TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת נבחרה על ידי Hispasat לאספקת תמסורת סלולרית על גבי לוויין בחוזה של מיליוני דולרים


גילת
להרחבת השירות של Altan La Red Compartida לאזורים כפריים במקסיקו
למעלה מ-3 מיליון אנשים החיים באזורים הכפריים במקסיקו, שכיום מקבלים קישוריות מוגבלת, ייהנו מכיסוי 4.5G LTE ומשירותי קול ונתונים בפס רחב באיכות גבוהה במכשירים ניידים.

פתח תקווה, ישראל, 21 בדצמבר 2020 - חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי נבחרה על ידי Hispasat לספק תמסורת סלולרית על גבי לוויין בחוזה של מיליוני דולרים להרחבת פלטפורמת SkyEdge II-c שמפעילה Hispasat במקסיקו ולספק טרמינלי לווייני VSAT לאספקת שירותי תמסורת סלולרית על גבי לוויין (CBH). Hispasat תשתמש בטכנולוגיה של גילת להרחבת השירות של Altan La Red Compartida, רשת התקשורת המשותפת במקסיקו, למעל ל-3 מיליון אנשים במקסיקו. אוכלוסיית הכפריים במקסיקו שכיום לא מקבלת קישוריות ברמה מספקת, תיהנה מכיסוי 4.5G LTE ומשירותי קול ונתונים בפס רחב ובאיכות גבוהה במכשירים ניידים.

Altan מחויבת לקידום החזון לקישוריות ליותר אנשים ובאיכות טובה יותר במקסיקו. נוכח תנאי השטח הקשים, פריסת תשתית קרקעית אינה מתאפשרת או לחילופין כרוכה בעלויות מופרזות. לכן, תמסורת לוויינית הינה השיטה המועדפת לאספקת כיסוי מהיר לאוכלוסיות שאינן זוכות לשירות כלל או כאלו שזוכות לשירות מוגבל במקסיקו, באזורים בהם תקשורת הינה קריטית ליצירת הזדמנויות חדשות לפיתוח כלכלי וחברתי. פלטפורמת ה- SkyEdge II-c של גילת, עם טרמינל לווייני ה-VSAT Capricorn של החברה, המשתמש בלוויין Amazonas 5 של Hispasat הפועל בתדרי Ka, מספקת פתרון מהיר ואמין אשר נותן מענה לדרישות של Altan. פלטפורמת ה-CBH של גילת מספקת חוויית משתמש דומה לטכנולוגיות יבשתיות המאפשרת למפעילות תקשורת להרחיב את שירותיהן ולספק כיסוי באיכות גבוהה לאזורים שאינם מקבלים שירות במקסיקו.

"גילת היא שותפה מזה זמן רב של Hispasat ואנו שמחים מאוד להשתמש בטכנולוגיה המצוינת שלה על מנת לספק מענה לדרישות של Altan La Red Compartida בפרויקט אסטרטגי שמטרתו להרחיב את השירות לאזורים המרוחקים ביותר במקסיקו," אמר רובן לבקוביץ, מנהל עסקי לאזור צפון ומרכז אמריקה ב-Hispasat. "היותה של גילת מובילה בתחום ה-CBH מספקת שימוש יעיל יותר בטווח התדרים המאפשר ל-Hispasat להפחית הוצאות תפעוליות ולהמשיך ולהיות תחרותית באמריקה הלטינית ובמקסיקו במיוחד."
"אנו גאים על כך שנבחרנו על ידי Hispasat לספק טכנולוגיית תמסורת סלולרית LTE על גבי לוויין במסגרת פרויקט ההתרחבות של Altan La Red Compartida, לאספקת שירות באיכות גבוהה למאות אתרים באזורים כפריים במקסיקו," אמר טוביאס דזורדי, סמנכ"ל אזור אמריקה הלטינית בגילת. "ל- Hispasatולגילת מטרה משותפת – לסייע בגישור על המרווח הדיגיטלי ולשפר את חייהם של אנשים במקסיקו ואזורים נוספים באמריקה הלטינית."

אודות HISPASAT
HISPASAT, חברה בבעלות מפעילת התקשורת הלוויינית, Red Eléctrica Group, הינה מובילה עולמית בהפצה של תכנים במדינות דוברות ספרדית ופורטוגזית וצי הלוויינים שלה משרת חברות חשובות לשידורי טלוויזיה בלוויין לבתים (DTH) ובאיכות גבוהה (HDTV) על גבי פלטפורמות דיגיטליות. כמו כן, מספקת HISPASAT תקשורת לוויינית בפס רחב ושירותי קישוריות אשר כוללים גישה לאינטרנט מהיר, רשתות ניידות ורשתות תמסורת, לצד פתרונות בעלי ערך מוסף לארגונים ממשלתיים, חברות, ומפעילות תקשורת באמריקה, אירופה וצפון אפריקה. HISPASAT, אשר מורכבת מחברות בעלות נוכחות בספרד ובאמריקה הלטינית, בהם פועלת השותפה הברזילאית HISPAMAR, הינה אחת החברות הגדולות בעולם בתחומה במונחי הכנסות והינה גשר התקשורת העיקרי בין אירופה ויבשות אמריקה. למידע נוסף בקרו באתר www.hispasat.com

אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרים חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לווינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, ומגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.
הפתרונות המקיפים של גילת תומכים בישומים רבים עם היצע מוצרים רחב, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. ישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה, תוך עמידה בדרישות המחמירות ביותר ברמת השירות. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה www.gilat.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il