TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לשכת שמאי מקרקעין: נווה עופר בין חמש השכונות שעתידות לעשות את הקפיצה הנדל"נית בשנים הקרובות


פרויקט view של יוסי אברהמי קרדיט הדמייה וויופוינט
בפרויקט VIEW של יוסי אברהמי עלו המחירים ב- 25% בשלוש שנים. (לשעבר "תל כביר")
בדיקה שביצעו בלשכת שמאי המקרקעין בישראל בהובלת חיים מסילתי מסמנת את השכונות שעתידות לעשות את הזינוק הנדל"ני המשמעותי ביותר בחמש השנים הקרובות בישראל. בין השכונות שנבחרו נמצאת שכונת נווה עופר (לשעבר "תל כביר") בדרום תל אביב.

נווה עופר הוקמה בסוף שנות ה-60 של המאה הקודמת וזוכה בשנים האחרונות לפריחה והתעוררות נדל"נית. השכונה כוללת כיום 3,000 יח"ד בבינוי מיושן אך היא נהנית ממדיניות תכנונית יוצאת דופן כתוצאה מכך שמדובר באחת השכונות עם שטחי הציבור הנרחבים ביותר בתל אביב, מה שמביא לצפיפות נמוכה יחסית.

לפי מסמך המדיניות של עיריית תל אביב, מתוכננת התחדשות עירונית נרחבת בשכונה. על פי המסמך, סך הקיבולת לשכונה לאחר יישום פרויקטים של התחדשות עירונית עומד על 8,900 דירות חדשות, ובסך הכל צפויה השכונה להגיע ל-23 אלף תושבים במימוש מלא של פרויקטים להתחדשות עירונית.

חברת יוסי אברהמי בונה בשכונה את פרויקט VIEW, שכולל 100 יח"ד בשני בניינים, בני 11 ו- 14 קומות, המוצבים מעל קומת מסחר וחניון תת קרקעי פרטי. הפרויקט בנוי ומאוכלס בימים אלה ממש, ונותרו 4 דירות אחרונות למכירה, בנות 4 ו- 5 חדרים, במחיר של החל מ- 3.39 מיליון ₪.

לדברי יפה סדן, סמנכ"לית השיווק והמכירות בחברת יוסי אברהמי: "הפרויקט עומד בפני סיום האכלוס, ובמהלך שנות השיווק שלו מחירי הדירות עלו ביותר מ- 25%. דירות גדולות הן מוצר מבוקש ונדיר בתל אביב. בד"כ המחיר שלהן מתחיל ב-5 מיליון שקל, וכאן המחיר האטרקטיבי לצד ההתפתחות האזורית וההשקעה של עיריית תל אביב בהתחדשות העירונית בשכונה ובשכונות הסמוכות, מביאים לגידול בביקושים ובהתאם גם לעליית מחירים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il