TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת החינוך אמי"ת תיישם את OneView


וואן טכנולוגיות
מערכת ה-ERP של ONE היקף הפרויקט מעל מיליון ש"ח
חטיבת מערכות עסקיות של ONE, מחברות ה-IT המובילות בישראל, תבצע פרויקט יישום והטמעת מערכת OneView ברשת החינוך אמי"ת. הפרויקט, שהיקפו הכולל מוערך במעל מיליון ש"ח, צפוי להימשך כשמונה חודשים ומתוכנן לעלות לאוויר ברבעון השני של 2021.
ברשת החינוך אמי"ת למעלה מ-110 בתי חינוך בכל רחבי הארץ, בפריפריה ובמרכז, הכוללים בתי ספר יסודיים, בתי ספר תיכוניים שש-שנתיים, מכללות טכנולוגיות, ישיבות, אולפנות ומכינות קדם צבאיות.
צוות הפרויקט שהוקם על ידי רשת אמי"ת וחברת ONE ימנה כ-15 איש שיעבדו תחת מנהלת משותפת. הוא יכלול מומחי עיצוב ופיתוח, צוות יישום הדרכה והטמעה, וכן צוות בדיקות והסבות. פרויקט ההטמעה ינוהל על ידי טלי ספינר ויפית כהן מ-ONE וניר ליברמן ועמוס אמיר מטעם רשת אמי"ת, שיובילו יחד את כל מחזור החיים של הפרויקט לרבות שדרוגי תשתיות, הסבת תוכניות, בדיקות קבלה, הדרכת משתמשים, הטמעה וליווי לאחר העלייה לאוויר.
מערכת OneView תותקן ביותר ממאה מוסדות חינוך והשכלה בפריסה ארצית ובמשרדי הנהלת הרשת, ותחייב פרויקט מאתגר של הטמעה והדרכה, אשר יבוצע מאילוצי הקורונה באמצעות למידה והכשרה מרחוק.
רו"ח ליאור עומסי, סמנכ"ל הכספים של רשת אמי"ת: "הרשת קיבלה החלטה אסטרטגית כבר לפני 14 שנה להשקיע באופן משמעותי ולהוביל בתחום מערכות המידע. דווקא בימי הקורונה, כאשר אנחנו עוברים בשל המציאות לניהול מרחוק וללמידה מרחוק, החלטנו להעלות קומה את מערכות המידע לצד שדרוג מערכות המחשוב, הסיבים האופטיים וכל העזרים הטכנולוגיים בכלל הרשת כדי לתת מענה למצב שנוצר ולסייע למנהלים ולמורים.
עוד הוסיף עומסי כי "רשת אמי"ת מובילה את תהליכי החדשנות הפדגוגית בענף החינוך בישראל ולצד זה, מדורגת כבר שלוש שנים ברציפות בראש טבלת מדדי משרד החינוך. הטכנולוגיות המתקדמות, תשתיות המחשוב החדשות והשיפורים בתהליכי העבודה, תומכים באסטרטגיה של רשת אמי"ת, ומסייעים לה ליישם מודלים ושיטות פדגוגיות חדשניות בכל מוסדות הרשת".
רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת מערכות עסקיות בחברת ONE: "רשת אמי"ת היא לקוח גדול, חשוב וותיק של ONE. אנו גאים על בחירתה של הרשת ב-OneView, אשר מהווה עדות נוספת לאמון הרב בין הנהלות שני הארגונים מזה למעלה משני עשורים, ולמידת ההתאמה הגבוהה של מערכת OneView לרשתות חינוך הגדולות והמובילות ביותר. אין לי ספק שיחד עם מנהלי הפרויקט מטעם אמי"ת נצליח להביא את הפרויקט לקו הגמר בצורה מושלמת".

אודות ONE
ONE (וואן טכנולוגיות תוכנה בע"מ) היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי התעשייה, היי-טק, בנקאות, פיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית ONE נכללת במדדי ת"א 90 ות"א 125, והכנסותיה השנתיות הן כ-1.6 מיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת ONE הוא עדי אייל.
חברת ONE מציעה שירותי תוכנה ואינטגרציה לארגונים. עם ניסיון עשיר והבנה עמוקה של הצרכים והאתגרים העסקיים בפתח, ONE מלווה את לקוחותיה בהטמעת השינוי ופיתוח המיומנויות הדרושות לעולם העסקי של מחר. ONE מתפתחת יחד עם לקוחותיה, והיא מעדכנת ומחדשת את שירותיה בהתאם לצורכי השוק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il