TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה טבע מפרסמת דו"ח ESG המוקדש לפעילותה בישראל


טבע
דו"ח ESG המוקדש לפעילותה בישראל, סביבה, חברה וממשל תאגידי לשנת 2020
ההשפעה הכלכלית של טבע בישראל בשנת 2020* כוללת:

# חיסכון של כ-1.5 מיליארד ₪ בשנה למערכת הבריאות ולמטופלים בזכות השימוש בתרופות גנריות
# תרומה כלכלית לתוצר המקומי הגולמי של ישראל בזכות תעסוקה ישירה ועקיפה, ייצוא מעל 200 מוצרים ל-54 מדינות בעולם וייצור ישיר המסתכמת ב-15.4 מיליארד ₪
# בנוסף ל-4.1 מיליארד שקלים בהכנסות משכר
* בהסתמך על ניתוח בלתי תלוי שערכה חברת Matrix Global Advisors

ב-3 השנים האחרונות טבע השקיעה מעל ל-18 מיליון ₪ באתריה השונים בישראל לצורך הפחתת ההשפעה הסביבתית ומענה לדרישות הרגולציה
והצליחה לצמצם את צריכת האנרגיה הכוללת בכ-20%, להפחית את צריכת המים ב-17%, ולהקטין את טביעת הרגל הפחמנית שלה בשיעור של 16%

תל אביב, 25 ביולי 2021 – חברת טבע מפרסמת היום את דוח ההתקדמות שלה בנושא סביבה, חברה וממשל תאגידי ESG)) במדינת ישראל. זו פעם ראשונה שהחברה מפרסמת דוח ייעודי ומפורט לפעילות בישראל, בהמשך לדוח הגלובלי שפורסם בחודש מאי האחרון.

הדו"ח מציב יעדים גלובליים חדשים של החברה, הכוללים, בין היתר, השקת 8 תוכניות להגדלת הגישה לתרופות ברחבי העולם עד שנת 2025 לאוכלוסיות מוחלשות, והפחתת פליטת גזי החממה מסוג 1 ו-2 בכ-33% עד שנת 2030, הפחתת הכמות הכוללת של חומרי אריזה ליחידת מנה, שיפור הנצילות האנרגטית בכ-10%, הרחבת נגישות תרופות למטופלים באמצעות שילוב תרופות נוספות בסל התרופות ועוד.

עמליה אדלר וקסמן, מנהלת תחום ה- ESG הגלובלי בטבע:
"אנו גאים לשתף את דוח ההתקדמות השנתי שלנו להרחבת האימפקט של טבע בתחומי הESG. זהו הדוח הראשון הייעודי לישראל, בנוסף לדוח הגלובלי שפורסם לאחרונה, אשר מציג את העשייה שלנו בדגש על אתרי טבע בישראל ועל הקשר הייחודי שלנו עם החברה והמטופלים במדינה בה נוסדה טבע.
בדוח זה אנו מציגים את המעורבות הפעילה שלנו בקידום הפצת החיסונים בישראל ומעורבות טבע-סלא באיתור פתרונות יצירתיים אשר הבטיחו את שינוע החיסונים במהירות, בבטיחות וללא פחת, לכ-5 מיליון המחוסנים שנהנו מהם עד כה בכ-400 נקודות קצה, מצפון ועד דרום.

אנו מקווים שהדוח יספק נקודת מבט חדשה עבורכם אודות העשייה הנרחבת של טבע לקידום ESG בישראל וישקף נאמנה את המחויבות האמיתית שלנו לייעוד ולערכים שלנו".

להלן נקודות מרכזיות מהדו"ח:

מבצע החיסונים המוצלח בישראל

טבע, באמצעות חברת הפצה שלה בישראל סלא, שימשה במהלך תקופת הקורונה כשותפה של משרד הבריאות והובילה את הקליטה וההפצה של מיליוני מנות חיסון קורונה לכ-400 נקודות קצה, מצפון ועד דרום. התמיכה של טבע-סלא בפרויקט הלאומי "לתת כתף" אפשרה למדינה ולקופות החולים לחסן כ-5 מיליון (מעודכן לאחד במאי 2021) ישראלים בפרק זמן קצר מאד.

טבע-סלא ניהלה את תהליך הפצת החיסונים בהתאם לסטנדרטים פרמצבטיים מחמירים של איכות ובטיחות ובמינימום "בזבוז" או "פחת" של מנות חיסון יקרות, וזאת, בזכות שיטת אריזה ייחודית בעולם שהחברה פיתחה במיוחד עבור המבצע. השיטה מאפשרת את התאמת מספרם של הבקבוקונים במגשי החיסונים לצרכים הספציפיים של כל נקודת חיסון, וזאת מבלי לסכן את יעילות החיסונים.

טבע-סלא נדרשה למצוא פתרונות יצירתיים לאתגרי הרכש של המקפיאים הייחודיים מסוג Ultra-Low Temperatures Freezers שהיו במחסור עולמי עקב ביקושים חסרי תקדים, וכן לסוגיות של אבטחה, שינוע, אירוז מחדש, פרוטוקול בדיקות איכות רוקחיות ועוד.

טבע מבטיחה אספקת תרופות סדירה למיליוני המטופלים בישראל וברחבי העולם

במהלך משבר הקורונה, טבע המשיכה לייצר אספקה שוטפת של תרופות לכ-200 מיליוני המטופלים שהיא משרתת ברחבי העולם, מידי יום, כמו גם בישראל. טבע מציעה את "ארון התרופות" הגדול ביותר בתעשיית הפארמה הגלובאלית, שמונה כ-3,000 תרופות שונות. למרות כל הקשיים שיצר משבר הקורונה, החברה המשיכה לספק ברציפות את התרופות לבתי המרקחת ובתי החולים. כספק מרכזי של בתי החולים בישראל, טבע דאגה שלא ייווצר מחסור במוצרים בסיסיים כמו תמיסות עירוי ומוצרי חיטוי, בעוד שבמדינות אחרות בעולם ניסו להלאים מוצרים אלה כדי להתמודד עם החוסרים המקומיים.

מיד עם תחילת משבר הקורונה התעורר ביקוש גלובלי בהיקפים חסרי תקדים לציוד רפואי, תרופות עירוי ומוצרי חיטוי (אנטיספטיקה). טבע ישראל, כספק מרכזי למערכת הבריאות, נרתמה לאיתור חלופות ומענים מתאימים כאשר הייצור המקומי לא יכול היה לעמוד עוד בביקושים הגוברים. ההתגייסות המידית של החברה, והקשרים הבינלאומיים של טבע כחברה גלובלית לצד יכולות, נחישות ויצירתיות אנשיה, הם אלו שאפשרו אספקה שוטפת של מוצרי חיטוי ותרופות לבתי החולים ולצוותים הרפואיים בישראל גם בעת המחסור העולמי. בנוסף, לתמיכה בשותפים ויצרנים מקומיים שנזקקו לחומרי גלם לטובת המשך ייצור שוטף.

ההשפעה הכלכלית החיובית של טבע על כלכלת ישראל
כמעסיקה וחברה יצרנית, טבע מייצרת משרות ותורמת לתוצר הכלכלי בישראל. מעבר להוצאות ישירות, תשלומי טבע בישראל מניעים סדרה של מעגלי הכנסות והוצאות עקיפים אשר תומכים במשרות נוספות ובכך מרחיבים את התוצר המקומי הגולמי (התמ"ג – GDP) של המשק הישראלי.

ההשפעה הכלכלית של טבע בישראל בשנת 2020 כוללת תמיכה בכ-21,500 משרות ישירות ועקיפות, תרומה של 15.4 מיליארד שקל (2.5 מיליארד דולר) לתוצר המקומי הגולמי של ישראל לרבות בזכות יצוא של מעל ל-200 מוצרים ל- 54 מדינות בעולם, וייצור של 4.1 מיליארד שקלים (1.2 מיליארד דולר) בהכנסות משכר על תעסוקה (מדד לשכר העובדים המצרפי(. בנוסף, ממצאי "דוח ההשפעה הכלכלית לשנת 2020" מציגים חיסכון שלא יסולא בפז למערכת הבריאות ולמטופלים בישראל העומד על כמיליארד שקלים וחצי, בכל שנה, מעצם השימוש בתרופותיה הגנריות של טבע.

טבע השיקה 25 שיתופי פעולה חדשים בתחום האקדמיה
טבע השיקה במהלך השנה את פעילות 'טבע אקדמיה' – מיזם חדש לקידום מחקר ופיתוח של תרופות מקור פורצות דרך בתחומי האונקולוגיה והאימונותרפיה, מערכת העצבים המרכזית ומערכת הנשימה. במסגרת המיזם מופו כ-400 מעבדות בישראל והושקו כ-25 שיתופי פעולה חדשים לפיתוח תרופות חדשניות עם חוקרים נבחרים מ-6 אוניברסיטאות מובילות בישראל (מכון וייצמן למדע, הטכניון, אוניברסיטת ת"א, האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת בן גוריון ובר-אילן).

בנוסף החברה הקימה את פורום Bio-Innovators – פורום המונה עשרות דוקטורנטים ופוסט-דוקטורנטים הנהנים מחונכות של אנשי טבע ואף מפתחים מיזמים וחברות סטארט-אפ בעולמות מדעי החיים וביומד, כחלק מתחרות ייחודית (BIO-MIX), שיזמה ומובילה החברה.

תרומת טבע לחברה בישראל
טבע מחויבת לשיפור הבריאות של אזרחי ישראל ועל כן, בנוסף לתרומת תרופות וציוד רפואי נרחב, במהלך תקופת הקורונה, טבע הגדילה את תקציב התרומות שלה במיליוני שקלים לתמיכה בארגונים ועמותות, המסייעים לציבור המטופלים בישראל. סך התרומות של טבע בישראל בשנת 2020 (לא כולל שווי התנדבות) עמד על כ-6 מיליון ₪ והוא כולל תרומת תרופות ל'חברים ברפואה', תרומת תרופות ניסיוניות לטיפול בנגיף הקורונה ותרומות לתמיכה בארגונים ועמותות המסייעים למטופלים (מד"א, ער"ן, ג'וינט, איחוד הצלה, עמותת Caregivers ועוד).

התנדבות עובדים
טבע עודדה ותמרצה את אלפי עובדיה בישראל להתנדב ולתרום לארגונים השונים במהלך משבר הקורונה, וזאת תוך שמירה על בריאותם וביטחונם.

עובדי טבע ישראל נרתמו לעריכת שיחות טלפוניות קבועות עם אזרחים וותיקים ובשותפות עם עמותת 'יד שרה', נתנו מענה למצוקה הנפשית עמה התמודדו. בנוסף, עובדי טבע התגייסו לאריזת סלי מזון בקבוצות קטנות, מאות עובדים התנדבו בפרויקט 'סיוע לחיים' של ארגון 'לתת' במסגרתו חילקו ארוחה חמה לניצולי שואה נזקקים, בראש השנה חולקו עוגות דבש לניצולי שואה בשותפות עם עמותת 'עמך'. כמו כן, עובדי טבע חילקו כ-300 דובוני החלמה, בשווי של מעל 20 אלף ₪, לחולי קורונה במחלקות הקורונה, ובמחלקות אונקולוגיות בבתי חולים שונים ברחבי הארץ.בטבע בישראל ישנה מסורת קבועה לאיסוף מוצרים לנזקקים כאשר השנה המיקוד היה תמיכה במשפחות נפגעות קורונה. השנה נאספו תיקים לילדים העולים לבתי הספר וכן, מעילים בעונת החורף.

דאגה לעובדים
אף לא אחד מעובדי טבע בישראל נפגע מאיבוד עבודתו בשל משבר הקורונה. טבע הייתה מהחלוצות בישראל שאפשרו לעובדיהן שאינם יכולים לעבוד מהבית ואינם מחויבים לבוא פיזית לאתרי החברה לצאת לחופשה בתשלום על חשבון החברה.

חברת טבע בישראל מחויבת לבריאות, בטיחות ורווחת עובדיה, ועל כן, מיד עם פרוץ משבר הקורונה הוגדרה מעטפת תמיכה נרחבת אשר באה לתת מענה למורכבות ולאתגרים הצפויים.

גובשו עקרונות היסוד של שמירה על בטיחות וביטחון העובדים, המשכיות עסקית עבור 200 מיליון מטופלי טבע בישראל ובעולם והקפדה על יישום מדיניות מחמירה וקפדנית של ההנחיות.
יישום כלים והנחיות מחמירות לבטיחות ושמירה על בריאות העובדים בכל ההיבטים הקשורים לעבודתם בארגון כדוגמת: מעבר לעבודה בפלטפורמות וירטואליות, אמצעי חיטוי והגנה מוגברים, הגדלת מס' העובדים הזכאים למחשב נייד, סגירת חדרי הישיבות, שינויים בעמדות עבודה ועוד.
שינוי סדרי עבודה באתרים השונים בטבע בישראל בהתאמה לאופי ומאפייני הפעילות בכל אתר. בין השינויים שבוצעו: ריווח ההסעות לעובדים ובהתאם, הגדלת מספרן, עבודה בקפסולות וביטול חפיפה בין משמרות עבודה ועוד.
טבע קראה לכלל העובדים להתחסן ולהבטיח את חוסנו הבריאותי של הציבור הרחב בישראל ותמשיך לקיים את כל ההמלצות וההנחיות של הממשלה (הן בנוגע לחיסונים והן בכלל) אשר נועדו להבטיח את בריאותם וביטחונם של העובדים.

אודות טבע
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE & TASE: TEVA) מפתחת ומייצרת תרופות לשיפור חייהם של אנשים מזה למעלה ממאה שנה. אנו מובילים גלובליים בגנריקה ובתרופות ייחודיות, עם פורטפוליו הכולל יותר מ- 3,500 מוצרים בכמעט כל תחום טיפולי. בכל יום, קרוב ל-200 מיליון אנשים ברחבי העולם נוטלים תרופה של טבע, הודות לאחת ממערכות התפעול הגדולות והמורכבות בתעשייה הפרמצבטית. נוסף על מעמדנו המבוסס בגנריקה, יש לנו פעילות מחקר חדשני משמעותית התומכת בפורטפוליו המוצרים הייחודיים והביופרמצבטיים הגדל שלנו. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר www.Teva.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il