TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"הרבה אנשים לא רוצים קבלה": ביקורת ניהול ספרים בעמותות וישיבות בבני ברק וברמת גן


רשות המסים בישראל
הביקורת חשפה מקרים של אי רישום תשלומי הורים ותרומות. כמו כן נמצאו 2 הפרות של חוק המזומן בהיקף כולל של 121,770 ₪
מחלקת ביקורת ניהול ספרים בפקיד שומה תל אביב 5 ערכה באחרונה מבצע ביקורת, שהתרכז במוסדות ללא כוונת רווח בערים תל אביב, רמת גן ובני ברק. במהלך המבצע נערכו ביקורות ב-38 מלכ"רים, ובהם ישיבות, מדרשיות, ועמותות מתחום הבריאות והרווחה. ב-7 מתוך 38 המוסדות שבוקרו נמצא אי רישום הכנסות. כמו כן נמצאו 2 הפרות של חוק המזומן בהיקף כולל של 121,770 ₪.
בביקורת בעמותה בבני ברק המפעילה גן ילדים, נמצא כי תשלומי הורים בצ'קים ובמזומן, בסכום כולל של 72,000 ₪, לא נרשמו בספרים שלא תועדו בשום דרך. עוד התגלה במהלך הביקורת כי העמותה נסגרה בסוף שנת 2021 ומנהלה ממשיך להפעיל את הגן כעוסק פטור. כשנשאל המנהל מדוע לא נרשמו התשלומים, השיב כי טרם הספיק לעשות זאת.
בישיבה בבני ברק נמצאו תרומות בצ'קים והעברות בנקאיות בסכום כולל של 77,400 ₪ שלא תועדו בשום צורה ולא הוצאו בגינן קבלות. לשאלה מדוע לא נרשמו התרומות ולא הוצאו קבלות, השיב נציג העמותה כי "הרבה אנשים לא רוצים קבלה. מצטבר לי בסוף המון נייר של קבלות ואנשים לא רוצים".
בעמותה ברמת גן, המפעילה מדרשייה, מצאו המבקרים 3 צ'קים בסך של 2,055 ₪ כל אחד, שנועדו עבור תשלום לצהרונים ולא נרשמו או תועדו. כשנשאלה נציגת העמותה מדוע לא נרשמו התשלומים, השיבה כי "היה לנו חודש מטורף בגלל הקורונה ולכן לא התעסקתי עם רישומים רבים".
המבקרים נשלחו גם לערוך ביקורת בעמותה ברמת גן. כאשר הגיעו למשרדי העמותה קיבל את פניהם עו"ד שטען כי הוא חולק את המשרד עם העמותה, וכי נציגיה מגיעים למשרד רק בשעות הערב. המבקרים ערכו ביקורת יזומה לעו"ד ובמהלכה נמצא בחשבונו סכום של 27,300 ₪ אשר בגינם לא נמצא רישום בספרים או בכל תיעוד אחר. עורך הדין טען בתגובה כי לא שם לב לכך.
מבצעים אלו נערכים כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il