TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה: קרן נאמנות המאפשרת ליהנות מעליית מדד ת"א 100 פי 3


מכשיר פיננסי חדש יאפשר למשקיעים ליהנות מעליית מדד ת"א 100 פי 3
אלפא פלטינום קרנות נאמנות משיקה קרן נאמנות חדשה בסדרת ה"אקסטרים", "אלפא פלטינום אקסטרים ת"א 100 פי 3". כיום, אין בנמצא מכשיר דומה (קרנות, אופציות או תעודות סל) המאפשרות חשיפה ממונפת בפוזיציית לונג על מדד זה.

באלפא פלטינום מציינים כי מדד תל אביב 100 הינו המדד המוביל בשיעורי החשיפה של יועצי ההשקעות והציבור, לעומת שאר המדדים בבורסה הישראלית.

לפני כחודש השיקה אלפא פלטינום קרנות נאמנות לראשונה את סדרת האקסטרים שכללה ארבע קרנות אקסטרים ממונפות על מגוון מדדים, בלונג ובשורט.

קרנות האקסטרים של אלפא פלטינום מנוהלות בצורה פסיבית, כמו קרנות מחקות ותעודות סל, אולם בזכות המינוף מאפשרות ללקוחות להשקיע סכומים קטנים ולמנף את ההשקעה לרווחים גדולים יותר.

גם בקרן החדשה לא תגבה אלפא פלטינום דמי ניהול על הקרנות, אלא רק שיעור הוספה בגובה של 0.4%. המשמעות הינה עלות נמוכה משמעותית מאשר בכל אמצעי מינוף אחר הקיים בשוק, כגון תעודות סל או אופציות.

בחברה מייעדים את הקרן למגוון רחב של משקיעים, ובהם לקוחות פרטיים, שחקני אופציות ושחקני בורסה נוספים שעד כה לא יכלו לפעול בפוזיציית לונג על מדד ת"א 100 בגלל היעדר כלים מתאימים בשוק.

יוסי הרשטיק, מנכ"ל אלפא פלטינום קרנות נאמנות: "אלפא פלטינום ממשיכה לבסס את מעמדה כחברת קרנות חדשנית ומקורית שמציעה ללקוחותיה מגוון רחב ויצירתי של כלים להשקעה".

אלפא פלטינום קרנות נאמנות מנהלת כיום כ- 2.2 מיליארד ₪ באמצעות 22 קרנות נאמנות מגוונות בכל אפיקי ההשקעה, בארץ ובחו"ל.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il