TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מומחים- משפט חוזר רומן זדורוב‎‎

משפט חוזר לא מובילה בהכרח לזיכוי. וקיים חשש שאם התיק ייסגר בלי משפט חוזר הציבור יאבד את האמון בבתי המשפט

פרופ' עודד מודריק סגן נשיא (בדימוס) בית המשפט המחוזי בתל אביב ומרצה בכיר באוניברסיטת אריאל
פרופ' מודריק מציין שבניגוד לדעת רבים, העובדה שנקבע משפט חוזר לא מובילה בהכרח לזיכוי. כמו כן, פרופ' מודריק חושב שההחלטה על משפט חוזר, נועדה בעיקר כדי לשקם את אמון הציבור בבתי המשפט. התחקירים והסרטים שנעשו בנושא והדיבורים של משפחתה של המנוחה יצרו אצל הציבור ספקות גדולים לגבי אשמתו של זדורוב וקיים חשש שאם התיק ייסגר בלי משפט חוזר, הציבור יאבד את האמון בבתי המשפט. בנוסף, יכול פרופ' מודריק לדבר על ניהול משפט שכזה עם תהודה ציבורית גבוהה (היה בצוות השופטים במשפטו של יגאל עמיר) וכן על איך ניגשים לראיות ועדויות מאירוע שהתרחש לפני כ-15 שנה.


פרופ' אזי לב-און, אשר חוקר ומנתח את פרשת הרצח ומשפט זדורוב משלל זוויות.
בקרוב יצא ספרו של פרופ' לב-און, המורכב משני חלקים.

הראשון מנתח את הפרשה עצמה (חייה של תאיר, זירת הרצח, החקירה המשטרתית, חקירותיו של זדורוב, שיחותיו עם המדובב והשחזור, ההליך המשפטי עד היום, והחומרים הקשורים לאולה קרבצ'נקו- א"ק)

השני עוסק בפעילות הציבורית למען זדורוב ועוסק בזירות השונות במדיה החברתית, הפעילים, הטיעונים, הסיפורים והיצירות שהם מעלים, תגליות שלהם, שמועות ושקרים, וכן בהשפעות הפעילות על עובדי ציבור, בני נוער, תדמית המקום ודעת הקהל.

הספר מבוסס על מחקר רחב היקף בן חמש שנים שכלל איסוף נתונים וניתוח חומרים לרבות מסמכים משטרתיים ומשפטיים, סרטוני החקירה ופרסומים בעיתונות וברשתות החברתיות. ספרו של לב-און יספק תשובות לחלק מהספקות והשאלות שנשארו פתוחות ומצביע על תופעה מרתקת בתחום האקטיביזם הדיגיטלי.

פרופ' אזי לב-און הוא חוקר אינטרנט ומדיה חברתית בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל. תחומי המחקר שלו הם: תפיסות, עמדות והתנהגויות בסביבות מתווכות-מחשב, ופעילות קולקטיבית בסביבות אינטרנט, מדיה חברתית וקהילות מקוונות.

בנוסף לכתיבה האקדמית פרופ. לב-און גם מסייע בהנגשת החומרים הקשורים לפרשה, ובאתר האינטרנט שלו עולים בהדרגה חומרי הוידאו בתיק- לראשונה ניתן לראות כ-80 שעות של כל תכני הוידיאו שקשורים לזדורוב מהתחלה עד הסוף עם תרגום.

https://www.azilev-on.com/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%90%D7%95-%D7%96%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%91/  אתר המידע על פרשת תאיר ראדה



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il