TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מידרוג מותירה דירוג A2.il לקבוצת אמנת באופק יציב


מידרוג
לאמנת פרופיל פיננסי חזק, מינוף נמוך ורמת נזילות גבוהה שעשויה לשמש מקור למיזוגים ורכישות
החברה תייצר בשנים 2020-2021 תזרים מזומנים חופשי (FCF) לפני דיבידנדים בטווח של 3.5-7 מיליון שקל לשנה; מעריכים כי התזרים החופשי יופנה כולו לחלוקת דיבידנדים

חברת אמנת ניהול ומערכות מדווחת כי חברת מידרוג הודיעה כי היא מותירה על כנו דירוג A2.il לאמנת עם אופק יציב. דירוג החברה ממשיך להיתמך בפרופיל פיננסי חזק, המבוסס על רמת מינוף נמוכה לאורך זמן, ורמת נזילות גבוהה הנתמכת ביתרות מזומנים גבוהות עם מימוש האחזקה במרמנת ארגון וניהול פרויקטים בע"מ (50%). אופק הדירוג היציב משקף לדעת כלכלני מידרוג את הערכתם כי החברה תשמור על איתנותה הפיננסית הגבוהה גם בטווח הקצר והבינוני, לצד שמירה על מיצובה העסקי וללא שינוי מהותי בפרופיל הסיכון.

לדעת מידרוג, בטווח הבינוני, יתרות הנזילות של החברה ישמשו כמקור למיזוגים ורכישות, ומציינים כי ענף ה-IT מאופיין באסטרטגיית מיזוגים ורכישות לאורך זמן וכי היקפם יגבר בשנה הקרובה. יותר מכך, במידרוג מעריכים כי בטווח הבינוני אמנת תרכוש חברה בתחום התוכנה, אך הערכה זו לא שוקללה בתחזית מידרוג. עוד מציינים במידרוג כי אמנת תייצר בשנים 2020-2021 תזרים מזומנים חופשי (FCF) לפני דיבידנדים בטווח של 3.5-7 מיליון שקל לשנה ומעריכים כי התזרים החופשי יופנה כולו לחלוקת דיבידנדים.

בסקירה של מידרוג נקבע כי לאמנת ניסיון מקצועי שנצבר לאורך עשרות שנים ופיזור הכנסות על פני מספר קווי עסקים בתחומי המחשוב, הייעוץ, ניהול פרויקטים ולוגיסטיקה. לדעת מידרוג, דירוג החברה מוגבל בשל פרופיל עסקי המאופיין בהיקף פעילות נמוך יחסית לרמת הדירוג ומעמד שוק חלש ביחס למנפקים בקבוצת ההשוואה ומוגבל בענפי הפעילות. עם זאת, גופים ציבוריים ומשרדים ממשלתיים מהווים, לדעת מידורג, נתח ניכר מלקוחות החברה בשני המגזרים (כ-60% מהכנסות החברה), גורם חיובי לגבי פרופיל הסיכון העסקי בשל מאפיינים אנטי-מחזוריים. אופי פעילות פרויקטלי מהווה להערכת כלכלני מידרוג גורם שלילי לדירוג, אך גיוון וריבוי פרויקטים והיקף צבר ההזמנות של אמנת, כ-328 מיליון שקל ליום 30 ביוני 2020 משככים סיכון זה.

להערכת מידרוג, בשנת 2021 לאור חזרת המשק לפעילות מלאה ולאור הגדלת פרויקטים, הכנסות אמנת צפויות לעלות בכ-4.8% ביחס לשנת 2020 ורווחיות החברה כולה (באיחוד רגיל ולא באיחוד יחסי) צפויה לעמוד על כ-2.3% בשנים 2020 ו-2021. עוד מעריכים במידרוג כי יחס הון למאזן צפוי להשתפר בשנות התחזית לכ-62%.

בעבודת הדירוג נכתב כי ניסיונה רב השנים של אמנת, עם גיוון רב של פרויקטים מתחומים שונים ו-וותק רב מול לקוחותיה, בדגש על לקוחות מהמגזר הציבורי, וסינרגיה בין תחומי הפעילות מקנים לחברה יתרון יחסי ותורמים למיצובה העסקי. מידרוג מעריכה כי ההישענות הגבוהה על הכנסות הנובעות מהמגזר הציבורי מהווה גורם ממתן סיכון בשל התקשרויות מבוססות מכרז לתקופה ארוכה יחסית וכן בשל היציבות המאפיינת את המגזר הציבורי הממתנת את החשיפה למחזוריות הכלכלית, מנגד היעדר תקציב מדינה מונע מהחברה לגשת למכרזים חדשים במגזר הציבורי.

בהסתכלות על ענף טכנולוגיית המידע בישראל, מציינים במידרוג כי בשנים האחרונות הענף צומח מעבר לצמיחת התמ"ג ונהנה מחוסנו היחסי של המשק הישראלי וכן מהתגברות הביקושים בשל מעבר לערוצי התקשרות ישירים עם הלקוחות.


אודות הקבוצה
אמנת ניהול ומערכות בע"מ היא חברה ציבורית שמניותיה רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. החברה היא בית מערכות רב מקצועי, העוסק בשני תחומים:

ייעוץ, ניהול פרויקטים ולוגיסטיקה – בתחום זה ניתנים שירותי ניהול, יעוץ וביצוע פרויקטים בהנדסה, תעשיה וניהול, שירותי תיאום וניהול פרויקטים הנדסיים בבניה, הפעלת מנהלות פרויקטים לנושאים ייעודיים, שירותי מיקור חוץ (Outsourcing) למערכות לוגיסטיות ומנהליות.
מחשוב ותוכנה – בתחום זה ניתנים שירותי בדיקה ובקרת איכות תוכנה, פיתוח תוכנה, יישום מערכות מידע, יעוץ בתחומי מחשוב, יישום הדרכה והטמעת מערכות מידע בארגונים, אפיון והקמת מערכות מידע לוגיסטיות.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il