון שקל בפאי סיאם תמורת הקצאת מניות בשיעור של 50% מהון המניות המונפק והנפרע של פאי סיאם.
במקביל להשקעת אספן בפאי סיאם, ישקיע דהוקי כ-37 מיליון שקל באספן כנגד הקצאת מניות בשיעור 5% מהונה הרשום לפי מחיר מניה של 11.68 שקל.

פאי סיאם עוסקת בייזום, תכנון, הקמה וניהול של נדל"ן מניב בישראל, בדגש על תחום המלונאות והדיור המוגן, ומתמקדת באזורי הביקוש, בעיקר בירושלים ובתל-אביב. פעילות הנדל"ן כוללת, בין היתר: 2 מלונות מניבים בירושלים, מלון בהקמה במבשרת ציון, בניין לשימור בירושלים המיועד למלונאות, מלון בהקמה בת"א, קרקע בתל אביב המיועדת להקמת פרויקט דיור מוגן וקרקע נוספת בתל אביב להקמת מעונות סטודנטים ו/או מרכז בריאות. סך הנכסים של פאי סיאם, נכון ל-30 בספטמבר 2020, מסתכם בכ-1.2 מיליארד שקל.

תמורת העסקה תשולם בשלבים. סכום של כ-220 מיליון שקל ישולם במזומן עד מועד השלמת העסקה, מרבית מיתרת התשלום תשולם עד ליום 31.12.2021 וכן תשלום נוסף במזומן או בהעברת מקרקעין עד ליום 30.6.2022. ההון העצמי של פאי סיאם לאחר הנפקת המניות לאספן יעמוד על כ-800 מיליון שקל.
הצדדים סיכמו עוד, כי הם יפעלו להנפקתה בבורסה של מניות חברת פאי סיאם בהתאם לתנאים בשוק, וכי הצדדים יזרימו סכום נוסף לקופתה של פאי סיאם ערב ההנפקה (ככל שתונפק).

אספן גרופ סיימה את הרבעון השלישי של שנת 2020 עם הכנסות של כ-46 מיליון שקל ורווח נקי של כ-29.5 מיליון שקל (מתוכם כ-26.1 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות).

אספן גרופ, הינה חברה הפועלת בעיקר ברכישה, ייזום, השכרה, ניהול והשבחה של נכסים מניבים הכוללים משרדים, שירותים, מסחר, מבני תעשייה ולוגיסטיקה בישראל בהולנד ובגרמניה. כמו כן לחברה קרקעות פנויות להשקעה. החברה פועלת מעת לעת, בהתאם להזדמנויות עסקיות בשוק הנדל"ן גם למימוש מבנים וקרקעות בתחום הנדל"ן. יו"ר החברה הוא מר גיא פרג. מנכ"לית החברה היא הגב' צופית הראל.

מימין לשמאל: גיא פרג, יו"ר דירקטוריון אספן גרופ; שלמה דהוקי, בעל השליטה ב'פאי סיאם'; רוני צארום, בעל השליטה באספן גרופ; צופית הראל, מנכ"לית אספן גרופ; סימה דהוקי, רעייתו של שלמה דהוקי.

תמונה מצורפת - קרדיט צילום: תומר לוי





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il