TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלסטיק משיקה אפשרויות רכישה חדשות על גבי גוגל קלאוד מרקטפלייס לאחרונה נבחרה ע"י גוגל כ"שותפה של השנה" לשנת 2019

חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC), המפתחת של Elasticsearch ו-Elastic Stack, הודיעה על אפשרויות חדשות לרכישת Elasticsearch Service באמצעות גוגל קלאוד מרקטפלייס ומתן גישה קלה יותר לשירות Elasticsearch על גבי גוגל קלאוד. לקוחות החברה יכולים לרכוש רשיון גולד ופלטינום חודשי וכן רשיון שנתי ל Elasticsearch Service באמצעות גוגל קלאוד מרקטפלייס.
רשיון גולד ופלטינום חודשי של Elasticsearch ורשיון שנתי כוללים תכונות מתקדמות כגון למידת מכונה, התראה ותמיכה מתקדמת ללקוחות. רישיון פרימיום מעניק לארגונים גישה לרמת תמיכת לקוחות גבוהה יותר כדי להבטיח את יכולתם להטמיע ולנהל בקלות את הפתרונות של Elastic באמצעות סיוע וההדרכה של מומחים. בנוסף, הארגונים יוכלו להמשיך למנף את החשבון שלהם בגוגל קלאוד וכן לאחד את התשלום על Elasticsearch Service עם התשלום על שירותי גוגל קלאוד אחרים.



לאחרונה הכריזה גוגל על אלסטיק כ"שותפה של השנה" לשנת 2019 - Google Cloud Technology Partner of the Year - בתחום ניהול דאטה. בנוסף אלסטיק המשיכה להרחיב את האינטגרציה שלה עם גוגל והוסיפה תמיכה בשלושה אזורי גוגל קלאוד נוספים בפינלנד, הולנד וטיוואן ובכך הגדילה את המספר הכולל של האזורים הנתמכים ברחבי העולם ל-16.
"המחויבות של גוגל קלאוד לפתרונות קוד פתוח כגון Elasticsearch מקלה על הלקוחות לבנות ולהשתמש במהירות באפליקציות, עם חווית נגישות מבוססת ענן", אמרה מנבינדר סינג (Manvinder Singh), מנהלת שותפויות בגוגל קלאוד. "בחרנו באלסטיק כשותף הטכנולוגי שלנו לשנת 2019 בתחום ניהול דאטה בשל ההצלחה של אלסטיק לסייע ללקוחות הפועלים על גבי פלטפורמת גוגל קלאוד, להעניק חווית מוצר פשוטה וכן בשל המחויבות העמוקה שלהם לסייע ללקוחות להשתמש ביכולת חיפוש בסביבה פתוחה."
"אנחנו יוצרים שותפות עמוקה עם גוגל קלאוד, שהופכת בעיות עיסקיות לפתרונות מותאמים אישית לחיפוש ארגוני, Observability וסקיוריטי" אמר קרייג גריפין, סמנכ"ל פיתוח עיסקי באלסטיק. "השילוב החזק של שירות Elasticsearch בפלטפורמת גוגל קלאוד (GCP) מציע ללקוחות חווית משתמש פשוטה וקלה יותר, תוך שהוא מאפשר ללקוחות הארגוניים הגלובליים להסתמך יותר בקלות על הטכנולוגיה הפתוחה והחינמית שלנו."


אודות אלסטיק:
חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC) מפתחת פתרונות חיפוש, observability וסקיוריטי מבוססי קוד פתוח, הפכה להיות שם נרדף לחיפוש של כל דבר מחוץ לרשת האינטרנט הציבורית. הפתרונות בנויים על בסיס Elastic Stack הניתן להטמעה בכל מקום. החל מאיתור מסמכים, דרך ניטור תשתית ועד ציד איומי אבטחה, אלסטיק הופכת את הנתונים החיוניים לנגישים בזמן אמת. אלפי ארגונים ברחבי העולם, ביניהם Cisco, eBay, Goldman Sachs, Microsoft, The Mayo Clinic, NASA, The New York Times, Wikipedia ו-Verizon משתמשים באלסטיק כדי להפעיל מערכות קריטיות.

החברה נוסדה ב 2012 על ידי שי בנון, מנכ"ל החברה כיום, אורי בונס, סטיבן שורמן וסיימון וילנאואר. באוקטובר 2018 החברה יצאה להנפקה בבורסת ניו יורק וכמעט והכפילה את שוויה ביום הראשון למסחר. אלסטיק הינה חברה מבוזרת, הרשומה בהולנד ומעסיקה מעל 1500 עובדים ב- 35 מדינות בכל העולם. החברה מעסיקה כ- 10 עובדים בישראל, מהצפון ועד הדרום, והיא נמצאת בתהליך פתיחת חברה בישראל וגיוס עובדים נוספים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il