TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פוורפליט מדווחת על תוצאות הרבעון השני של 2021


פוורפליט
שיפור בשיעור הרווחיות הגולמית משירותים – 64% מסך ההכנסות
זינוק ב-EBITDA המתואם על בסיס Non-GAAP שהסתכם ב-2.8 מיליון דולר בהשוואה ל-EBITDA מתואם של 2.1 מיליון דולר אשתקד;
וודקליף לייק, ניו ג'רזי – 5 באוגוסט 2021, פוורפליט (נאסד"ק ותל אביב: PWFL), מובילה גלובלית וספקית פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M למנויים, לאבטחה, שליטה, מעקב וניהול משאבים ניידים בעלי ערך לארגונים, כגון, משאיות מסחריות, משאיות משא, נגררים, מכולות וציי רכב, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני שהסתיים ביום ה-30 ביוני 2021.
דגשים פיננסיים לרבעון השני
סך ההכנסות הסתכמו ב-33.5 מיליון דולר, גידול של 30% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
הכנסות חוזרות והכנסות משירותים בעלות שיעור רווחיות גבוה אשר הסתכמו ב-18.1 מיליון דולר, 54% מסך ההכנסות
נכון לסוף הרבעון, לחברה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף של 39.9 מיליון דולר והון חוזר של 53.3 מיליון דולר
דגשים תפעוליים והתפתחויות אחרונות לרבעון השני
פוורפליט השיקה את Vista, מערכת וידיאו מתקדמת לרכב בעלת יכולות אינטליגנציה מלאכותית
קבוצת Mitsubishi Logisnext Americas Group משיקה את ה-PowerFleet Enterprise Telematics Solution של פוורפליט לצרכנים בצפון אמריקה
חברה White Oak Transportation בחרה בפוורפליט לשיפור נראות צי הרכבים
משטרת ישראל בחרה בהליך מכרזי בפוינטר מקבוצת פוורפליט לנהל את צי הרכב שלה הכולל 7,500 רכבים
פוורפליט סיפקה ל-Comasco פתרונות IoT לצורך מעקב וניהול מלאי בזמן אמת של חלקי המנוף אותם הם משכירים
תגובת ההנהלה
"הגידול שחווינו במכירות באזורים הגיאוגרפיים בהם אנו נוכחים היה מנוע מרכזי בצמיחת ההכנסות החזקה אשר רשמנו ברבעון השני", אמר כריס וולף, מנכ"ל פוורפליט. "ההאצה שאנו רואים אצל לקוחות הקצה שלנו גרמה לעלייה ברווחיות של 16% מהרבעון הקודם ולעלייה של 30% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בעוד שההתמקדות שלנו בבניית אפיקי הכנסות עקביים הניבה גידול של 11% לעומת השנה שעברה בהכנסות חוזרות והכנסות משירותים בעלות שיעור רווחיות גבוה. התוצאות הפיננסיות שלנו מדגימות גם את המינוף במודל העסקי שלנו, אשר בא לידי ביטוי בהרחבת מדדי הרווחיות. בסך הכל, תוצאות הרבעון השני שלנו משקפות את המשך יישום התוכנית האסטרטגית שלנו, אשר מתמקדת בהרחבת היצע הפתרונות האיכותי שלנו, פיתוח עסקי בשווקים הממוקדים שלנו, והמשך הגדלת ההכנסות החוזרות משירותים שהינן בעלות שיעור רווחיות גבוה.


"השיפור בתוצאות הפיננסיות של פוורפליט הוא תוצאה ישירה של בניית פעילות המכירות שראינו בכל האזורים הגיאוגרפיים המרכזיים בהם אנו נוכחים, אשר מקבל משנה תוקף לנוכח צבר ההזמנות וההזדמנויות העסקיות. ברמה המקומית, הבטחנו כמה חוזים חדשים והזמנות המשך ברבעון, כולל הוספת חברת הובלות גדולה בצפון אמריקה וחברת White Oak כלקוחות חדשים, כמו גם חתימה על הזמנת המשך גדולה של 3,000 יחידות עם לקוח אשר דיווחנו עליו בשנה שעברה. ברמה הבינלאומית, תנופת המכירות שלנו וההצלחה עם הלקוחות שלנו היו חזקים לא פחות. הפעילות הישראלית שלנו השיגה שתי אבני דרך מרכזיות ברבעון השני, 200,000 מנויים והתקנת 6,400 יחידות בחודש יוני, המהווה את מספר ההתקנות החודשי הגבוה ביותר מאז הקמת החברה.
"כפי שמעידות התוצאות הפיננסיות והתפעוליות שלנו, נכנסנו למחצית השנייה של 2021 בתנופה מעודדת, אשר נותנת לנו ביטחון באפשרויות הצמיחה שלנו. אנו מתקדמים בצורה משמעותית לעבר היעדים הפיננסיים אשר הצבנו לעצמנו ולעבר מימוש החזון שלנו להיות ספק הפתרונות המוביל בתחום פתרונות ה-IoT התעשייתיים".
תוצאות הרבעון השני של 2021
סך ההכנסות עלה ב-30% והסתכם ב-33.5 מיליון דולר בהשוואה ל-25.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות משירותים הסתכמו ב-18.1 מיליון דולר (54% מההכנסות), בהשוואה ל-16.4 מיליון דולר (64% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ממוצרים, אשר מניעים הכנסות עתידיות משירותים, הסתכמו ב-15.5 מיליון דולר (46% מההכנסות), בהשוואה ל-9.4 מיליון דולר (36% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי הסתכם ב-16.0 מיליון דולר (48% מההכנסות) בהשוואה ל-14 מיליון דולר (55% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי משירותים הסתכם ב-11.4 מיליון דולר (63% מההכנסות משירותים) בהשוואה ל-10.7 מיליון דולר (65% מההכנסות משירותים) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ממכירת מוצרים הסתכם ב-4.6 מיליון דולר (30% מההכנסות ממכירת מוצרים) בהשוואה ל-3.4 מיליון דולר (35% מההכנסות ממכירת מוצרים) ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות מכירה, הנהלה וכלליות הסתכמו ב-13.4 מיליון דולר, בהשוואה ל-12.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות מחקר ופיתוח הסתכמו ב-2.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
ההפסד הנקי המיוחס לבעלי המניות הרגילות הסתכם ב-2.6 מיליון דולר או 8 סנט למניה רגילה בדילול מלא (בהתבסס על היצע מניות משוקלל וממוצע של 34.9 מיליון מניות), בהשוואה להפסד נקי של 3.8 מיליון דולר או 13 סנט למניה רגילה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד (בהתבסס על היצע מניות משוקלל וממוצע של 29.4 מיליון מניות).
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP המיוחס לבעלי המניות הרגילות הסתכם ב-1.4 מיליון דולר או 4 סנט למניה רגילה ו-3 סנט למניה בדילול מלא (בהתבסס על היצע מניות משוקלל וממוצע של 34.9 מיליון מניות רגילות ו-43.1 מיליון מניות רגילות בדילול מלא), שיפור בהשוואה לרווח על בסיס non-GAAP של 789 אלף דולר או 3 סנט למניה רגילה ו-2 סנט למניה בדילול מלא (בהתבסס על היצע מניות משוקלל וממוצע של 29.4 מיליון מניות רגילות ו-36.6 מיליון מניות רגילות בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. (ראו הפסקה מטה באשר למידע נוסף אודות נתונים פיננסיים על בסיס Non-GAAP, EBITDA מתואם והתאמתם לרווח/ הפסד על בסיס GAAP).
ה-EBITDA המתואם על בסיס non-GAAP הסתכם ב-2.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-EBITDA מתואם של 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. (ראו הפסקה מטה באשר למידע נוסף אודות נתונים פיננסיים על בסיס non-GAAP, EBITDA מתואם והתאמתם לרווח/ הפסד על בסיס GAAP).
נכון לסוף הרבעון השני, יתרת המזומנים ושווי המזומנים של החברה הסתכמה ב-39.9 מיליון דולר וההון החוזר הסתכם ב-53.3 מיליון דולר.

מידע אודות שיחת הוועידה
הנהלת פוורפליט תארח שיחת ועידה היום (יום חמישי ה-5 באוגוסט, 2021 בשעה 15:30 (שעון ישראל) שתדון בתוצאות.
כריס וולף מנכ"ל פוורפליט ונד מברומאטיס סמנכ"ל הכספים יארחו את השיחה ויהיו זמינים למענה על שאלות מצד אנליסטים Sell-Side ובעלי מניות מוסדיים משמעותיים. להאזנה לשיחה יש לחייג מישראל 973-528-0011, מארה"ב יש לחייג 888-506-0062. יש להשתמש בקוד הגישה: 284878.
השיחה תשודר סימולטנית באתר החברה ותהיה זמינה להאזנה חוזרת באזור קשרי המשקיעים באתר החברה בכתובת ir.powerfleet.com.

**תרגום זה הינו תרגום נוחות בלבד. הנוסח המחייב הינו הנוסח בשפה האנגלית.**

אודות פוורפליט
פוורפליט (נאסד"ק ותל אביב: PWFL), היא מובילה עולמית וספקית של פתרונות IoT ו-M2M אלחוטיים מבוססי מנויים לאבטחה, שליטה, מעקב, ניטור וניהול משאבים ארגוניים בעלי ערך גבוה כגון משאיות תעשייתיות, נגררים לטרקטורים, מכולות, מטען וכלי רכב וציי רכב ומשאיות. מטה החברה ממוקם בוודקליף לייק, ניו ג'רזי, עם משרדים פרוסים ברחבי העולם. הטכנולוגיות מוגנות הפטנט של פוורפליט מספקות מענה לצרכים של ארגונים לנתר ולנתח את נכסיהם בכדי להגדיל את היעילות והפרודוקטיביות, להפחית עלויות ולשפר את הרווחיות. ההיצע שלנו נמכר תחת המותגים העולמיים PowerFleet, ,Pointer ו-Cellocator. למידע נוסף, בקרו באתר www.powerfleet.com, תוכן האתר אינו חלק מהודעה זו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il