TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביו ויו מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2020


ביו ויו
הכנסות רבעוניות של כ-7.6 מיליון שקל; שיפור ניכר בשיעור הרווח הגולמי, לצד עלייה ברווח הנקי ברבעון השלישי; קיבלה השבוע (לאחר תום הרבעון השלישי) הזמנה נוספת ל-4 מערכות DeNovo
חברת ביו ויו, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, העוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות המסייעות בגילוי סרטן, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2020.

להלן תמצית הנתונים הכספיים:

הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה עמדו על כ-7.6 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של כ-10 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019 ושל כ-5.65 מיליון שקל ברבעון השני השנה. הקיטון בהכנסות ביחס לאשתקד נובע בעיקר מקיטון במכירות מערכות ל-ABBOTT עקב התפרצות מגפת הקורונה בשלהי הרבעון הראשון של 2020. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2020 עמדו על כ-18.7 מיליון שקל, ירידה בהשוואה להכנסות בהיקף של כ-25.4 מיליון שקל בחודשים ינואר-ספטמבר 2019. הירידה בהכנסות נובעת מירידה במכירות עקב מגפת הקרונה.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי עמד על כ-4.85 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של כ-5.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ורווח גולמי של כ-3.6 מיליון שקל ברבעון השני השנה. שיעור הרווח הגולמי התחזק לכ-63.8%, לעומת כ-57.2% ברבעון השלישי של 2019.

בחברה מסבירים כי הקיטון ברווח הגולמי לעומת רבעון מקביל אשתקד נובע מהירידה בהכנסות. מנגד, הגידול בשיעור הרווח הגולמי נובע מצעדים שהחברה נקטה להתמודדות עם מגפת הקורונה, בין היתר צמצום כמעט מוחלט של נסיעות לחו"ל ובמקביל תמיכה בלקוחות מרחוק והורדת שכר רוחבית החל ממאי.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-1.88 מיליון שקל, 24.7% מההכנסות, בהשוואה לכ-1.6 מיליון שקל, המהווים כ-16% מההכנסות ברבעון מקביל אשתקד.

בשורה התחתונה, ביו ויו מדווחת על עלייה ברווח הנקי לכ-1.7 מיליון שקל, לעומת כ-1.55 מיליון שקל רווח נקי ברבעון השלישי אשתקד וכ-127 אלף שקל ברבעון השני השנה. בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמד הרווח הנקי על כ-1.2 מיליון שקל (כ-6.4% מההכנסות), בהשוואה לרווח נקי של כ-1.6 מיליון שקל (כ-6.3% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.

מנכ"ל ביו ויו אלן שוויבל ציין עם פרסום הדוח כי "החברה מסכמת רבעון נוסף בצל הקורונה, אך ממשיכה בתנופת פיתוח עסקי. המכירות למפיץ הסיני חוזרות כמעט לרמות שהיו טרום הקורונה, לצד חתימת הסכם הפצה עם מפיץ במדינות המפרץ הפרסי וכן מכירה ראשונה של המערכת החדשה של DeNovo, עליה דיווחנו בשבוע שעבר. בנוסף, השבוע קיבלנו הזמנה לעוד 4 מערכות DeNovo שמיועדים למעבדות באירופה וארה"ב מלקוח אחר של החברה. נמשיך לעקוב אחר הנעשה בגזרת הקורונה על מנת להוסיף ולהתאים את ההוצאות שלנו, כמו גם להתכונן היטב ליום שאחרי המגפה".

אודות ביו ויו:
החברה מפתחת ומשווקת מערכות ממוחשבות לסריקה וסיווג תאים באמצעות מיקרוסקופיה פלורוסנטית ומיקרוסקופית אור. מוצרי ביו ויו מיועדים לשימוש באבחון in-vitro ככלי עזר לפתולוג בגילוי, סיווג וספירת תאים בהתבסס על צבע, חוזק, גודל, דפוס וצורה, ומיועדים לבדיקות אונקולוגיות. כמו כן, לחברה יכולות ייחודיות המאפשרות אנליזה ודיווח בעזרת אפליקציית אינטרנט המאפשרת זמינות האינפורמציה ומתן מענה מהיר ומקצועי ללא תלות במיקום המומחה מבצע האנליזה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il