TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ERP Logic תטמיע ERP בענן של SAP בחברת סינרג'י אנרגיה – ב-5 מיליון ש"ח


SAP
חברת ERP Logic, שותפה עסקית של חברת SAP המתמחה בייעוץ ויישום של מערכות SAP, תבצע בקרוב פרויקט טרנספורמציה דיגיטלית והטמעת מערכת ERP בענן מבית SAP
בחברת סינרג'י אנרגיה. החברה תטמיע את פתרוןSAP Business ByDesign הכולל ורטיקל ייעודי לניהול חברות אנרגיה וחברות פרויקטליות. משך ההתקשרות הינו חמש שנים וכולל את הקמת המערכת ותחזוקתה בהיקף של 5 מיליון שקלים.

מדובר באחד מפרויקטי ה- ERP הבולטים והחדשניים שיבוצעו בישראל בשיטת מימוש Best Practice במסגרתו יוטמע בכל חברות הקבוצה פתרון SAP Business ByDesign והמערכות הארגוניות של החברה יועברו לתשתית ענן של SAP ולמערכת ERP אחת מרכזית.

מערכת SAP Business ByDesign היא פתרון ERP בענן של SAP המותאם לארגונים מסדר גודל בינוני. המערכת הינה פלטפורמה דיגטלית חדשנית – מערכת אחת הכוללת את כל המודולים הנדרשים לארגון מסדר גודל בינוני: פיננסים, תקציב, כספים, רכש, CRM, BI, אנלטיקה, ייצור, ניהול פרויקטים, M&O וכוללת תמיכה בעשרות לוקליזציות ורגולציות בינלאומיות. בנוסף תומכת המערכת בעשרות ורטיקלים ובין השאר, כוללת פתרון ורטיקאלי לניהול חברות אנרגיה מתחדשת כולל מודולים מתקדמים לניהול פרויקטי ייזום והקמה לאנרגיה סולארית ופרויקטי תחזוקה שוטפת.

המערכת תאפשר לחברת סינרג'י, בין היתר, תמיכה ברכישת חברות אנרגיה מחו"ל והכנסתם תחת חברת האם, אפשרות לדיווח מאוחד לבורסה, ניהול רב חברתי ואינדקס חשבונות גלובאלי תוך שימוש בהתראות ומנגנוני בקרה לניהול תהליכים חוצי חברה, ויישום תובנות עסקיות בזמן אמת

המערכת תהיה זמינה למשתמשי קצה מכל מחשב או טלפון סלולרי חכם, וכוללת שימוש רחב בפלטפורמת HANA SAP המעניקה למשתמשים את היכולת לבצע ניתוחים עסקיים וניתוח ביצועים כספיים בזמן אמת באמצעות מאות דו"חות מובנים.

סינרג'י הינה חברה גלובלית יזמית להפקת אנרגיה מתחדשת ומהווה חלוצה ופורצת דרך בתחום. קבוצת סינרג'י פועלת בתחום האנרגיה ומתמקדת בייזום, פיתוח, הקמה, מימון, הפעלה ואחזקה לטווח ארוך של פרוייקטי אנרגיה מתחדשת בתעשייה, קרקעות, גגות, מאגרי מים, קירוי חניונים ואנרגיית רוח.

אביעד מור, מנכ"ל סינרג'י, מסר: "החלטנו להטמיע מערכת מתקדמת כדי לשפר את יעילותה התפעולית של סינרג'י ולהיערך להגברת הצמיחה – הן אורגנית והן באמצעות רכישות. מניע מרכזי לפרויקט הינו הגידול שחווה סינרג'י בשל מגוון פרויקטי אנרגיה חדשים בישראל ובחו"ל, מה שהביא לכך שנוצר מנעד רחב של פרויקטים מורכבים ומבוזרים ואחד מיעדי הפרויקט הוא לאחד תהליכי עבודה, נהלים ליצר אמת ארגונית אחת תוך שימוש במנגנוני ניתוח ואנליטיקה מתקדמים ממערכת ה- SAP".

לדברי רגב גורן סמנכ"ל התפעול והנדסה ורן אלדן מנהל הרכש של סינרג'י אנרגיה, המנהל את פרויקט ה- ERP – "המערכות הטכנולוגיות והדיגיטציה של נהלי העבודה הן חלק בלתי נפרד מהקדמה בחברה שלנו, אנו רואים בשותפות עם חברת ERP Logic וחברת SAP עוגן מרכזי לחיזוק האיתנות של הקבוצה בשוק המקומי והגלובאלי."

לדברי ארז דהן, מנכ"ל ERP Logic : "פרויקט זה הינו שילוב פתרון ורטיקלי לתחום האנרגיה המתחדשת המותאם מראש, מערכת מידע מתקדמת בענן ומבוסס על הבנת התפקיד הקריטי של הטמעת מערכת מרכזית בזמן מואץ, בעידן החדש לקוחות מכוונים ליישומים סטנדרטיים, מהירים ומוגדרים מראש עם ערך מוסף גבוה והליכי הטמעה ברורים אשר יניחו את התשתית לצמיחה גלובאלית ועסקית."

"חברת ERP Logic מעסיקה כיום כ - 200 מומחי SAP העוסקים בהטמעה של מערכות SAP ביניהם מעל 130 יועצי ERP SAP מוסמכים של מערכת SAP Business ByDesign. לאורך העשור האחרון ביצעה חברת ERP Logic כ - 150 הטמעות של המערכת במגוון רחב של לקוחות, בדגש על לקוחות ממגזר ה- Small & Medium Business."

גילי לבקוביץ, מנהל פעילות SAP Business ByDesign בישראל: "SAP Business ByDesign הוא אחד מפתרונות הענן הצומחים ביותר של SAP ולא בכדי. הפתרון מהווה פלטפורמה דיגטלית לניהול העסק, ומקדם חדשנות וצמיחה בארגון. חברת סינרג'י בחרה בפתרון היות והבינה כי הפתרון יתמוך באסטרטגיית החברה לצמוח ולהתרחב לשווקים נוספים בישראל ובעולם. בנוסף, הפתרון יספק יכולות ניהול ובקרה הן ברמה התפעולית והן ברמה הניהולית. חברת SAP גאה להיות חלק מפרויקט חדשני ומקיף כזה בשיתוף עם חברתLogic ERP כהמשך ישיר לשיתוף הפעולה הקיים והפורה בין החברות."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il