TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן מרתון רוכשת 50 דונם בלוד ב- 125 מיליון שקל


השותפים בקרן מרתון צילום רמי זרנגר
הקרן מדווחת על השלמת גיוס הקרן הראשונה בהיקף של כ- 425 מיליון שקל
קרן מרתון להשבחת נדל"ן רוכשת מידי חברת דלק תעשיות 50 דונם במרכז לוד עליהם ממוקם מפעל דלקול, בתמורה ל- 125 מיליון שקל. בכוונת מרתון להוביל קידום תב"ע לשינוי שימושים מתעשייה ולוגיסטיקה לייעוד הקרקע למגורים, מסחר ותעסוקה, תוך הגדלה משמעותית של זכויות הבניה באזור. מהלך זה ייעשה בשיתוף פעולה עם עיריית לוד וכלכלית לוד.

במסגרת התוכנית, התואמת את מדיניות עיריית לוד, המפעל יפונה, הקרקע תנוקה ותקודם תוכנית של אלפי יחידות דיור, הכוללת שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור.
השטח שנרכש ממוקם במרכז העיר, בסמוך לתחנת הרכבת לוד מרכז, התחנה השנייה בהיקף פעילותה בארץ, ובצמוד לשכונות הס - גולדברג, פרדס שניר וגני אביב. תכנית זו מצטרפת לתנופת הבנייה, ההתחדשות והפיתוח של העיר לוד, הכוללת מגורים, השקעות בתשתיות, אזורי תעסוקה ומסחר, בשדרוג התחבורה וחיבור העיר לצירים מרכזיים, באמצעות הרכבת, המטרו ופרויקט "מהיר לעיר".

מוטי קירשנבאום, יו"ר קרן מרתון, ציין כי: "לאחר בחינת מעמיקה של מספר חודשים הגענו למסקנה ברורה כי ישנו פוטנציאל משמעותי בלוד. האירועים הביטחוניים האחרונים אינם משנים בהכרח את הפוטנציאל שעתיד להגיע למימוש בעוד כ- 4 שנים לאחר השבחת הקרקע. בשנים האחרונות לוד נהנית מצמיחה ופיתוח גבוהים והפכה ליעד מבוקש עבור משפחות הרוצות לגור בקרבה לתל אביב". קירשנבאום הוסיף כי "הקרקע אותה רכשה מרתון נמצאת באחד המיקומים המעניינים ביותר ואנו בטוחים ששינוי היעוד בהיקף כה משמעותי של יחידות דיור, תוך התחשבות בסביבה ובצרכי התושבים, ישפיע לטובה לא רק על הפרויקט אלא על כל המרחב סביב".

בתוך כך מדווחת מרתון כי השלימה את גיוס הקרן הראשונה בהיקף של כ- 425 מיליון שקל. משקיעי העוגן בקרן מרתון הם אלטשולר-שחם, לאומי פרטנרס, קרן הפנסיה גלעד, קרן הפנסיה של המורים והגננות וכן שותפי הקרן שהשקיעו באופן אישי לצד משקיעים פרטיים נוספים. בעסקה הנוכחית הצטרפה קרן רובי קפיטל כמשקיע פיננסי.

מרתון הינה קרן המתמחה באיתור הזדמנויות, ניהול והשבחת נדל"ן בעל מורכבות גבוהה בישראל. את הקרן הקימו מוטי קירשנבאום, מבעלי השליטה בחברת "מגדלי הים התיכון", יובל גייער ואיתמר גירון המכהנים כשותפים מנהלים של הקרן. שלושת השותפים מביאים איתם ניסיון עשיר בנדל"ן, יזמות, השקעות ומימון.

מרתון מתמקדת בעסקאות השבחה, בנכסים באזורי ביקוש שנחשבים ליציבים ובעלי פוטנציאל השבחה משמעותי במגוון תחומים: מגורים, מסחר, מרכזים לוגיסטיים, תעסוקה ותיירות. על פי אסטרטגיית הקרן, פעילות ההשבחה תעשה תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים, שמירה על ערכים חברתיים וסביבתיים. בנוסף, הפעילות תעשה בשיתוף הרשויות השונות על מנת לייעל את תהליכי ההשקעה וההשבחה

את קרן מרתון ייצגו בעסקה עורכי הדין ורד גיטרמן ורז שופט פלטי ממשרד גולדפרב זליגמן.

בתמונה: השותפים בקרן מרתון מימין - איתמר גירון, מוטי קירשנבאום, יובל גייער. צילום רמי זרנגר


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il