TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הצלחה להנפקת אלמדה ונצ'רס, ביקושי יתר של פי 3.7 ושיעור הקצאה למזמינים של כ-27%


אירית יניב
שותפות המו"פ בתחום מדעי החיים, השלימה גיוס של מיידי של כ-69.2 מיליון ₪ ובמימוש מלא יסתכם הגיוס בכ-150 מיליון ₪

תל אביב, 4 באוקטובר 2020אלמדה ונצ'רס, שותפות מו"פ המשקיעה בחברות מתחום מדעי החיים השלימה בהצלחה גיוס הון והנפקה ציבורית בהיקף מיידי של כ-69.2 מיליון ₪ וגיוס עתידי, בהנחת מימוש מלא של האופציות, יסתכם הגיוס בכ-150 מיליון ₪. בין המשקיעים שהשתתפו בגיוס נמנים מייסדי השותפות, חברת הביטוח הפניקס, חברת ההשקעות של וינסנט צ'אנגוויז, משקיעים מתחום מדעי החיים, משקיעים מוסדיים והציבור.


אלמדה תשקיע בחברות מטרה, בתחום הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי, מתוך מטרה לבנות פורטפוליו מגוון עם צפי אקזיטים של 1-5 שנים. הקרן תפעל בשת"פ עם מוסדיים תחת תוכנית ההטבה של הרשות לחדשנות (תוכנית מס' 43). נכון להיום, הסכמי ההשקעה של אלמדה כוללים את החברות ביופרוטקט וטיילורמד.


שם השותפות, אלמדה, מבוסס על שמה של המדענית ג'ון אלמיידה , שבשנת 1964 זיהתה קבוצת נגיפים בלתי מוכרת. היא ושותפה למחקר קיבלו השראה מהמבנה שלו והחליטו לקרוא לנגיף - קורונה, מהמילה הלטינית לכתר.


מייסדי השותפות הם ד"ר אירית יניב, אמיר בלאט וצחי סולטן. ד"ר אירית יניב, המכהנת כמנכ"לית השותפות היא בעלת ניסיון של 25 שנה בתעשיית ה-HealthTech. ד"ר יניב שימשה בין היתר כיזמית ומנכ"לית של חברות מכשור רפואי וכיו"ר וחברת דירקטוריון במספר חברות של קרן אקסלמד, ביניהן חברת אקסימו מדיקל שנרכשה לאחרונה. ד"ר יניב, מקדישה משאבים לקידום נשים בתעשייה, לאחרונה במסגרת פרויקט we@healthcare.  אמיר בלאט, המשמש כמנהל ההשקעות של השותפות, מביא עמו ניסיון של 15 שנה בתחום הטכנולוגיה הרפואית. במהלך השנים האחרונות, אמיר צבר ידע וניסיון רב בהשקעות בעולם הרפואה הדיגיטלית. צחי סולטן, המכהן כיו"ר דיסקונט קפיטל חיתום הוא בעל ניסיון של 25 בשוק ההון, במהלכן הוביל מאות גיוסי הון, מהגדולים שבוצעו בישראל. לצוות השותפות הכרות מעמיקה הן עם שוק החברות הטכנולוגיות בתחומי מדעי החיים, והן עם גופי ההשקעה המוסדיים בישראל ועם קרנות השקעה בתחום מדעי החיים בישראל ובחו"ל.


למייסדי הקרן, רשת ענפה של קשרים בתעשיית מדעי החיים בארץ ובחו"ל, שתאפשר בחירת פרויקטים ושותפים  בצורה מיטבית.  הקרן  תשקיע בפרויקטי מחקר ופיתוח בארץ ובחו"ל.


בשוק המכשור הרפואי, הקרן תתמקד בחברות בשלב הקליני אחרי הוכחת היתכנות טכנולוגית וניסויים בבני אדם. ההון שיושקע יופנה לניסוי הקליני הנדרש לקבלת אישור ה FDA, והתחלת מכירות.


בתחום הבריאות הדיגיטלית, שהינו תחום פורח בימים אלו, הקרן מחפשת חברות שמציגות מכירות ראשוניות בארה"ב. תחום נוסף, שבו הקרן תחפש שיתופי פעולה משמעותיים, עם מוסדות אקדמיים ומוסדות רפואיים, הינו תחום הנקרא: ביו-קונברגנס, תחום המשלב תוכנה, הנדסה ורפואה. בתחום זה הקרן תחפש את הפרויקטים המבטיחים שיובילו את התחום בשנים הקרובות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il