TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"מפגש משפחתי" בחסות בית המשפט


רשות המיסים
נעצרו שני בני משפחה הקשורים בעבירות מס של חשבוניות פיקטיביות בשתי פרשיות שונות לחלוטין
באופן מקרי לגמרי, נעצרו אתמול שני בני משפחה והובאו לבית משפט השלום בבאר שבע באותה עת, שניהם חשודים בעבירות של הפצת חשבונות פיקטיביות, אך בשתי פרשיות שונות לחלוטין.

אבו מועמר מהדי, בן 30 מרהט, נעצר אתמול בבוקר בחשד שהוציא חשבוניות מס פיקטיביות על שם העוסק "אלשריף איהאב" בהיקף של כ- 4.5 מיליון ₪ וכן פעל להמציא חשבוניות מס פיקטיביות בהיקף של כ- 3.6 מיליון שיקוזזו כהוצאות פיקטיביות בספרי העוסק. מהדי נעצר כתוצאה מחקירה של מחלקת ביקורת חשבונות במע"מ חדרה.

על פי המופיע בבקשת המעצר, הגיעו אתמול לפנות בוקר, מבקרי חשבונות ממשרד מע"מ חדרה בשיתוף עם חוקרי מחלקת חקירות מע"מ באר שבע, לביתו של החשוד וערכו שם חיפוש. בני משפחתו של החשוד מסרו כי הוא אינו בבית, אך במהלך החיפוש, נמצא החשוד מסתתר באחר החדרים, נעצר ונלקח לחקירה . במהלך החיפוש נמצאו ונתפסו מסמכים הקושרים אותו לביצוע העבירות המיוחסות לו.

כבוד השופט חיים פס מבית משפט השלום בבאר שבע, נעתר לבקשת היחידה החוקרת ופסק לו ערבות עצמית על סך 75,000 ₪ בנוסף לשתי ערבויות צד ג' על סך 75,000 ₪ כל אחת והפקדה כספית על סך 10,000 ₪. כמו כן נקבע צו עיכוב יציאה מן הארץ ואיסור יצירת קשר עם מי מהמעורבים בפרשה.

אבו מועמר חליל , בן 28 מרהט, נעצר אתמול בחשד שבשנים 2017-2016 ניהל תיק עוסק מורשה, במסגרתו פעל לכיסוי חשבונאי לעבודות שביצעו אחרים, וכפועל יוצא מכך הוציא מאות חשבוניות מס פיקטיביות בגין עבודות שביצעו אחרים בסכום של כ -12 מיליון ₪. בנוסף על מנת להקטין את נטל המס שחייב בו קיזז החשוד עשרות חשבוניות מס פיקטיביות, אף הם בסכום של 12 מיליון שקלים. בקשת המעצר הוגשה על ידי היחידה החוקרת את הפרשה, מחלקת חקירות מכס ומע"מ בבאר שבע.

כבוד השופט חיים פס מבית משפט השלום בבאר שבע, נעתר גם לבקשה זו של היחידה החוקרת ופסק לו ערבות עצמית על סך 100,000 ₪ בנוסף לערבות צד ג' על סך 100,000 ₪ כל אחת והפקדה כספית על סך 10,000 ₪. כמו כן נקבע צו עיכוב יציאה מן הארץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il