TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשות המסים במבצע ביקורת באשקלון ובסביבה


רשות המיסים
"לא ידעתי שצריך להוציא קבלה כי לא הייתי סגור על ההזמנה הזו..."
בביקורת בעסק לעבודת שיש בקריית גת, נמצא שהתקבל סכום של 1,000 ₪ כמקדמה על עבודה בסך 7,000 ₪ שלא נרשמה בספרים. תגובת בעל העסק: "לא ידעתי שצריך להוציא קבלה כי לא הייתי סגור על ההזמנה הזו, להבא אוציא קבלה".

המקרה ארע אתמול, בעת מבצע ביקורת של מס הכנסה בבתי עסק באשדוד, אשקלון, קרית גת, קרית מלאכי ושדרות, אשר כלל 183 ביקורות, מהן עלה כי ב- 12 מהעסקים שנבדקו, לא נרשמו הכנסות כדין. למבצע, שנוהל בראשות פקיד השומה אשקלון, נבחרו בתי עסק בתחום המסחר, השירותים והמקצועות החופשיים.

בחנות לחומרי בניין באשקלון נמצאו שני שיקים דחויים בסך 35,000 ₪ שלא נרשמו בספרים. מנהל החנות בחר להשיב בכפל ביטחון: "השיק של ה-30,000 ₪ זה שיק ביטחון והעבודה לא בוצעה עדיין. לגבי השיק של ה-5,000 ₪, זה שיק ביטחון כי בעל המקצוע מקבל את החומר".

בביקורת בחנות פיצוחים באשקלון נמצא שאין סרט קופה פנימי. בעל העסק השיב בתגובה מהסרטים: "אני לא מוציא סרט, אני רק מדווח את הדוח למנהל החשבונות, לא ידעתי שצריך סרט פנימי". במכון שמיעה נמצא שיק בסך 3,700 ₪ שלא נרשם בספרי העסק. תגובת מנהל המכון: "הלקוח החזיר את המכשיר ולא החזרתי את השיק ללקוח. זאת טעות שלי למרות שהחתמתי אותו על ההחזרה".

בחנות הלבשה בשדרות נמצאו רישומים ביומן בסך 4,000 ₪ שלא נרשמו בקופה. תגובת בעלת העסק: "אני מסרתי את הרישומים שלי לרואה החשבון וביומן זה אני רושמת ביחד עם דברים אישיים שלי".

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il