TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Deel מגייסת 425 מיליון דולר במימון סדרה ד' כדי להמשיך לשנות את עתיד התעסוקה


DEEL
עם הערכת שווי של 5.5 מיליארד דולר, דיל מחזקת את מעמדה כחברה המוערכת ביותר בתחום הגיוס, התשלומים והתאימות העולמית
סן פרנסיסקו, 18 באוקטובר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Deel, חברת הגיוס מרחוק המנפצת מחסומי התעסוקה ברחבי העולם, הודיעה היום כי גייסה 425 מיליון דולר במימון סדרה ד', נתון שמעביר את הסכום הכולל שגייסה החברה ליותר מ-630 מיליון דולר. סבב הגיוס האחרון מעריך את החברה בכ-5.5 מיליארד דולר. Deel הפכה לחברה המוערכת ביותר בתחום הגיוס, התשלומים והתאימות העולמיים עם השקעה זו.

את סבב הגיוס החדש הובילה Coatue שבסיסה בארה"ב, כאשר השותפים ראול קישור ולוקאס סווישר מובילים את העסקה. בסבב השתתפו גם מספר משקיעים חדשים וקיימים, ביניהם אלטימר קפיטל, Andreessen Horowitz, קרן ההמשכיות YC, ספארק קפיטל, גרינביי ונצ'רס, Neo, ויותר מ-40 מהמפעילים המובילים בעולם.

מאז הקמתה של Deel בשנת 2019, הצוות - שגדל מארבעה ל-400 עובדים - נמצא במשימה להפוך את העבודה מרחוק לנגישה יותר לצוותים ועסקים בכל מקום בעולם ולבנות את חווית הקליטה הטובה ביותר של העובדים בשוק. כיום, חברות מדמות מחדש כיצד נראים סידורי עבודה גמישים חדשים כדי לרכוש ולשמור על כישרונות מובילים. Deel מבטלת מכשולי העסקה מרחוק ויוצרת הזדמנות לכולם עם פלטפורמה, כלים וגמישות שנבנו עבור צוותים לשגשג בכל עת ובכל מקום שהם רוצים לעבוד.

Deel משרתת יותר מ-4,500 לקוחות ברחבי העולם משמות כמו Coinbase, אינטרקום ו-Shopify ביותר מ-150 מדינות. בין אם חברה מעוניינת לאמץ סביבת עבודה היברידית או מרוחקת לחלוטין או כישרון מקור מרחבי העולם, הטכנולוגיה של Deel מציעה משכורות, משאבי אנוש, תאימות, הטבות ויכולות אחרות הדרושות כדי לשכור ולנהל צוות גלובלי – דבר שעסקים היו דורשים מצוות פנימי שלם לטפל בו קודם לכן. עם Deel, עסקים יכולים להעסיק עובדים וקבלנים בהתאם ללא צורך בישות מקומית תוך פחות מ-5 דקות. חברות יכולות גם לשלם לצוותים ביותר מ-120 מטבעות בלחיצה אחת בלבד.

"עקבנו אחרי Deel מאז 2020 והתרשמנו מהחזון של אלכס ושו", אמר ראול קישור, מנכ"ל בכיר בקואטו. "ככל שלמדנו יותר על Deel, התרגשנו מהקנה המידה המוגבר והמרשים שלהם ומאמינים שאנחנו בסיבובים המוקדמים של מה שהקבוצה מסוגלת לעשות". לוקאס סווישר, שותף כללי בקואטו שהוביל את הסבב, הוסיף: "התרשמנו אז מהאופן שבו הפלטפורמה הצליחה לזקק משהו כל כך מהמם לכלי שכל אחד יכול להשתמש בו כדי לקחת תעסוקה גלובלית מחלום למציאות".

"הדרך שבה אנשים עובדים משתנה מהיסוד. וזה לעולם לא יחזור", אמר אלכס בועזיז, מנכ"ל Deel. "הקמנו את Deel כי לא רצינו גיוס או תשלומים כדי למנוע מעסקים לבנות את הצוותים הגלובליים הטובים ביותר ולמצוא את הכישרון הגלובלי הטוב ביותר. אנחנו נמשיך לאתגר את הנורמות של האופן שבו חברות פועלות ונמשיך לבנות כלים שמעצבים את עתיד העבודה".

"אנחנו כבר על הסיפון עם Deel מאז ההתחלה וראינו איך הם שינו ופיתחו כלים בזמן שיא כדי לעזור ליצור חוויה טובה יותר עבור עסקים וצוותים שלהם", אמר אניש אכרייה, שותף כללי באנדריסן הורוביץ. "העתיד מזהיר עבור Deel, אבל אפילו בהיר יותר עבור הקבוצות הבינלאומיות שהם עוזרים לפתוח ברחבי העולם".

אודות Deel

Deel הוא פתרון מוביל בעולם של תאימות ושכר שעוזר לעסקים לשכור כל אחד, בכל מקום. הטכנולוגיה של Deel מציעה משכורות, משאבי אנוש, תאימות, הטבות, ויכולות אחרות הדרושות כדי לשכור ולנהל צוות גלובלי.

באמצעות תהליך שירות עצמי התומך בטכנולוגיה, לקוחותיה של Deel יכולים לשכור קבלנים עצמאיים ועובדים במשרה מלאה ביותר מ-150 מדינות, בהתאם ובתוך דקות. עם יותר מ-250 מומחי משפט, חשבונאות ומיסוי כשותפים, Deel מאפשר לכל עסק ליצור, לחתום ולשלוח חוזים המותאמים לשפות אחרות מספריית תבניות ולשלם לצוותים ביותר מ-120 מטבעות בלחיצה אחת בלבד.

Deel, שנוסדה בשנת 2019 על ידי אלכס בועזיז ושו וונג, היא חברה מבוזרת במלואה עם עובדים ברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף על Deel בקרו כאן.

אודות Coatue

Coatue היא אחת מפלטפורמות ההשקעה הטכנולוגיות הגדולות בעולם עם נכסים בניהול של מעל 45 מיליארד דולר. הצוות המסור שלנו של מהנדסים ומדעני נתונים עובד בשיתוף פעולה הדוק עם מומחי השקעות כדי להוסיף ערך למייסדים ולצוותים ניהוליים בפורטפוליו שלנו. עם מיזם, צמיחה וכספי ציבור, אנו מגבים יזמים מרחבי העולם ובכל שלב של צמיחה. חלק מההשקעות הפרטיות שלנו כללו את Airtable, Ant Financial, Anaplan, ByteDance, Chime, Databricks, DoorDash, Instacart, Meituan, סנאפ, סנופלייק וספוטיפיי.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il