TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנלייבקס מדווחת על פרסום תוצאות סופיות מניסוי שלב Ib בספסיס בדרגה חמורה ב-medRxiv


אנלייבקס
השוואה בין 10 חולים המטופלים ב-Allocetra לבין 37 חולים בקבוצת הביקורת הדגימה תגובות חיוביות משמעותיות במניעת קריסת מערכות, משך אשפוז בטיפול נמרץ ותמותה באוכלוסיה רגישה מאוד וקשה לטיפול עם ספסיס בדרגה חמורה
נס ציונה, ישראל, 21 בדצמבר 2020 - אנלייבקס תרפיוטיקס, חברת אימונותרפיה בשלב הניסויים הקליניים, הודיעה היום על פרסום מאמר תחת הכותרת "Apoptotic cells for therapeutic use in cytokine storm associated with sepsis" ב-medRxiv. המאמר מציג נתונים סופיים של בטיחות ויעילות חיוביים מניסוי קליני שלב Ib שהסתיים, לבחינת Allocetra בחולים עם ספסיס בדרגה חמורה.

לקריאת המאמר המלא: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.12.03.20242586v1

היעד העיקרי של הניסוי היה לקבוע את פרופיל הבטיחות והסבילות של ה-Allocetra. בנוסף, השפעות על תמותה, כשל איברים ומספר ימי אשפוז כלליים ובטיפול נמרץ נמדדו גם כן.

האנליזה הסופית מבוססת על השוואה בין נתונים מ-10 חולים שאושפזו עם ספסיס בטיפול נמרץ וטופלו ב-Allocetra, מול 37 חולים בקבוצת ביקורת (תואמת גיל, מגדר, מדד קריסת מערכות ומקור הזיהום) בטיפול המקובל כיום באותו בית חולים במהלך 2014-2019. הניסוי הקליני נערך במרכז הרפואי הדסה, אחד מבתי החולים הגדולים והמוערכים בישראל.

נתונים עיקריים ומסקנות כוללים:

תמותה

מדד APACHEII (Acute Physiology and Chronic Health Evaluation) של קבוצת המטופלים ב-Allocetra עמד על 12.3, וההסתברות לתמותה של לפחות מטופל אחד בקבוצת הטיפול ב-Allocetra הוערכה ב-85%, בהתבסס על הערכת הצוות הרפואי בטיפול נמרץ בזמן הקבלה לאשפוז. למרות זאת, אף חולה (0%) שטופל ב-Allocetra לא נפטר בתקופת הניסוי (28 יום), בהשוואה ל-27% תמותה ב-28 יום בקבוצת הביקורת.

ספסיס וקריסת איברים

לכל אחד מהחולים שטופלו ב-Allocetra היו 2 עד 5 קריסות שונות במערכות הגוף בזמן האשפוז בטיפול נמרץ. כל החולים (100%) מטופלי ה-Allocetra חוו התאוששות מהירה ומלאה מהמצב הספטי ומכל כשל באיברים שהיו בזמן האשפוז הראשוני בטיפול נמרץ. למרות הדמיון במדד קריסת מערכות (SOFA) בהתחלה בין מטופלי ה-Allocetra לקבוצת הביקורת (3.4 לעומת 3.47), אף לא מטופל אחד ב-Allocetra חווה עלייה במדד קריסת מערכות, בעוד מרבית החולים בקבוצת הביקורת רשמו החמרה במדד קריסת מערכות. ההחמרה במדד קריסת מערכות הממוצע בחולים בקבוצת הביקורת עמדה על כ-100% בהשוואה למצבם בזמן האשפוז בטיפול נמרץ לעומת אפס (0%) החמרה בחולים שטופלו ב-Allocetra (p<0.0001).


משך זמן האשפוז בטיפול נמרץ

זמן האשפוז בטיפול נמרץ בקרב החולים שטופלו ב-Allocetra היה קצר משמעותית עם ממוצע של 4.7 ימים בהשוואה ל-11.1 ימי אשפוז בקרב קבוצת הביקורת, ירידה של 58% (p<0.0001). החולה שטופל ב-Allocetra והגיב לאט יותר מכל החולים בקבוצת ה-Allocetra שוחרר מטיפול נמרץ לאחר 8 ימים ממועד האשפוז, בעוד כ-50% מקבוצת הביקורת שהו עדיין בטיפול נמרץ לאחר 21 יום.

ציטוקינים/כמוקינים/מודולטורים אימיונולוגים/פקטורי לחץ

כצפוי במקרי ספסיס, למרבית החולים שטופלו ב-Allocetra היו רמות גבוהות של ציטוקינים, כמוקינים, מודולטורים אימיונולוגים ופקטורי לחץ, חלקם מעודדי דלקת וחלקם נוגדי דלקת, אשר הראו חזרה לרמות נורמליות בזמן ההחלמה של החולים מספסיס.

בטיחות

הטיפול ב-Allocetra הוכח כבטוח וסביל, ללא תופעות לוואי חמורות ובלתי צפויות וללא אירועים חמורים.


פרופ' דרור מבורך, המנהל הרפואי הראשי באנלייבקס, ציין כי "אנו נרגשים לראות תגובות כה עמוקות ויציבות באוכלוסיה ספטית רגישה מאוד וקשה לטיפול באופן קיצוני, והשגת הבדלים מובהקים סטטיסטית לעומת קבוצת הביקורת. אנו מאמינים כי Allocetra ממוצבת כאופציה קלינית פוטנציאלית לטיפול בספסיס, שהוא מצב קליני עם תוצאות גרועות וללא טיפול אפקטיבי כרגע".

ד"ר אורן הרשקוביץ', מנכ"ל החברה, הוסיף: "התוצאות החזקות מניסוי זה מעודדות מאוד, ואנו מרוצים שהן זמינות כעת לביקורת מפורטת ב-medRxiv. תוצאות אלו, יחד עם תוצאות הביניים והסופיות מניסוי שלב Ib בחולי קורונה במצב קריטי וקשה, מעלות מסקנה כי ל-Allocetra הפוטנציאל להיות פתרון מהותי במגוון אינדיקציות קליניות, אשר הפתולוגיה שלהן תואמת מאוד 'סופות ציטוקיניות' ותגובות חיסוניות מוגזמות".

ספסיס מוגדרת כאי תפקוד של איבר באופן המסכן חיים, הנגרם מתגובה חריגה של מערכת החיסון לזיהום. ספסיס הוגדרה על ידי ארגון הבריאות העולמי כמחלה בקדימות עולמית, ונכון להיום לא קיים עבורה טיפול מאושר FDA. ספסיס היא הגורם השלישי לתמותה בארה"ב אחרי מחלות לב וסרטן, ופוגעת בכל שנה בכ-1.7 מיליון מבוגרים בארה"ב. מחקרים שונים העריכו כי יותר מ-50% ממקרי ספסיס בדרגה חמורה בבתי חולים נגמרים במוות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il