TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות חתמה על הסכם קיבוצי בחברת פיליפ מוריס


לוגו ההסתדרות
עובדי יבואנית הסיגריות הגדולה בישראל ייהנו מתוספת שכר משמעותית של 6%, מענק חתימה, העלאת דמי האש"ל בשלושה שקלים ליום, תוספת ימי חופש ועוד
יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו: "הגענו להסכם טוב ומאוזן, 220 העובדים עליהם חל ההסכם ימשיכו לחסות תחת גג ההסתדרות - הבית של העובדים בישראל"

ההסתדרות, הנהלת יבואנית הסיגריות פיליפ מוריס בע"מ וועד עובדי החברה חתמו היום (א') על הסכם קיבוצי. תוקפו של ההסכם הוא שלוש שנים והוא יחול על כ-220 עובדי החברה המאוגדים בהסתדרות משנת 2013.

ההסכם נחתם היום במטה החברה, במעמד יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, מנכ"ל פיליפ מוריס בע"מ רועי עמית, מנהלת יחסי עבודה דורית פדוט שפירא, יו"ר ועד העובדים זאב פרץ וחברי ועד העובדים.

המו"מ על ההסכם לווה משפטית ע"י עו"ד אורן שרם מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי מטעם ההסתדרות, ועו"ד גיא גלעד מטעמה של חברת פיליפ מוריס.

פיליפ מוריס בע"מ בישראל היא יבואנית ומפיצת הסיגריות הגדולה בארץ, והיא חלק מקבוצת פיליפ מוריס בע"מ העולמית. לחברה ארבעה מרכזים לוגיסטיים: בחיפה, בבני ברק, ביבנה ובבאר שבע. מטה החברה ממוקם בת"א.

בראש ההסכם נקבע כי העובדים יקבלו תוספת שכר ממוצעת בגובה של 6% מרגע החתימה על ההסכם. לאחר השנה הראשונה ובמשך תקופת ההסכם, תעניק החברה תוספות שכר בהתאם למדיניות merit של חברת פיליפ מוריס העולמית. כמו כן יקבלו העובדים מענק חתימה על סך 1,000 שקל. דמי האש"ל המוענקים לעובדים יועלו ב-3 שקלים ל-47 שקלים ליום.

סעיף נוסף ומשמעותי בהסכם מעגן את ימי החופשה ודמי ההבראה הניתנים לכל עובד ומכפיף אותם למדיניות המגזר הציבורי.

הנהלת פיליפ מוריס בע"מ תקצה תקציב רווחה בסך 2,200 שקל לכל עובד לשנה, וזאת לצד 40 אלף שקל לפעילות רווחה של הוועד לכלל עובדי החברה. כמו כן, גובה השי לחג שיקבלו העובדים יוגדל מעתה ב-150 שקל ויעמוד על 1,200 שקל ברוטו לשנה לכל עובד.

בנוסף לכך, יוענקו תמריצים למחסנאים ולאנשי המכירות. ותחול מדיניות הורית חדשה בחברה הכוללת שעת הנקה לנשים לאחר חופשת לידה, והענקת חופשה של שמונה שבועות על חשבון החברה לבן/ת הזוג של היולדת.

יו"ר הסתדרות המזון והפרמצבטיקה, אליעזר בלו: "אני שמח על החתימה היום. 220 העובדים עליהם חל ההסכם ימשיכו לחסות תחת גג ההסתדרות - הבית של העובדים בישראל. הגענו להסכם טוב ומאוזן, ואני רוצה להודות לוועד ולהנהלת החברה על שיתוף הפעולה הפורה לאורך המו"מ".

יו"ר ועד עובדי פיליפ מוריס בע"מ, זאב פרץ: "הגישה ושיתוף הפעולה הפורה עם הנהלת החברה איפשרו הגעה מהירה ויעילה להסכם לרווחת העובדים ולטובת החברה. אין לי ספק שההסכם הזה יהווה בסיס איתן להצלחות עתידיות בהמשך".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il